Gå til innhold

Menn som blir helt psycho når du avviser dem..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva feiler det slike menn?? Var på en date nå nylig med en fyr jeg møtte på Tinder. Det var vårt første møte og han var helt ok både personlighet og utseendemessig på daten, men vi hadde litt forskjellige ting vi ønsket i livet og jeg kom dermed fram til at han ikke var riktig mann for meg. Jeg har oppført meg respektfullt og høflig hele veien og etter daten skrev jeg til han at det var en utrolig hyggelig date, men at vi kanskje er litt for forskjellige og ønsker forskjellige ting. Han begynte å presse på og insisterte på at vi burde få til en date til for å se om det kunne utvikle seg i positiv retning, noe jeg avslo. Jeg bestemte meg for å slette han fra snapchat hvor vi har hatt kontakt og som Tinder match og nå har det klikket totalt for han! Jeg har ikke gitt han nummeret mitt men han har tydligvis googlet hele navnet mitt og funnet nr på 1881.. Han ringte meg 2 ganger igår kveld og jeg tok jo selvsagt ikke telefonen. Da kom det en haug med passiv aggressive meldinger fra han. Blokkerte han bare uten å svare.

Hva feiler det egentlig slike menn? Hvorfor kan de ikke bare akseptere at en dame ikke vil møtes flere ganger?? Når det er sagt så er ikke dette første gangen jeg opplever dette. Har opplevd det med flere opp gjennom årene som ikke tar et nei for et nei og nærmest trakasserer og plager deg flere uker etterpå selvom dere ikke kjenner hverandre… 

Anonymkode: 7fe9d...38b

• Liker 6
  • Hjerte 19
  • Nyttig 8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så skremmende 😩

Anonymkode: b1607...7f9

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

De er emosjonelt umodne. De har ikke lært seg å regulere følelsene sine. Og nei, han har jo ikke en ok personlighet når det viser seg at han er et emosjonelt vrak. Hans maske falt da du avviste han. Du unngikk en kule. Good riddance! 

Anonymkode: 06df4...441

• Liker 8
  • Hjerte 2
  • Nyttig 13
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

De er emosjonelt umodne. De har ikke lært seg å regulere følelsene sine. Og nei, han har jo ikke en ok personlighet når det viser seg at han er et emosjonelt vrak. Hans maske falt da du avviste han. Du unngikk en kule. Good riddance! 

Takk for svar. Ja det må jo være noe som mangler hos disse mennene. Sosiale antenner eller noe. Det jeg mente med at han hadde en god personlighet var at han virket ganske alright på daten. Men klikket fullstendig når avvisningen kom på bordet.. Heldigvis unngikk jeg en kule ja. Tenker at hvis man går inn i forhold med noen som er slik etter første daten, så blir det nok ikke bedre, bare verre.

Ts

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Takk for svar. Ja det må jo være noe som mangler hos disse mennene. Sosiale antenner eller noe. Det jeg mente med at han hadde en god personlighet var at han virket ganske alright på daten. Men klikket fullstendig når avvisningen kom på bordet.. Heldigvis unngikk jeg en kule ja. Tenker at hvis man går inn i forhold med noen som er slik etter første daten, så blir det nok ikke bedre, bare verre.

Ts

For det første bør du få fjernet din info fra nett. Vet ikke om ei eneste som dater og har offentlig info som adresse eller telefonnummer.

Sånne psyko fucks er det en del av dessverre. Har opplevd at noen klarte å finne meg og møtte opp på døren min. Dumt av ham, da jeg har gode naboer.

Anonymkode: a8432...0d2

• Liker 5
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ts

Mest sannsynlig så er det mangel på impulskontroll. Menn som ikke er vant til å omgås damer kan bli veldig heite i hodet...

Det koker over rett og slett, for de har ikke lært seg å styre impulsene sine, og sette grenser for seg selv. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har sett statistikken på hvor mye en mann må sveipe for å få til 1 date, så er det ikke rart at noen bryter sammen og blir helt irrajonell når den eneste daten ikke går noen vei.

Anonymkode: 410ef...c5b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis du har sett statistikken på hvor mye en mann må sveipe for å få til 1 date, så er det ikke rart at noen bryter sammen og blir helt irrajonell når den eneste daten ikke går noen vei.

Jo, det er ekstremt rart. Det vitner om underliggende problemer som ikke løses av å ta ut sin personlige problemer på uskyldige kvinner…hva prater du om?

Folk har ulik suksess på Tinder. Jeg har hatt flere dates som mann på Tinder. Noen har flere enn meg. Noen har mindre. Andre har kanskje én eller ingen.

Det forsvarer ikke det å være en nutcase.

Anonymkode: bf94b...e81

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 14
AnonymBruker
Skrevet
Strigiformes skrev (1 time siden):

Mest sannsynlig så er det mangel på impulskontroll. Menn som ikke er vant til å omgås damer kan bli veldig heite i hodet...

Det koker over rett og slett, for de har ikke lært seg å styre impulsene sine, og sette grenser for seg selv. 

Du snakker som at menn sin opprinnelige form er å være barbarer og at det er ok.

Anonymkode: faff2...4bb

• Liker 6
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Damer reagerer ikke stort bedre på avvisning, men det er artig å se dem bli avvist. Spesielt attraktive damer, de får omsider smake sin egen medisin 🤣

Anonymkode: 42bde...130

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Damer reagerer ikke stort bedre på avvisning, men det er artig å se dem bli avvist. Spesielt attraktive damer, de får omsider smake sin egen medisin 🤣

Er avvisningen eller personen poenget? Dette ble litt tenåring.

Anonymkode: bf94b...e81

• Liker 1
  • Nyttig 16
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Er du imot at mennesker skal ha stemmerett over hva egen kropp skal oppleve? For det høres ut som du mener at nei bør bli forbudt.

• Liker 2
  • Nyttig 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hva feiler det slike menn?? Var på en date nå nylig med en fyr jeg møtte på Tinder. Det var vårt første møte og han var helt ok både personlighet og utseendemessig på daten, men vi hadde litt forskjellige ting vi ønsket i livet og jeg kom dermed fram til at han ikke var riktig mann for meg. Jeg har oppført meg respektfullt og høflig hele veien og etter daten skrev jeg til han at det var en utrolig hyggelig date, men at vi kanskje er litt for forskjellige og ønsker forskjellige ting. Han begynte å presse på og insisterte på at vi burde få til en date til for å se om det kunne utvikle seg i positiv retning, noe jeg avslo. Jeg bestemte meg for å slette han fra snapchat hvor vi har hatt kontakt og som Tinder match og nå har det klikket totalt for han! Jeg har ikke gitt han nummeret mitt men han har tydligvis googlet hele navnet mitt og funnet nr på 1881.. Han ringte meg 2 ganger igår kveld og jeg tok jo selvsagt ikke telefonen. Da kom det en haug med passiv aggressive meldinger fra han. Blokkerte han bare uten å svare.

Hva feiler det egentlig slike menn? Hvorfor kan de ikke bare akseptere at en dame ikke vil møtes flere ganger?? Når det er sagt så er ikke dette første gangen jeg opplever dette. Har opplevd det med flere opp gjennom årene som ikke tar et nei for et nei og nærmest trakasserer og plager deg flere uker etterpå selvom dere ikke kjenner hverandre… 

Det vittige er jo at dette er menn som definerer seg som snille og som er bitre på såkalte "badboys" som de har en forestilling om at vi kvinner vil ha. De har null selvinnsikt og forstår ikke at de bare gjør kvinnen 100% sikker på at hun tok det riktige valget da hun avviste han. Man løper jo bare i motsatt retning når man blir møtt med slik oppførsel. Ingen trues og skremmes tilvake til et lykkelig forhold liksom. Hva ønsker disse mennene å oppnå ved å oppføre seg slik egentlig?

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet

Så hvorfor er det fortsatt menn på Tinder dersom det er så ille? Det er tydeligvis ikke så ille som de skal ha det til ettersom de fortsatt er der år etter år etter år. Ønsker man forandring i livet må man gjøre noe nytt, ikke gjøre det samme gamle og forvente forandring.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Er en del som leser bøker (tror slikt er laget av folk med manglende sosiale antenner, basert på det jeg har hørt) om hvordan en kan manipulere kvinner, og ender i det lange løp med å true seg til ting; tror du gjorde det riktige.

Tinder er ikke beste stedet,da; enkelte er simpeltent creepy.

Anonymkode: e9516...a54

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Fra mas til stalking. Håper han gir seg når du blokkerer.

Anonymkode: 7637e...fa9

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Og med det så skylder kvinner de noe? BS!

• Liker 5
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Du snakker som at menn sin opprinnelige form er å være barbarer og at det er ok.

Sier du at menn ikke har utviklet seg med tiden?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Sier du at menn ikke har utviklet seg med tiden?

Nei jeg sier den jeg siterer påstår menn er ute av stand til kontroll og det er ok og som å forvente? 

Leser du i det hele tatt det jeg skrev?

Den begynner med: DU SNAKKER SOM AT MENN. Vet du hva deg betyr? Det betyr at jeg sier vedkommende sitt poeng får det til å fremstå som ...

Hvorfor??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...