AnonymBruker Skrevet 16. august #1 Skrevet 16. august Skal gjøre ren ny stekeovn i dag, står i instruksene at den først skal brennes ren i over 1 time før den vaskes. Men vindu og dør er langt unna stekeovnen på kjøkkenet, lurer på hvor mye røyk det kan komme? Er det nok til å utløse brannalarm? Anonymkode: 91f82...73b
AnonymBruker Skrevet 16. august #2 Skrevet 16. august ikke noe problem her, men du kan jo sette på kjøkkenvifta. Det blir varmt og lukter kanskje litt.. Anonymkode: 4fc5a...837
AnonymBruker Skrevet 16. august #3 Skrevet 16. august Var gjennom samme prosess for en ukes tid siden. Det ble en del røyk, ja, men den holdt seg inne i ovnen. Det ble derimot en forferdelig lukt, så bare kjør kjøkkenvifte, full gjennomtrekk og sørg for å ha dører til rom du ikke vil skal lukte, lukket. Anonymkode: e5393...006
AnonymBruker Skrevet 16. august #4 Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Var gjennom samme prosess for en ukes tid siden. Det ble en del røyk, ja, men den holdt seg inne i ovnen. Det ble derimot en forferdelig lukt, så bare kjør kjøkkenvifte, full gjennomtrekk og sørg for å ha dører til rom du ikke vil skal lukte, lukket. Anonymkode: e5393...006 Ok takk, vasket du den før eller etter? Hvor lang tid tok det før lukten forsvant helt? Anonymkode: 91f82...73b
AnonymBruker Skrevet 16. august #5 Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (16 minutter siden): ikke noe problem her, men du kan jo sette på kjøkkenvifta. Det blir varmt og lukter kanskje litt.. Anonymkode: 4fc5a...837 Takk for svar Anonymkode: 91f82...73b
FrkSolsikke Skrevet 16. august #6 Skrevet 16. august Vi kjøpte ny stekeovn sist uke. Kom knapt røyk, men litt spesiell lukt. Luftet litt underveis og etterpå, lukten ble borte etter noen timer.
AnonymBruker Skrevet 16. august #7 Skrevet 16. august FrkSolsikke skrev (6 minutter siden): Vi kjøpte ny stekeovn sist uke. Kom knapt røyk, men litt spesiell lukt. Luftet litt underveis og etterpå, lukten ble borte etter noen timer. Takk, vasket du før eller etter? Anonymkode: 91f82...73b
AnonymBruker Skrevet 16. august #8 Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Ok takk, vasket du den før eller etter? Hvor lang tid tok det før lukten forsvant helt? Anonymkode: 91f82...73b Tørket bare lett over med en fuktig klut først. Jeg hadde ytterdør og kjøkkenvindu åpent under hele prosessen, så det tok ikke så altfor lang tid før lukten var utholdelig. Anonymkode: e5393...006
AnonymBruker Skrevet 16. august #9 Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Tørket bare lett over med en fuktig klut først. Jeg hadde ytterdør og kjøkkenvindu åpent under hele prosessen, så det tok ikke så altfor lang tid før lukten var utholdelig. Anonymkode: e5393...006 Ok da krysser jeg fingrene for at det ikke blir mye røyk, lukt bryr jeg meg ikke så mye om, får vaske over med vann først. Anonymkode: 91f82...73b
AnonymBruker Skrevet 16. august #11 Skrevet 16. august Noen som vet om de ristene i ovnen må ut først? De som holder langpannen osv. Anonymkode: 91f82...73b
AnonymBruker Skrevet 16. august #12 Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Noen som vet om de ristene i ovnen må ut først? De som holder langpannen osv. Anonymkode: 91f82...73b De skal tas ut og vaskes med vann og såpe. Anonymkode: cf302...4ee
AnonymBruker Skrevet 16. august #13 Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): De skal tas ut og vaskes med vann og såpe. Anonymkode: cf302...4ee Nei, nei, jeg leste feil. Dette stemmer ikke! Anonymkode: cf302...4ee
AnonymBruker Skrevet 16. august #14 Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Nei, nei, jeg leste feil. Dette stemmer ikke! Anonymkode: cf302...4ee Men du tar ikke feil, hehe! I bruksanvisningen min står det at det skal gjøres! Anonymkode: 91f82...73b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå