AnonymBruker Skrevet 16. august #1 Skrevet 16. august Er 25 år Denne måneden hadde jeg først menstruasjon 3-5.august (3.august våknet jeg opp med at jeg hadde blødd igjennom både truse og shorts) I går 15.august fikk jeg plutselig store blødninger igjen og blødde mye. I dag 16.aug våknet jeg opp med ekstreme blødninger igjen (blødd igjennom). Skulle også lese en tekst høyt og kjente på tungpusthet (slet med å lese, men ikke så mye tungpust ellers) Noen som har noe anelse om hva dette kan være eller komme av? Anonymkode: 40f13...20d
AnonymBruker Skrevet 16. august #2 Skrevet 16. august Det her ville jeg undersøkt hos lege eller gynekolog. Anonymkode: fa0b2...5f3
AnonymBruker Skrevet 16. august #3 Skrevet 16. august Du ringer legevakten for råd NÅ! Anonymkode: 88721...5a5
AnonymBruker Skrevet 16. august #4 Skrevet 16. august Dette bør du få undersøkt hos gynekolog. Ikke bare fastlege, de er ikke eksperter på dette. En gynekolog kan se etter utvekster eller cyster som er blodfylte og har sprukket kanskje. Man vet aldri, det er liten sjanse for at det er noe alvorlig for en 25 åring, men absolutt noe du bør få undersøkt så snart som mulig. Anonymkode: fdd40...bd0
AnonymBruker Skrevet 16. august #5 Skrevet 16. august Sikker på at det ikke var en spontanabort? Hvis du føler deg dårlig bør du kontakte legevakta. Anonymkode: 8df8e...90a
AnonymBruker Skrevet 16. august #6 Skrevet 16. august Ville ringt fastlegen mandag og fått en hastetime for å sjekke. Anonymkode: 6eaa4...d7f
AnonymBruker Skrevet 16. august #7 Skrevet 16. august Det hørtes ut som den gangen jeg spontanaborterte 🫣😬 Men ring legevakten å høre om de har noen tips Anonymkode: fbfd8...ccf
AnonymBruker Skrevet 17. august #8 Skrevet 17. august Ts her! I dag blør jeg mer normalt🤔🤔 Anonymkode: 40f13...20d
AnonymBruker Skrevet 17. august #9 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (18 timer siden): Det hørtes ut som den gangen jeg spontanaborterte 🫣😬 Men ring legevakten å høre om de har noen tips Anonymkode: fbfd8...ccf Men stoppet det å blø etter noen dager eller fortsatte det? Anonymkode: 40f13...20d
AnonymBruker Skrevet 17. august #10 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (18 timer siden): Du ringer legevakten for råd NÅ! Anonymkode: 88721...5a5 Ts her. nå er det som normalt. Eller vill grunn for det da? Anonymkode: 40f13...20d
AnonymBruker Skrevet 17. august #12 Skrevet 17. august Du kan ta en sjekk hos gynekolog (i slike tilfeller går jeg til privat gynekolog, kjapt og greit), men sannsynligvis er det ingen grunn til bekymring. Det kan være muskelknuter eller andre grunner til mellomblødning. Hvis du kjente deg kortpustet og svimmel bør du også sjekke hb og jernlager. Anonymkode: 02936...f0d 1
AnonymBruker Skrevet 17. august #13 Skrevet 17. august Enda en sånn som «jammen i dag så…» Anonymkode: b6685...1ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå