Majer Skrevet 16. august #1 Skrevet 16. august Jeg prøvde å nyte en kopp kaffe tidlig om morgenen, men tror dere ikke den ansatte kom bort for å slå av en prat? Jeg opplever at sånt skjer overalt. Venner og familie kommenterer at jeg er som en magnet. Det er egentlig hyggelig, men det er ikke alltid det passer- eks når man sitter og jobber på PC-en. Hva kommer det av at det skjer, og hvordan kan man vise at man ikke vil bli forstyrret uten å virke frekk eller avvisende?
exictence Skrevet 16. august #2 Skrevet 16. august Så hyggelig at folk vil gjerne snakke med deg. Du er sikkert smilende og imøtekommende.Tenker det er blide hyggelige folk som tiltrekker seg folk. Om det ikke passer, så kan du vel finne et sted for deg selv. 3
AnonymBruker Skrevet 16. august #3 Skrevet 16. august Jeg har det slik og setter pris på det selv om det ikke alltid passer helt. Årsaken bak er nok at jeg er fhv uten venner ellers og disse samtalene er det jeg har. Anonymkode: eb473...9d4 2 1
Fighter83 Skrevet 16. august #5 Skrevet 16. august Må bare si "beklager, jeg må nesten jobbe jeg nå". Bruk hodetelefoner o.l😅 3
Lava Anne Skrevet 16. august #7 Skrevet 16. august Du er imøtekommende og de liker deg. Hvis du er midt i noe så si at du er midt oppi noe. 1
Juleeees Skrevet 16. august #8 Skrevet 16. august Jeg er også en sånn. Kommer i prat med folk ofte, både på deres initiativ og mitt eget. Scorer høyt på personlighetstester både på medmenneskelighet og ekstroversjon, mulig noe ligger der.. 🤷♀️ 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. august #9 Skrevet 16. august Jeg er også sånn, og jeg ønsker det absolutt ikke. Jeg går med svære headphones, selv om ikke det alltid hjelper det heller. Jeg føler det er blitt verre etterhvert som jeg er blitt mer komfortabel med meg selv, jeg elsker tiden jeg tilbringer alene. Det virker som om det avgir en egen slags energi, som andre plukker opp og ønsker å dele - mens jeg bare vil være i fred 🫣 Anonymkode: 7d577...572 2 1
AnonymBruker Skrevet 16. august #10 Skrevet 16. august jeg har det sånn, fordi jeg er åpen og imøtekommende og stort sett liker å snakke med folk. og når jeg ikke vil snakke, er jeg stort sett hyggelig da også, men da hender det jeg må unnskylde meg og "trekke blikket innover" eller skynde meg videre, og da prøver jeg å gjøre det uten å fornærme vedkommende veldig. men møter veldig mange hyggelige folk og nye venner på den måten Anonymkode: 05537...2e2 1
Nowayback Skrevet 16. august #11 Skrevet 16. august Snabeltann skrev (48 minutter siden): Man smiler og ser andre i øynene. Det hjelper ikke når man ikke er kjekk.
AnonymBruker Skrevet 16. august #12 Skrevet 16. august Nowayback skrev (6 minutter siden): Det hjelper ikke når man ikke er kjekk. Slutt. Anonymkode: 67d8c...187 3
Nowayback Skrevet 16. august #13 Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Slutt. Anonymkode: 67d8c...187 Skal slutte å snakke sannheter, så kan vi alle late som at det holder å smile og være imøtekommende så kommer folk strømmende til deg.
Slarti Skrevet 16. august #14 Skrevet 16. august Jeg er også sånn. Men for fred om jeg har med en bok eller avis. Tror det er for at jeg er høflig og imøtekommende. Selv om jeg betaler er jeg gjest. Og som gjest skal man oppføre seg. Nowayback skrev (9 minutter siden): Det hjelper ikke når man ikke er kjekk. Jeg er slett ikke kjekk. Så har ikke noe med det å gjøre. 3
Strigiformes Skrevet 16. august #15 Skrevet 16. august Nowayback skrev (3 timer siden): Skal slutte å snakke sannheter, så kan vi alle late som at det holder å smile og være imøtekommende så kommer folk strømmende til deg. Det har faktisk veldig mye å si for hvordan andre mennesker kan oppleve deg... Jeg er dame og jeg er kjekk, for jeg er utrolig grei 😂 Å være kjekk er en adferd. 1
AnonymBruker Skrevet 16. august #16 Skrevet 16. august Fighter83 skrev (4 timer siden): Må bare si "beklager, jeg må nesten jobbe jeg nå". Bruk hodetelefoner o.l😅 En liten prat finner man tid til. For den andre kan denne samtalen være den eneste på lenge… Anonymkode: f5e0e...520 1
AnonymBruker Skrevet 16. august #17 Skrevet 16. august Jeg kjenner meg definitivt ikke igjen. Bortsett fra naboer kan jeg gå i månedsvis uten å komme i snakk med noen utenfor jobb og familie. De få glosene som utveksles i kontakt med folk i serviceyrker kan ikke akkurat regnes som samtaler. Jeg er sjenert, men er omgjengelig dersom noen først tar kontakt. Noen ganger hadde jeg ønska at Norge var mer som andre land, der det er vanligere at folk slår av en prat. Er man ikke ekstrovert og utadvendt her kan man nok i verste fall gå et helt liv nesten uten nevneverdig kontakt med andre, og det er jo synd. Anonymkode: 96162...b30 1
AnonymBruker Skrevet 16. august #18 Skrevet 16. august Nowayback skrev (4 timer siden): Det hjelper ikke når man ikke er kjekk. Dummeneste jeg har hørt. Jeg er ikke kjekk, men kan lett komme i prat med andre. Slutt å surr deg selv inn i selvmedlidenhet. Du leter etter unnskyldinger slik at du kan slippe å ta tak i eget liv. Anonymkode: 039ed...3ec 1
LilleMy_09 Skrevet 16. august #19 Skrevet 16. august Jeg er også sånn. Kanskje det er fordi folk ser på meg som en imøtekommende og trivelig person som er lett å komme i kontakt med 1
AnonymBruker Skrevet 16. august #20 Skrevet 16. august Hehe, jeg er en sånn som ofte kommer i snakk med folk. Den ene gang ble jeg sittende ved siden av en mann som fortalte at han hadde vært involvert i tre drapsforsøk (men jeg fikk ikke tak i om han var tiltalt eller den som ble utsatt for det), tatoveringer på hele kroppen, fikk innsyn i både kjærlighetsliv, økonomi og hobbier. Veldig hyggelig fyr, men folk var nok litt redd han. Men vi kom såpass i snakk at jeg kunne tulle litt med han om at vi nok ikke hørte hjemme i samme samfunnslag og at han måtte se til å bruke di gratis flotte ressursene vi har i samfunnet (jeg er ung dame med familie i midten av 30-årene) 😅 Anonymkode: 07468...963 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå