Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eksen min skrev at hun skulle sende krav til nav om at jeg ikke skal få foreldreansvaret kun fordi jeg lånte henne penger og krevde de tilbake. Hva gjør jeg og hvordan går jeg frem? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har det skriftlig, ta henne til retten og krev mer samvær. 

Anonymkode: 7b69e...b06

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Kvelland skrev (6 minutter siden):

at jeg ikke skal få foreldreansvaret kun fordi jeg lånte henne penger og krevde de tilbake

hvis situsajonen er nøyaktig slik du beskriver den, så har hun jo ingenting å fare med. Slapp helt av - ingen grunn til bekymring 

Anonymkode: 269f4...310

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hva slags miljø vanker dere i egentlig? Selvsagt kan ingen kreve foreldreansvar alene grunnet at de har lånt penger av den andre forelderen som de ikke ønsker å betale tilbake.

Anonymkode: 0801c...e7e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lol. Håper du har dette skriftlig. Ingen får fult foreldreansvar på grunn av det der 😂 for ei heks som bruker ungen mot deg. 

Anonymkode: 16db2...2d2

• Liker 2
Skrevet
Kvelland skrev (17 minutter siden):

Eksen min skrev at hun skulle sende krav til nav om at jeg ikke skal få foreldreansvaret kun fordi jeg lånte henne penger og krevde de tilbake. Hva gjør jeg og hvordan går jeg frem? 

Krev økt samvær. Bruker hun sånne ting som grunn for å nekte samvær, kommer det til å fortsette..

AnonymBruker
Skrevet

Advokat, retten og sørg for at du tar over foreldre samværet.

Anonymkode: 40fc1...c02

AnonymBruker
Skrevet

Helt utrolig hvor mye dumme damer som finnes, får de ikke økonomiske fordeler bruker de barna som trussel. Vanvittig mange som ikke klarer å ta vare på seg selv og barna økonomisk uten trusler som samværs nekt og stønader fra NAV. På tide at disse damene får seg en utdanning og sikkelig jobb slik at man kan være med på å ta vare på barna sine 

Anonymkode: d1c85...027

AnonymBruker
Skrevet

Foreldreansvar har ingenting med samvær å gjøre. 

NAV har ingenting med verken foreldreansvar eller samvær å gjøre. 

Det du beskriver vil ikke være grunnlag for å frata noen foreldreansvar. Uansett er prosessen at hun må stevne deg for retten, og så ta det derfra om det faktisk skulle skje. Foreløpig behøver du ikke gjøre noe som helst. 

Anonymkode: 981f5...4c1

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...