AnonymBruker Skrevet 16. august #1 Skrevet 16. august Wow, her er barneboka jeg skulle ønske fantes når mine var små. Har lest igjennom litt på hennes fb side, og jeg er overveldet av endelig å kunne lese noe nyttig om barne oppdragelse. 100% enig at det ikke er dagens foreldre eller barna som er feil, men at kanskje barnehage og skoler barna blir presset inn i , litt for tidlig, passer færre og færre barn. Ikke det at skole og barnehage er helt feil heller, men passer færre type barn? Og det tenker jeg ikke er de som jobbber i barnehagene sin feil. Men de som styrer landet sin feil, som skrenker inn muligheter for å ha barna sine selv mer. Og griper inn og overbestemmer hva barnehager skoler skal gjøre. De som er utdannet på barn, får mindre og mindre å si. Dette preger igjen hvordan foreldre ser på hverandre. Og mammapolitiet blir bare strengere og strengere. Også ender hele systemet rundt barn og barnefamilier på feil rening. Det tar en landsby å oppdra ett barn. https://www.facebook.com/share/1AHFdX5SnN/ (Valgte å ha denne tråden lukket, for debatten sin del. Og trekker frem denne forfatteren ikke nødvendigvis inn pga navnet på fotfatter, men innholdet, selv om jeg mener hun trenger all ære og honnør her. Det hun skriver om på sin fb side er så viktig) Anonymkode: 993dd...4df 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå