Novella Skrevet 16. august #1 Skrevet 16. august Jeg skal begynne å lage sjokolade, men ser jeg behøver en melanger. Den som anbefales (Premier) koster jo 7000,-. Det er drøyt når den stort sett bare kan lage et par-tre ting jeg vil ha. Noen som har erfaring med rimeligere melanger?
Novella Skrevet 16. august Forfatter #3 Skrevet 16. august Eva-Lena skrev (30 minutter siden): Hva er en Melanger? Det er en kjøkkenmaskin som kverner sjokoladen til mikronstørrelse over tid. Kort fortalt gjør den sjokoladen silkemyk. Lager du sjokolade uten en melanger vil du garantert kjenne på en kornete konsistens.
AnonymBruker Skrevet 16. august #5 Skrevet 16. august Novella skrev (1 time siden): Jeg skal begynne å lage sjokolade, men ser jeg behøver en melanger. Den som anbefales (Premier) koster jo 7000,-. Det er drøyt når den stort sett bare kan lage et par-tre ting jeg vil ha. Noen som har erfaring med rimeligere melanger? Skal du starte bedrift? Anonymkode: d0586...b67
AnonymBruker Skrevet 16. august #6 Skrevet 16. august Kan du leie maskinen noen uker? Anonymkode: f27aa...70d
Novella Skrevet 16. august Forfatter #7 Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Skal du starte bedrift? Anonymkode: d0586...b67 Nei, i hvert fall ikke i starten. Derfor er jo maskina litt dyr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå