Gå til innhold

Lei av Premier League skal ødelegge for nyhetene mine

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sitter i utlandet (utenfor eøs) og liker å se dagsrevyen og kveldsnytt på nrk nett-tv. 
Men fordi det skal sendes 15 sekunder oppsummering av dagens fotballkamper fra Premier League er hele sendingen utilgjengelig og jeg må vente på den redigerte versjonen av Dagsrevyen som gjerne kommer flere dager senere.

Nå har vi hatt noen måneder med fri fra Premier League. Men nå begynner spetakkelet igjen, og jeg får ikke sett Dagsrevyen eller kveldsnytt.

Vpn fungerer heller ikke konsistent da Nrk har blokkert de fleste vpn tjenester og stadig legger til nye på blokkeringslista. 
Alt dette tullet for noen sekunder med Premier League-oppsummering på  slutten av sendingen. Jeg er så lei.

Jeg gledet med til å se nyhetssendingen om Trumps møte med Putin. Men selvsagt er sendingen utilgjengelig fordi Liverpool har spilt kamp. Og sporten må vise 10 sekunder oppsummering.

Hvor idiotisk er ikke det? Sikkert svindyrt for Nrk i tillegg.

Rant over

Anonymkode: f743a...7b1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Min far sitter i utlandet og ser nyhetene på NRK daglig. Aner ikke hvilken vpn han bruker men han har ingen problemer med å få sett nyhetene. 

Anonymkode: d6a08...b3a

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...