Karen1987 Skrevet 15. august #4 Skrevet 15. august Instagram har alltid kopiert andre plattformer. De har ingenting originalt. 1
Perfume Skrevet 15. august #5 Skrevet 15. august Er like mye søppel på tiktok. Og veldig fordummende. Facebook er like søppel... 2
parmanoia Skrevet 16. august Forfatter #6 Skrevet 16. august Perfume skrev (9 timer siden): Er like mye søppel på tiktok. Og veldig fordummende. Facebook er like søppel... jeg har ingen intensjoner om å registrere meg på TikTok. Og det er derfor meg synes det er så stusslig at Instagram har blitt en etterligning av tiktok. Det var min favoritt app. 3 2
Rev. Revenge Skrevet 17. august #8 Skrevet 17. august Har sluttet å poste bilder. Instagram ødelegger bildeutsnittet og albumet mitt, samt feeden med folk som babler på inn og utpust med tekst og den samme trending audio'en som alle bruker. 2 1 1
Akvarium85 Skrevet 17. august #9 Skrevet 17. august Det er faktisk en liten sorg for meg også TS. Det var favorittappen min også, back in the days da feeden besto av folk du faktisk fulgte, ikke av "forslag" og reklame. Nå må jeg gå aktivt inn på hver profil jeg følger for å se nye poster fra dem, mens førstesiden kun består av spam. Jeg "må" ha instagram pga jobb, men heldigvis ikke så mye mer enn et år til. Og nå går skolen til barna over til en app med personvern, så da kan jeg endelig slette Facebook også. Meta har ødelagt alt som var så fint med disse appene. 😔 (og nei, jeg har selvfølgelig ikke andre søppelapper som tiktok eller snap. At de er værre er vel ikke noe argument. 🙄) 1 3
anon01 Skrevet 17. august #10 Skrevet 17. august Og snapchat har blitt en milelang reklame for OnlyFans og clickbait. Alt for å tjene penger. 5
Lulisa Skrevet 17. august #12 Skrevet 17. august Jeg synes det har blitt übertrist på Instagram. Jeg følger friluftsfolk og de følger meg, og vanligvis var feeden min full av fjell, skog og natur. Nå er det bare fjas, reklame og støy der inne. Det føles som at både jeg og dem jeg følger drukner i alt annet kommersielt dritt som bare er produsert for å tjene penger:/ 1
Sirah Skrevet 17. august #13 Skrevet 17. august Se om du kan forandre algoritmen din TS ved å gjøre masse søk på ting du ønsker å få opp. Jeg har gjort det på både TikTok og Instagram og det ble mye bedre! Selv om det ikke er sånn som det var. 1
Aricia Skrevet 17. august #14 Skrevet 17. august Lulisa skrev (2 minutter siden): Jeg synes det har blitt übertrist på Instagram. Jeg følger friluftsfolk og de følger meg, og vanligvis var feeden min full av fjell, skog og natur. Nå er det bare fjas, reklame og støy der inne. Det føles som at både jeg og dem jeg følger drukner i alt annet kommersielt dritt som bare er produsert for å tjene penger:/ Hvis man sjekker "Følger" i stedet for hovedfeeden unngår man reklamestøyen. Jeg bruker også konstant muligheten for å slumre såkalte "foreslåtte innlegg" i 30 dager om gangen. 2 1
romerskbetong Skrevet 17. august #15 Skrevet 17. august Akvarium85 skrev (42 minutter siden): Og nå går skolen til barna over til en app med personvern, så da kan jeg endelig slette Facebook også. Kva slags app er det? Eg får ein del tyn av andre foreldre fordi eg ikkje har Facebook. Her trengs verkeleg alternativ som er haldbare.
Hololo Skrevet 17. august #16 Skrevet 17. august har det ikke alltid vært søppel da? på lik linje med facebook, tiktok og alt det andre vræle så finnes der ute.
parmanoia Skrevet 17. august Forfatter #17 Skrevet 17. august Hololo skrev (12 minutter siden): har det ikke alltid vært søppel da? på lik linje med facebook, tiktok og alt det andre vræle så finnes der ute. Den eneste av disse appene som alltid har vært søppel, er TikTok, med sine korte videoer, hyperkort klipping til å bli svimmel av og svært forstyrrende teksting på toppen. Dette har bredt seg til andre apper, og det er helt tydelig at Instagram nærmer seg TikTok mer og mer. Folk sier at man kan gjøre om på innstillinger, men de vil alltid prøve å gjøre om på det igjen. Nå om dagen oversvømmes det hos meg av mimrevideoer der det danses helt manisk. Jeg HATER dansevideoer a la TikTok. Det er ikke fordi jeg hater dans. Jeg elsker å se på dyktige dansere. Men TikTok-dansing ligner mer på spasmiske bevegelser som burde vært utredet hos nevrolog, eller er amatørmessig utført av en oppmerksomhetssøkende influensertulling som jeg ikke har filla interesse av. De influenserne jeg er interessert i, har som regel pels og sier mjau. 1 1 1
Babyface Skrevet 17. august #18 Skrevet 17. august BobbySocks skrev (2 timer siden): Både Snap og Insta er helt ødelagte. Trist. Og Facebook. Har alltid likt Facebook best fordi det har vært en god miks av ting, som innlegg fra venner og nyheter, men nå er det bare søppel med reklame/annonser og varsler om irrelevante ting. Instagram har jeg ikke brukt så mye, synes det er for mye babes og wannabebabes, ingen jeg kjenner gidder å poste noe særlig. 98% av tiden min der går til å se reels og sende/motta fra venner. Ingen av oss er på Tiktok. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå