Gå til innhold

Dates. Ser etter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Hvilken datingside (40+) for Norge anbefaler du? Ingen bots. 
Er det en gratis en?

Takk

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tinder er fortsatt best, nettopp fordi det er der brukerne er. 

Anonymkode: 7d3b5...1c7

• Liker 1
Skrevet

Sukker og Match. Tinder? Det er alt for utseendefokusert. Gidder ikke bruke det. 

Gratis? Da blir det dårlig med funksjonalitet. Kan ikke anbefale det om du vil date seriøst. Du får ikke engang sett hvem som liker deg, så da blir det litt som å lete etter nåla i høystakken. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Alle datingapper funker relativt greit, for noen. Personlig har jeg gode opplevelser på Tinder som mann. Går det mye på utseendet? Tja, det kan. Tror det handler mer om hva du selv legger i det.

Anonymkode: 69e40...3c5

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

På hvilken måte er Tinder best? Jeg har hørt mye rart om den appen og ikke en eneste gang har det fristet å bruke den. Greit at det er mange brukere der, men tror utseende-fokuset er altfor stort der. Det er det jeg har hørt. 

For meg, som ikke er noe fruktfat, så hadde neppe Tinder fungert. 

Jeg fant min på Facebook dating. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Mardina skrev (3 minutter siden):

På hvilken måte er Tinder best? Jeg har hørt mye rart om den appen og ikke en eneste gang har det fristet å bruke den. Greit at det er mange brukere der, men tror utseende-fokuset er altfor stort der. Det er det jeg har hørt. 

For meg, som ikke er noe fruktfat, så hadde neppe Tinder fungert. 

Jeg fant min på Facebook dating. 

Det er vel allerede svart ut. Tinder har størst trafikk. Greit med egne opplevelser fremfor «har hørt». Tinder er absolutt ikke for de som allerede sliter med selvtilliten. Personlig føler jeg Tinder er helt ok.

Anonymkode: 69e40...3c5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Facebook dating har jeg hørt flere har vært heldige med. 

Anonymkode: 1a00d...376

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Dersom man er en kvinne som ønsker ONS eller en mann som både kan og ønsker det, kanskje. Seriøse menn får som regel ikke likes overhodet, som igjen betyr at kvinner ikke kommer i kontakt med dem. Alle andre plattformer er bedre. Tinder viser kun de mest populære brukerne, mens f.eks. Facebook Dating viser alle.

Anonymkode: 57fff...a2b

• Liker 2
Skrevet

Har ikke prøvd det enda, men "Boo" er en ting som har litt folk på seg. TInder men matcher basert på personlighetstest litt sånt.

Skrevet (endret)

1000 Takk  alle samme for svarer☺️🙏

Endret av Solstråle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...