AnonymBruker Skrevet 15. august #1 Skrevet 15. august Jeg liker ikke måten jeg blir altfor lett betatt av og sjarmert av kvinner. Det siste eksemplet er HR-kvinnen jeg har vært i kontakt med angående en jobb jeg ønsker. Under det første intervjuet kom det fram at vi begge er er 98ere, at vi studerte på samme universitet itillegg endte vi opp med å snakke om hva vi hadde gjort i sommer og andre diverse irrelevante ting som åpenbart ikke hadde noe med stillingen å gjøre. Morgenen etter sendte hun invitasjon til andre runde, der hun brukte mange emojis og sånt. Jeg har jo erfaring med HR og andre profesjonelle kvinner fra før, så jeg forstår at en stor del av jobben deres er å være svært imøtekommende. Likevel var det noe med denne kvinnen som føltes annerledes - vet ikke om det er fordi vi er jevnaldrende og hun er attraktiv, eller hva det er. Anonymkode: 4f04a...d49
AnonymBruker Skrevet 15. august #3 Skrevet 15. august Hadde vært koslig om det ble dere. Du må nesten bare se det an 😊 Anonymkode: 199fc...6ba 2
AnonymBruker Skrevet 15. august #4 Skrevet 15. august En HR-ansatt som bruker masse emojis i innkalling til andregangsintervju er helt skrullete. Det er forøvrig merkelig at du ble intervjuet av HR, med mindre du søker jobb i HR-avdelingen da... Anonymkode: 358c6...f39 2 6
AnonymBruker Skrevet 15. august #5 Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (18 minutter siden): En HR-ansatt som bruker masse emojis i innkalling til andregangsintervju er helt skrullete. Det er forøvrig merkelig at du ble intervjuet av HR, med mindre du søker jobb i HR-avdelingen da... Anonymkode: 358c6...f39 Jepp, synes det var litt rart også, det gjelder en ingeniør stilling. Av tideligere erfaring så er HR med på de siste intervjuene, men dette blir jo ikke akkurat riktig underforum å diskutere i. Anonymkode: 4f04a...d49
AnonymBruker Skrevet 15. august #6 Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Få deg et ligg. Anonymkode: a93aa...fc4 Ja, det var det da. Anonymkode: 4f04a...d49
Gratis Skrevet 16. august #7 Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (7 timer siden): Få deg et ligg. Anonymkode: a93aa...fc4 God ide, hvis TS ikke vil ha jobben!
Nowayback Skrevet 16. august #8 Skrevet 16. august Helt motsatt her. 7 år siden jeg var betatt. Problemet er at ingen kvinner skiller seg ut. Alle ser like ut, ønsker de samme tingene osv. Personlighet er en utdøende egenskap.
AnonymBruker Skrevet 16. august #9 Skrevet 16. august Nowayback skrev (12 minutter siden): Helt motsatt her. 7 år siden jeg var betatt. Problemet er at ingen kvinner skiller seg ut. Alle ser like ut, ønsker de samme tingene osv. Personlighet er en utdøende egenskap. Mener du på app? For hvordan er det mulig i den virkelige verden? Jeg vet vi kan være basic, men jeg kjenner ingen som har akkurat samme personlighet. Anonymkode: 199fc...6ba 1 1
Strigiformes Skrevet 16. august #10 Skrevet 16. august Nowayback skrev (45 minutter siden): Helt motsatt her. 7 år siden jeg var betatt. Problemet er at ingen kvinner skiller seg ut. Alle ser like ut, ønsker de samme tingene osv. Personlighet er en utdøende egenskap. Vet du selv hva du ser etter?.. 1
-jk- Skrevet 16. august #11 Skrevet 16. august Nowayback skrev (1 time siden): Helt motsatt her. 7 år siden jeg var betatt. Problemet er at ingen kvinner skiller seg ut. Alle ser like ut, ønsker de samme tingene osv. Personlighet er en utdøende egenskap. Det skjønner jeg ikke. Jeg treffer flotte damer hver eneste gang jeg er ute. Superhyggelige damer med sterke personligheter, som jeg ofte blir sittende og prate med i timesvis. Ganske forskjellige er de også. Mulig det er annerledes med damer i 20-årene, jeg ser stort sett etter damer rundt 45-55. 1
AnonymBruker Skrevet 16. august #12 Skrevet 16. august -jk- skrev (6 minutter siden): Det skjønner jeg ikke. Jeg treffer flotte damer hver eneste gang jeg er ute. Superhyggelige damer med sterke personligheter, som jeg ofte blir sittende og prate med i timesvis. Ganske forskjellige er de også. Mulig det er annerledes med damer i 20-årene, jeg ser stort sett etter damer rundt 45-55. Hvorfor skulle det vært anderledes for damer i 20 årene!? Kvinner er da mennesker med personligheter i 20 årene også. Noen ganger prater du med en tosk, slutt å la det gå utover damer. Du er alt for gammel til å ikke vite bedre enn dette. Anonymkode: 199fc...6ba
-jk- Skrevet 16. august #13 Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvorfor skulle det vært anderledes for damer i 20 årene!? Kvinner er da mennesker med personligheter i 20 årene også. Noen ganger prater du med en tosk, slutt å la det gå utover damer. Du er alt for gammel til å ikke vite bedre enn dette. Anonymkode: 199fc...6ba Det er vel liten tvil om at personlighet utvikles sammen med modenhet. I tenårene er det viktig for mange å være mest mulig lik alle andre, noe som heldigvis endrer seg med alderen. Det gjelder selvsagt både menn og kvinner. Det er bare å se på hva ungdommene går med av klær på forskjellige skoler, noen steder skulle man tro det var uniform. Alle bruker samme sekk, osv. Så endrer det seg gradvis for de fleste, fortere for noen enn andre. 2 2
AnonymBruker Skrevet 16. august #14 Skrevet 16. august Nowayback skrev (2 timer siden): Helt motsatt her. 7 år siden jeg var betatt. Problemet er at ingen kvinner skiller seg ut. Alle ser like ut, ønsker de samme tingene osv. Personlighet er en utdøende egenskap. Få deg ei handicappa kjerring da, de ser i hvert fall annerledes ut. Anonymkode: 4fded...13f
AnonymBruker Skrevet 16. august #15 Skrevet 16. august -jk- skrev (4 minutter siden): Det er vel liten tvil om at personlighet utvikles sammen med modenhet. I tenårene er det viktig for mange å være mest mulig lik alle andre, noe som heldigvis endrer seg med alderen. Det gjelder selvsagt både menn og kvinner. Det er bare å se på hva ungdommene går med av klær på forskjellige skoler, noen steder skulle man tro det var uniform. Alle bruker samme sekk, osv. Så endrer det seg gradvis for de fleste, fortere for noen enn andre. Slutt å tull jeg er ei dame. Var nettop i 20 årene og selv om jeg selvsagt er blitt mer moden kannjeg bekrefte at vi hadde personligheter før også. Klær! Har vi ikke personligheter fordi vi går i samme klær? Hjernen er tingen ikke tøystykkene vi har på. Anonymkode: 199fc...6ba 1
-jk- Skrevet 16. august #16 Skrevet 16. august (endret) AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Slutt å tull jeg er ei dame. Var nettop i 20 årene og selv om jeg selvsagt er blitt mer moden kannjeg bekrefte at vi hadde personligheter før også. Klær! Har vi ikke personligheter fordi vi går i samme klær? Hjernen er tingen ikke tøystykkene vi har på. Anonymkode: 199fc...6ba Posten jeg svarte på inneholdt: "Problemet er at ingen kvinner skiller seg ut. Alle ser like ut, ønsker de samme tingene osv." Klær er en del av det å se like ut tenker jeg. Og så er det selvsagt store individuelle forskjeller. Men ingen tvil i min verden om at folk generelt blir mer individualistiske og bryr seg mindre om hva alle tenker og mener om de etter hvert som de blir eldre. Og sånn sett er det også stor forskjell på noen på 21 og noen som er 29. Endret 16. august av -jk- 1
AnonymBruker Skrevet 16. august #17 Skrevet 16. august -jk- skrev (Akkurat nå): Posten jeg svarte på inneholdt: "Problemet er at ingen kvinner skiller seg ut. Alle ser like ut, ønsker de samme tingene osv." Klær er en del av det å se like ut tenker jeg. Og så er det selvsagt store individuelle forskjeller. Men ingen tvil i min verden om at folk generelt blir mer individualistiske og bryr seg mindre om hva alle tenker og mener om de etter hvert som de blir eldre. Å da tenker du vi er problemet og ikke han som er mindre inteligent? Det er også flere stiler, så går han etter samme stilen og klager er det serriøst hans eget problem. Vi skal ikke forminsket over dette forbanna tullet. Gi dere. Tenk lengre. Og menn sin stil........ dere er langt heldigere i utvalg av damer med stil enn vi er med menn sin stil. Over halvparten ser direkte møkkete ut. Anonymkode: 199fc...6ba 1
AnonymBruker Skrevet 16. august #18 Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Å da tenker du vi er problemet og ikke han som er mindre inteligent? Det er også flere stiler, så går han etter samme stilen og klager er det serriøst hans eget problem. Vi skal ikke forminsket over dette forbanna tullet. Gi dere. Tenk lengre. Og menn sin stil........ dere er langt heldigere i utvalg av damer med stil enn vi er med menn sin stil. Over halvparten ser direkte møkkete ut. Anonymkode: 199fc...6ba Nå blir jeg enda mer sur for vi kan banne på at han tenker menn har personlighet på tross av enda mindre ulikhet i stil. Klær er bare klær. Anonymkode: 199fc...6ba
AnonymBruker Skrevet 16. august #19 Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg liker ikke måten jeg blir altfor lett betatt av og sjarmert av kvinner. Det siste eksemplet er HR-kvinnen jeg har vært i kontakt med angående en jobb jeg ønsker. Under det første intervjuet kom det fram at vi begge er er 98ere, at vi studerte på samme universitet itillegg endte vi opp med å snakke om hva vi hadde gjort i sommer og andre diverse irrelevante ting som åpenbart ikke hadde noe med stillingen å gjøre. Morgenen etter sendte hun invitasjon til andre runde, der hun brukte mange emojis og sånt. Jeg har jo erfaring med HR og andre profesjonelle kvinner fra før, så jeg forstår at en stor del av jobben deres er å være svært imøtekommende. Likevel var det noe med denne kvinnen som føltes annerledes - vet ikke om det er fordi vi er jevnaldrende og hun er attraktiv, eller hva det er. Anonymkode: 4f04a...d49 Skikkelig uprofesjonell HR dame. Anonymkode: 49292...5c7 1
AnonymBruker Skrevet 16. august #20 Skrevet 16. august Jeg blir også lett betatt av menn. Skal omtrent ingenting til. Men jeg lar det være med følelsene og fantasiene, så går jeg videre med livet. Anonymkode: f7e81...fc9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå