Rosa Dartle Skrevet 15. august #1 Skrevet 15. august Jeg var innom en sportsbutikk på Beitostølen som hadde et merke med utrolig masse fint sportstøy. Dessverre husker jeg ikke hva merket het, men det minnet litt om Patagonia i stil. Litt etnisk, boho sportstøy. Noen som vet? Er generelt ute etter merker med sportstøy i naturlige materialer. Patagonia har også masse polyester, og det ønsker jeg ikke å kjøpe..
AnonymBruker Skrevet 15. august #2 Skrevet 15. august Sjekk nettsiden deres? Gjetter på Amundsen. Merket er populært blant folk fra Oslo Vest. Blir brukt av folk som er mer opptatt av stil enn funksjon. Anonymkode: 4ff97...12a 2
Rosa Dartle Skrevet 16. august Forfatter #3 Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (6 timer siden): Sjekk nettsiden deres? Gjetter på Amundsen. Merket er populært blant folk fra Oslo Vest. Blir brukt av folk som er mer opptatt av stil enn funksjon. Anonymkode: 4ff97...12a Har sjekket nettsiden, men det må være noe akkurat den butikken tar inn, for jeg fant ikke noe der. Det var et for meg ukjent merke, som jeg tror var nytt. Amundsen har vært i noen år og er vel stort sett veldig godt kjent. Det er mer retroinspirert med duse farger, mens merket jeg var ute etter hadde noe etniske mønstre, sterkere farger og diverse border.
AnonymBruker Skrevet 17. august #4 Skrevet 17. august Det er ikke et av surfe merkene? Quicksilver, Billabong, Rip curl etc? De er ganske boho. Anonymkode: 4ff97...12a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå