Gå til innhold

HVORFOR bruke stringbikini og innirævva-tights hvis du IKKE vil bli beglodd?

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Bålkaffe skrev (3 minutter siden):

Du får ta en prat med de som driver på med styrkeløfting og spørre de hvorfor de bruker så tettsittende klær, de har garantert en praktisk grunn for det. 

Styrkeløft helt opp på OL nivå bruker tights til å trene og konkurrere i. 

På treningsenter Einstein, få menn sammenlignet med kvinner bruker tights. Og iløpet av mine 40år på kloden, har jeg tilgode å se en mann bruke den type tights som det er snakk om i tråden her, nemlig tights som er designet til å nesten grave seg inn i rumpehullet. Akkurat det har NULL funksjon utenom å tiltrekke seg oppmerksomhet, og det finnes tights som ikke går inn i rumpehullet 

Anonymkode: 9c16d...422

• Liker 7
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

På treningsenter Einstein, få menn sammenlignet med kvinner bruker tights. Og iløpet av mine 40år på kloden, har jeg tilgode å se en mann bruke den type tights som det er snakk om i tråden her, nemlig tights som er designet til å nesten grave seg inn i rumpehullet. Akkurat det har NULL funksjon utenom å tiltrekke seg oppmerksomhet, og det finnes tights som ikke går inn i rumpehullet 

Takk, du forsto hva det dreier seg om. Ts.

Anonymkode: 61aaf...284

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Skal si du har høye tanker om deg selv. 😅

Anonymkode: d2ddd...7b8

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

LOL, wat? 

Ser du ikke på styrkeløfting som trening eller hva er greia? 

På mitt treningssenter er det en ganske god mengde med mannfolk i nettopp sånne tights, helsikes, jeg kan kjøre rundt i nabolaget og begynne å telle alle de mannfolka som er ute å løper eller sykler, de har alle trange tights. 

Legg av med moraliseringen din, a. 

Det er ganske mange i denne tråden som har forklart deg hvordan de funksjonelt er bedre til trening enn ganske mye annet, at du ikke klarer å ta til deg det, er ditt problem. 

Endret av Bålkaffe
  • Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvordan hadde du tenkt da om andre hadde tilsvarende sterke tanker om deg og dine valg i livet? 

AnonymBruker
Skrevet
Bålkaffe skrev (1 minutt siden):

LOL, wat? 

Ser du ikke på styrkeløfting som trening eller hva er greia? 

På mitt treningssenter er det en ganske god mengde med mannfolk i nettopp sånne tights, helsikes, jeg kan kjøre rundt i nabolaget og begynne å telle alle de mannfolka som er ute å løper eller sykler, de har alle trange tights. 

Legg av med moraliseringen din, a. 

Det er ganske mange i denne tråden som har forklart deg hvordan de funksjonelt er bedre til trening enn ganske mye annet, at du ikke klarer å ta til deg det, er ditt problem. 

VI SNAKKER IKKE OM VANLIG TRENINGSTIGHTS!!!

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

VI SNAKKER IKKE OM VANLIG TRENINGSTIGHTS!!!

Fælt som du roper da. 

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du viser igjen at du selv ikke forstår hva du selv sier eller hva jeg sier. Folk har selvsagt lov til å tenke hva de vil. Folk kan til og med si hva de vil på grunn av ytringsfriheten her i Norge. Men det kommer ikke alltid uten konsekvenser. Det vi snakker om her, er heller ikke bare tanker. Du skriver det selv her, at utover tanker, altså handling, da kommer lovverk, etikk osv inn. Og det å gå inn for å glo på noen er vel hovedsakelig problemet. Men såpass «uskyldig» at du ikke kan ta noen på å glo. Fremdeles kan du få sosiale konsekvenser. Gjennom at kvinner som blir beglodd sier det videre og viser hvem du er til andre, for å advare andre. Som er helt legitimt. Dere prøver å unnskylde deres egen atferd med at «det er det de vil når de går kledd sånn». Men har dere spurt personen som går kledd med inntilsittende tights om de ønsker at du skal runke til dem når du kommer hjem eller at du skal bli tent av dem? Nei. Det er hovedsakelig et deg-problem. Dere prøver å dytte det på kvinner, men egentlig er det dere med de tankene som er problemet. Og noen menn handler gjennom disse tankene, som å glo eller faktisk gå fysisk bort til dem å legge an på dem. Håper du forstår forskjellen og sammenhengen mellom tanker og handling 😊 Du er i din fulle rett til å tenke hva du måtte ønske - men vær klar over at du burde forholde deg til den virkeligheten vi lever i og kanskje burde ta et kurs i kritisk tenkning av egne tanker. For til syvende å sist, vil dine tanker i noen tilfeller påvirke deg i hvordan du handler. Og det viser dere tydelig her at det er ikke et stort sprang mellom deres tanker og handling. 
Tror det faktisk er du som må gå i deg selv. Det du sier, er at du har lov til å seksualisere andre så lenge det forblir inni ditt hode. Men du viser ganske greit at det er en kort forbindelse mellom tanker og handling. Det påvirker hvordan du ser på kvinner og ditt syn om dem. «Når de kler seg sånn, vil de at jeg skal seksualisere dem og derfor gjør jeg det. Det er min rett». Skjønner du hvor korttenkt det der er? 

Anonymkode: 1fd60...cd2

Jeg tror ikke det går an å formidle skillet på tanker og handling tydeligere enn det jeg gjorde, samt å ramme det inn med tanke på etikk og moral. Men du tar ikke poenget. Også spør du om jeg forstår dette - wtf??? 

Eksempel på handling i min kontekst inkluderer selvsagt at man ikke skal stirre på en måte som kan oppleves ubehagelig, det er i strid med god moral/etikk.

Det jeg adresserer overfor deg er tanker(!) som ikke kommer til uttrykk på noen helst måte. Det er helt greit, og ikke noe man skal føle skam over. 

Endret av Kygos
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

«Folk burde egentlig få kle seg i det de vil» …. EH JA SELVFØLGELIG!! Jeg driter personlig i at noen byder frem cameltoe og skinkene deles i to sånn at en kan omtrent telle hemorroidene deres, men hvorfor kle seg sånn og samtidig KLAGE OVER Å FØLE SEG BEGLODD? Og det handler ikke om å stå og glo så sikkelet renner, men at øyne ufrivillig trekkes dit noen sekunder ekstra. Det trenger ikke være seksuelt lekkert en gang. 
Dersom menn begynner å kle seg seg i en ettersittende tights som trøkker seg opp i rompa OG har innesydd penisfutteral, KAN det være da at folks øyne hviler noen sekunder ekstra på dem da? Selv om det er MOTE og at ingen er CREEP eller TROLL eller ikke oppdratt hjemmefra. Og det er her det da blir litt rart for en mann med innsvøpt penis i hylster på treningssenteret å skulle si Å HUFFF ALTSÅ JEG BLIR SÅ SETT PÅ! 
Så for å konkludere; 

- Alle har rett til å kle seg i det de vil

- Men, det er rart å bli heeelt over seg å få noen ekstra blikk når en går med underlivet på utstilling. 

Pust med magen🤍

Ja, faktisk. Å glo ligger alltid utelukkende hos den som glor, uavhengig av hvordan andre kler ser. 

Anonymkode: 94939...d7a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Men gjør det noe?

Nei.

Anonymkode: 63728...a2e

Som sagt, spesiell type entitled hvis du driter så mye i andre og hvordan du påvirker dem. God understreking av poenget mitt.

Anonymkode: 4bf19...991

Skrevet (endret)
Bålkaffe skrev (1 time siden):

Trekk til deg øya, det er støgt å glo. 

Og da svarer man som ekte mann «Kle på deg eller klapp igjen kjeften, kjærring!» 
Så fortsetter man dagen som normalt.

Endret av RaulAngelsk
  • Nyttig 1
Skrevet
RaulAngelsk skrev (Akkurat nå):

Ok da svarer man som ekte mann «Kle på deg eller klapp igjen kjeften, kjærring!» 
Så fortsetter man dagen som normalt.

En ekte mann klarer å styre seg selv. 

Du innrømmer her å ikke være ekte mann. Lykke til. 

• Nyttig 1
Skrevet
Bålkaffe skrev (Akkurat nå):

En ekte mann klarer å styre seg selv. 

Du innrømmer her å ikke være ekte mann. Lykke til. 

Ingenting er mer morsomt enn å trolle åpenbare Karens som deg! 😂😂😂😂🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🤮🤮🤮🤮

• Nyttig 1
Skrevet
RaulAngelsk skrev (Akkurat nå):

Ingenting er mer morsomt enn å trolle åpenbare Karens som deg! 😂😂😂😂🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🤮🤮🤮🤮

Folk som må sitte på forum for å trolle folk er heller ikke ekte menn. Finn deg en ny hobby. 

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
Brunello skrev (4 timer siden):

Jeg skal love deg at minst 99% av de som går med slik tights som beskrives i hi ikke gjør det for å løfte mye i knebøy.

Nei, jeg er ganske sikker på at flertallet gjør det fordi det er enklere å dra knevarmere over tights. Bare legger er vanskelig å skli over, og joggebukser blir veldig knotete. Market i joggebukse selv en gang og fikk beskjed av treneren om å bruke tights, nettopp for å ikke måtte dra over mye stoff (med da dårligere teknikk). Driver du ikke seriøst med løfting er det kanskje vanskelig å forstå, men tights er definitivt en fordel for funksjonalitet. 

Hva slags type tights har lite å si, men joggebukser er definitivt ikke bedre. Nå er disse type tights både populære og sitter godt, og da er det gjetne det man kjøper.

Endret av anonymLala
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
anonymLala skrev (1 minutt siden):

Nei, jeg er ganske sikker på at flertallet gjør det fordi det er enklere å dra knevarmere over tights. Bare legger er vanskelig å skli over, og joggebukser blir veldig knotete. Market i joggebukse selv en gang og fikk beskjed av treneren om å bruke tights, nettopp for å ikke måtte dra over mye stoff (med da dårligere teknikk). Driver du ikke seriøst med løfting er det kanskje vanskelig å forstå, men tights er definitivt en fordel for funksjonalitet. 

Det er ingen av de jeg ser med dette som bruker eller løfter slik du skriver om. Tror du snakker om noe helt annet enn det hi handler om. De damene som løfter tungt der jeg trener går ikke kledd i slikt tøy. De går med tights, men ikke slik ts beskriver.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

De som sutrer inne i denne tråden ville selv blitt rasende om menn begynte å trene i en speedo hvor du kunne se kuken... Og med en liten tøyfille på overkroppen.

Det latterlige er at de i den omvendte situasjonen også ville sett på seg selv som offer.

Anonymkode: 8911a...899

Gikk forbi 3 menn som jogget ute i bar overkropp på vei hjem istad….eneste grunnen til at jeg la merke til det er fordi jeg leste denne tråden i går. Tenkte derimot ikke et sekund på å glo ekstra eller seksualisere de. Tenkt deg at det går an du!

Skrevet
Brunello skrev (3 minutter siden):

Det er ingen av de jeg ser med dette som bruker eller løfter slik du skriver om. Tror du snakker om noe helt annet enn det hi handler om. De damene som løfter tungt der jeg trener går ikke kledd i slikt tøy. De går med tights, men ikke slik ts beskriver.

Trener selv i en av landets største styrkeløftklubber, så garanterer deg at flere av løfteveninnene mine på både nasjonalt og internasjonalt nivå bruker slike tights. I sommer har jeg trent der mer enn på mitt kommersielle senter, nettopp fordi man på kommersielle senter risikerer du å bli utsatt for folk som ts om man vil kle seg etter funksjon og vær. I hetebølgen var det veldig komfortabelt å trene i styrkeløftklubben, med sports-bh, uten å bli dømt. Våre løftekamerater kunne ikke brydd seg mindre. De er der for å trene selv, ikke glo på folk. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Men når vi først er inne på temaet; har noen lagt merke til at enkelte menn på treningssenter drar sokkene laaaangt opp på leggene? Øynene mine blør av synet. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ønsker å gå naken opp Karl Johan uten å bli beglodd.

Så spørsmålet er: når mener DU mener det er greit å beglo andre?

For mange er svaret «om man ikke går med hijab». Så er det det du er? 

Anonymkode: 41ce1...9ac

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...