Gå til innhold

HVORFOR bruke stringbikini og innirævva-tights hvis du IKKE vil bli beglodd?

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nå blander du følelser og tanker. Å elske er en følelse. Sorg er en følelse. 

Anonymkode: 88066...b2e

Og tanker og følelser opererer uavhengig av hverandre? 

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Få som tok poenget. 
Poenget var; 

Hvorfor kle seg i de nevnte plagg hvis man ikke vil beglos?

Anonymkode: 61aaf...284

De vil nok ikke innrømme at de vil bli begjært. Men ikke beglodd. Og at om de blir beglodd, så er det av de som er attraktive. For alle vet at det er sykt ekkelt å bli beglodd av mennesker man ikke syns noe om

Anonymkode: 3d5b2...218

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.8.2025 den 23.26):

Ja, fortell meg gjerne det! Det er en ærlig sak å si at Joda, jeg elsker å bli seksualisert, derfor bruker jeg hudfarget treningstights som graver seg inn i alle lepper og hulrom og cellulitter når jeg gjøre dyyyype squats på treningssenteret. Fair enough! 
Men det der å skulle ha seg frabedt å bli beglodd men allikkavæl trøkke på seg en minimal stringbikini som graver seg inn i ei diger rævv og forvente at folk SER EN ANNEN VEI, det er teit opphøyd i mente. Stå for det du gjør, ikke bare det du sier. 

De fleste er unge, usikre og vil følge moten - og føler seg sikkert «hot» i de klærne. Tror de tenker at «det er sånn det skal være».

Synes ikke det er pent, bare vulgært - og jo lysere tøy og større kropp dess verre ser det ut.

Kvinne 44, stirrer ikke, men er heller ikke blind

Anonymkode: b61e7...533

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette gir "hun ba om det fordi hun hadde på seg kort skjørt"...

Anonymkode: 4bf19...991

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.8.2025 den 23.40):

Tror de vil bli sett, men forventer folkeskikk. 

Jeg liker å være hot for de jeg vil være hot for, men samtykker ikke til å bli stalket av noen fordi. Husk, ikke av alle, av dem DE liker. Ganske åpnebart.

Anonymkode: 45db2...54b

det som er åpenbart er at ønsket om folkeskikk slår tilbake fordi det er overhode ikke folkeskikk å kle seg som om man er naken og forvente at andre skal se bort.. 

Anonymkode: e3f87...c50

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Æsj, det finnes så mange ekle mennesker med skitne hjerner 🤮

Regner med du refererer til jenter/kvinner som elsker å gå rundt som en tøs og flashe kroppen nå, eller?

Vi snakker om opprinnelig innlegg fra OP nå, ikke nødvendigvis "Fjerna-Erna" med låvedørsrumpe, eller de som har et par sorte tights som ikke har nubbsjangs til å klare å skvise seg innimellom skinkene til bæreren.

Så sinna du er? Tror du at du eier verden?

Verden gir beng i både deg og rumpa di, selv om verden gjerne tar en titt når du viser den frem.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Samme som de mannfolka som trener i trang singlet eller går med speedo på stranda. De vil bli sett og synes de selv ser digg ut.

Anonymkode: 8ae68...25b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

hilsen han her

image.png.d2485573a651f5d1edd9191cceaba717.png

Anonymkode: d2ddd...7b8

Ok, "Karen", takk for at du tok deg tid til å svare oss innimellom all cock-blockingen :D 

image.thumb.jpeg.f6968489ca254d21a81a7aec3c8ece0e.jpeg

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Så rart det er at det er så vanskelig for noen å ta poenget. 

Poenget er at du og dine ønsker lov til å glo.  Vi sier at ingen klesplagg gir deg rett til å glo. Uansett. Vil jeg h buksa opp i ræva så er det min rett som kvinne, helt uten at du som liten mann skal stå der å glo. 

• Nyttig 3
Skrevet
BobbySocks skrev (2 minutter siden):

Poenget er at du og dine ønsker lov til å glo.  Vi sier at ingen klesplagg gir deg rett til å glo. Uansett. Vil jeg h buksa opp i ræva så er det min rett som kvinne, helt uten at du som liten mann skal stå der å glo. 

En mann har like mye rett til å glo som enhver annen person, som ser, i ditt tilfelle, en tragedie utfolde seg i det offentlige rom.

Vil du ikke bli sett, får du trekke buksene opp i ræva i din egen stue.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
BobbySocks skrev (5 minutter siden):

helt uten at du som liten mann skal stå der å glo

Hva mener du med "liten mann" her? Hvorfor sier du "liten"?

Anonymkode: 8911a...899

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

og

Dere tar helt feil. jeg bruker g-string fordi det er de eneste behagelige truser som finnes. Jeg har heller ikke lyst å ha skille. Det handler virkelig ikke om å være sexy, langt mindre et ønske om å bli beglodd. 

Anonymkode: d7bd4...acc

Du vil ikke ha skille? Hvem skal se på skillet ditt da, hvis du ikke ønsker å bli betrodd? Tåpelig unnskyldning. 

Anonymkode: 3bfa1...0ef

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva mener du med "liten mann" her? Hvorfor sier du "liten"?

Anonymkode: 8911a...899

Ordentlige menn glor ikke. 

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

De lyver for seg selv og alle andre. 

Ingen kvinne med tettsittende klær har på seg de klærne fordi det kun handler om personlig velbehag.

Det er deres måte å booste  selvfølelsen på 3 ganger i uken. 

De vil aldri erkjenne det så ikke bruk tid og energi på å få de til å innrømme det. 

Anonymkode: b630f...b22

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
BobbySocks skrev (6 minutter siden):

Det gjør vi, men ikke slik at det legges merke til. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
BobbySocks skrev (10 minutter siden):

🤣🤣🤣😅

Hvilken planet lever du på?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det gjør vi, men ikke slik at det legges merke til. 

Jeg er forresten en gammel avdanket spinningsinstruktør og har litt kunnskap om kvinners måte å forholde seg til menn på. 

Uten unntak, om jeg fikk en kjemi med en kvinne på gymen så ville hun neste gang stille opp med nye treningsklær. 

Tror du hun da valgte mer baggy kr enn det hun gadde første gang heg traff henne eller ville hun valgt tettsittende klær? 

Hele debatten er så fordummende at heg ikke har ord. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.8.2025 den 23.26):

Ja, fortell meg gjerne det! Det er en ærlig sak å si at Joda, jeg elsker å bli seksualisert, derfor bruker jeg hudfarget treningstights som graver seg inn i alle lepper og hulrom og cellulitter når jeg gjøre dyyyype squats på treningssenteret. Fair enough! 
Men det der å skulle ha seg frabedt å bli beglodd men allikkavæl trøkke på seg en minimal stringbikini som graver seg inn i ei diger rævv og forvente at folk SER EN ANNEN VEI, det er teit opphøyd i mente. Stå for det du gjør, ikke bare det du sier. 

Man må snart regne med at de fleste voksne har sett en naken kropp før?

Anonymkode: 316c2...095

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
Bålkaffe skrev (6 timer siden):

Jeg blir så innmari imponert over folk som lett innrømmer at de styres av instinktene som et jævla dyr. Du eier ikke selvbeherskelse, du? Skal glo på alt som kan finnes, for du har null kontroll over de øya dine?

"Jommen sa jeg smør" sier neandertaleren og legger skylda på alle andre rundt seg enn seg selv. 

Hva da sa du?

Dere klarer jo faen ikke å holde øya på plass i topplokket når dere går gjennom et kjøpesenter når det er salg. 
Er dere fullstendig hjerneskadet, eller bare primitive "jævla dyr"?

Alt som befinner seg i det offentlige rom er det fullt lovlig å se på, det inkluderer jenter som går rundt i det som var standard-uniformen til horer på 80-tallet, tits&ass på øverste hylle.

Er du kanskje bare forbanna fordi du har merket at ingen gidder å slenge blikket din vei, eller? Du virker litt vrien og sint. 😅

Endret av RaulAngelsk
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Kygos skrev (49 minutter siden):

Du skjønner kanskje ikke hva jeg mener. Det blir litt som at venninnen din har på seg en kjole du ikke synes er fin. Det er en tanke du ikke gir uttrykk for overfor henne. Ei heller gir subtile signaler på at du ikke synes den er fin. Du eier tankene dine. Ingen kan styre dem, verken lovverk, etikk eller moral. Det er helt naturlig. Det avgjørende er hvordan man oppfører seg og handler overfor andre mennesker, og da kommer lovverk, etikk og moral inn i bildet. Du må skille tanker og handling.

Når du skriver at "menn tror de kan tenke som de vil", så tror jeg du må gå litt inn i deg selv og vurdere hva det betyr. 

Presiserer og at når jeg skriver seksualisere, i dette tilfellet, så mener jeg i tankene, og ikke i noen form for handling. 

Du viser igjen at du selv ikke forstår hva du selv sier eller hva jeg sier. Folk har selvsagt lov til å tenke hva de vil. Folk kan til og med si hva de vil på grunn av ytringsfriheten her i Norge. Men det kommer ikke alltid uten konsekvenser. Det vi snakker om her, er heller ikke bare tanker. Du skriver det selv her, at utover tanker, altså handling, da kommer lovverk, etikk osv inn. Og det å gå inn for å glo på noen er vel hovedsakelig problemet. Men såpass «uskyldig» at du ikke kan ta noen på å glo. Fremdeles kan du få sosiale konsekvenser. Gjennom at kvinner som blir beglodd sier det videre og viser hvem du er til andre, for å advare andre. Som er helt legitimt. Dere prøver å unnskylde deres egen atferd med at «det er det de vil når de går kledd sånn». Men har dere spurt personen som går kledd med inntilsittende tights om de ønsker at du skal runke til dem når du kommer hjem eller at du skal bli tent av dem? Nei. Det er hovedsakelig et deg-problem. Dere prøver å dytte det på kvinner, men egentlig er det dere med de tankene som er problemet. Og noen menn handler gjennom disse tankene, som å glo eller faktisk gå fysisk bort til dem å legge an på dem. Håper du forstår forskjellen og sammenhengen mellom tanker og handling 😊 Du er i din fulle rett til å tenke hva du måtte ønske - men vær klar over at du burde forholde deg til den virkeligheten vi lever i og kanskje burde ta et kurs i kritisk tenkning av egne tanker. For til syvende å sist, vil dine tanker i noen tilfeller påvirke deg i hvordan du handler. Og det viser dere tydelig her at det er ikke et stort sprang mellom deres tanker og handling. 
Tror det faktisk er du som må gå i deg selv. Det du sier, er at du har lov til å seksualisere andre så lenge det forblir inni ditt hode. Men du viser ganske greit at det er en kort forbindelse mellom tanker og handling. Det påvirker hvordan du ser på kvinner og ditt syn om dem. «Når de kler seg sånn, vil de at jeg skal seksualisere dem og derfor gjør jeg det. Det er min rett». Skjønner du hvor korttenkt det der er? 

Anonymkode: 1fd60...cd2

• Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...