Gå til innhold

HVORFOR bruke stringbikini og innirævva-tights hvis du IKKE vil bli beglodd?

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Nei? Hvorfor velger man å ikle seg en tights som graver seg inn i rævva og eksponerer cameltoe så det plystrer etter når man skal trene? Uansett vekt, foråsidetsånn. Hvilken funksjon har den tightsen, annet enn eksponering? Helt greit det hvis det er det man ønsker, poenget er hvor teit det er å sutre over å bli beglodd når man ikler seg noe sånt (schtøgt).

Anonymkode: 61aaf...284

Det er åpenbart for å provosere deg siden du blir så sykt sinna av det. Altså, jeg er enig at den trenden er sykt weird, men jeg forstår virkelig ikke frustrasjonen.

Anonymkode: 191b7...beb

• Liker 5
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Å kle seg slutty betyr ikke at man vil at alle incels skal glane, man vil bare være sikker på å være den som får oppmerksomheten, hvis noe interessant dukker opp.

Anonymkode: dd302...851

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker definitivt ikke trange tights fordi jeg vil bli beglodd 🤮Men fordi kompresjonen gjør det lettere å ta knebøy f.eks. Prøv selv, å tren i en slapp joggebukse og sammenlign med kompresjonstights.

Anonymkode: 55859...bb0

Nettopp!! Samme her! Tanken om å bli beglodd har ikke falt meg engang. Føler meg ikke akkurat sexy der jeg står svett og rød i ansiktet med fett hår. Men MÅ ha stramme klær når jeg trener, ellers er det utrolig ubehagelig. Det må sitte godt og inntil. Ellers må jeg jo dra i klærne hvert sekund når jeg løper feks, og det nytter jo ikke. 

Anonymkode: 94939...d7a

• Liker 4
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har trent på treningssenter i mange år, på ulike sentre.

Det er ikke vanlig å glo på noen. Om du innbiller deg at det er vanlig at folk glor så får du bare fortsette å innbille deg det. Det er ikke slik virkeligheten er.

Mange damer kler seg ganske seksuelt. Mange bryter klesreglene på sentrene og. Det er nok ikke så mange som bryr seg egentlig. Men hadde en mann kledd seg slik ville det blitt ramaskrik 😅

Anonymkode: 8911a...899

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nettopp!! Samme her! Tanken om å bli beglodd har ikke falt meg engang. Føler meg ikke akkurat sexy der jeg står svett og rød i ansiktet med fett hår. Men MÅ ha stramme klær når jeg trener, ellers er det utrolig ubehagelig. Det må sitte godt og inntil. Ellers må jeg jo dra i klærne hvert sekund når jeg løper feks, og det nytter jo ikke. 

Det finnes tights som ikke går langt opp i musa og rumpehullet 😅 For det har ingen funksjon utenom å tiltrekke seg mer oppmerksomhet 

Anonymkode: 9c16d...422

• Liker 19
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes tights som ikke går langt opp i musa og rumpehullet 😅 For det har ingen funksjon utenom å tiltrekke seg mer oppmerksomhet 

Har ikke sagt at jeg bruker det du beskriver heller😅 Bare stramme klær. Ikke noe som går opp noen plass! Hjelpes🙄

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har også til gode å se folk som har tights langt opp visse plasser som du beskriver. Og har trent på treningssenter i flere år. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har ikke sagt at jeg bruker det du beskriver heller😅 Bare stramme klær. Ikke noe som går opp noen plass! Hjelpes🙄

Men det er jo den type klær tråden handler om 

• Liker 11
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har også til gode å se folk som har tights langt opp visse plasser som du beskriver. Og har trent på treningssenter i flere år. 

Da tror jeg du ser dårlig, dette ser jeg omtrent hver gang jeg er på treningssenter, mange bruker det også ellers i hverdagen 

• Liker 9
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Trange tights er én ting og ikke noe å beglo, sånn tights som graver seg opp i rompa og skiller rompeballene noe annet. Det blir så man ser, selv om det ikke er så delikat. Er den hudfarget og ett nummer for liten og kan man med et raskt blikk se den grave seg opp i glufsa og, i tillegg til cellullitter. Handler ikke om at det er lettere å ta knebøy da, selvfølgelig handler det om at man vil bli sett på. 

Alle skjønner at de vil bli sett.

Anonymkode: db672...3c7

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan får vi lov til å kle oss da? Får jeg lov til å gå med bikini uten at jeg må ta det for gitt at jeg blir betrodd? Eller må jeg ha på badedrakt? Kanskje en burkini for å være på den sikre siden?

Anonymkode: 18a00...02d

• Nyttig 10
AnonymBruker
Skrevet

Alle skjønner at de vil bli sett.

Anonymkode: db672...3c7

Litt komisk med de som tar på seg klær de vet tiltrekker seg mange blikk, også later de som de ikke vil bli sett 😅 Folk må få gå med hva de vil, og bryr meg egentlig ikke, men det er komisk å når de påstår de ikke ønsker å bli sett, alle vet jo de lyver til seg selv 

• Liker 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan får vi lov til å kle oss da? Får jeg lov til å gå med bikini uten at jeg må ta det for gitt at jeg blir betrodd? Eller må jeg ha på badedrakt? Kanskje en burkini for å være på den sikre siden?

Anonymkode: 18a00...02d

Nei du får ikke lov til å gå i bikini på treningssenter. Det er klesregler. Treningssentrene er i sin fulle rett til å bestemme dette for sine lokaler.

Anonymkode: 8911a...899

• Liker 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Men da handla det ikke om deg heller da, serru. Tror ikke du skjønte at dette IKKE handler om at en ikke skal kunne ha tighte klær når en trener, det handler om hvorfor en sutrer over å bli beglodd når en ikler seg (gjerne) hudfarga, for trang tights som graver seg inn i rompa og skiller rompeballene og kjønnsleppene så det plystrer etter. Bruk nå gjerne sånne plagg men vær ærlig om at grunnen er at du vil bli sett på. 
Hilsrn ts, disclaimer; heterofil treningsglad KVINNE med flere helt vanlige treningstights i skapet…

• Liker 6
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

TS snakker åpenbart om «rumpebukser» og tilsvarende plagg som er laget for å vise fram ekstra mye, ikke vanlige treningstightser. En god del av de som bruker dette gjør det nok for å vise seg, selv om en del nok også fullstendig ibevisst følger trender. 

Så er det nok en utfordring at om en velger å kle seg for å få oppmerksomhet er det ikke bare de en søker oppmerksomheten til som legger merke til deg. Det blir litt slm om du kler deg i klovneparykk og stor rød nese. Folk kommer til å se en og to ganger på deg, selv om det kanskje var jøglerklubben du egentlig ville fange oppmerksomheten til 🕺

Anonymkode: 782fc...6ff

• Liker 11
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Få som tok poenget. 
Poenget var; 

Hvorfor kle seg i de nevnte plagg hvis man ikke vil beglos?

Trekk øya til deg, det er støgt å glo 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

De ønsker å bli beglodd av dem de ønsker å bli beglodd av, men blir überfornærma hvis noen andre glor. 

Siterer ofte den kvikke mora som sa til tenåringsjenta si som ville ha stringbikini, ja da er mange gamle mannfolk i femtiåra som kommer til å sikle etter rumpa di. (Bikiniønske forkastet)

Er du halvnaken på treningssenteret med tøy der ingen ting er overlatt til fantasien, må du faktisk regne med blikk fra de omtalt over her og ikke bare fra den kjekke pt'en. 

Anonymkode: 58372...2b1

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er feit og middelaldrende nå men har vært ung og feit, aka har aldri vært i se på meg-fasen av livet og kommer aldri noensinne til å forstå at folk ikke skjønner at ulike mennesker er komfortable med ulike ting uten at det automatisk betyr at andre har rett til å ilegge de meninger eller moralisere rundt kroppene deres av den grunn.

Om noen går med stingbikini på tykkelse med en tanntråd dratt helt opp i rattata så la de da få lov til det uten å tilate øya dine å ramle ut. Du greier å se dit, da greier du også se bort og passe dine egne saker.

Anonymkode: 3de9c...4fc

• Liker 6
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Enig. Jeg er en av de som bruker løse treningsbukser og kler meg relativt konservativt overalt. Vil ikke bli sett på, men vet at jeg ikke kan styre det. 

Skjønner heller ikke hvorfor folk kler seg i bittesmå klær og ikke vil bli sett på. Enten juger de, eller så har de en skrue løs. 

Bedre at man er ærlig om det. 😀

Anonymkode: 618d8...91e

Nei? Hvorfor velger man å ikle seg en tights som graver seg inn i rævva og eksponerer cameltoe så det plystrer etter når man skal trene? Uansett vekt, foråsidetsånn. Hvilken funksjon har den tightsen, annet enn eksponering? Helt greit det hvis det er det man ønsker, poenget er hvor teit det er å sutre over å bli beglodd når man ikler seg noe sånt (schtøgt).

Jeg er bonde og bruker trang tights og ofte kort sportstopp som arbeidstøy. Dette fordi jeg ikke vil at løse fliker skal sette seg fast steder (eller at jeg snubler i egne buksebein) og fordi det er lettere å hoppe inn og ut av traktoren da. 

Jeg har skikkelig arbeidsbukser også, men jo tightere jo bedre, mindre som må dras i og endres på. Nå jobber jeg helt alene der ingen ser meg uansett da, men har jo hendt at jeg må innom butikken kjapt og glemmer å skifte eller når jeg kjører til verksted eller lignende.

Hadde også automatisk valgt sånt antrekk om jeg skulle gjort en fysisk aktivitet sammen med noen, fordi det holder alt på plass og føles greit.

Men definitivt ikke for å bli beglodd, føler jo selv det er stygt, dessverre bare altfor praktisk! 😅

Anonymkode: 88066...b2e

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er feit og middelaldrende nå men har vært ung og feit, aka har aldri vært i se på meg-fasen av livet og kommer aldri noensinne til å forstå at folk ikke skjønner at ulike mennesker er komfortable med ulike ting uten at det automatisk betyr at andre har rett til å ilegge de meninger eller moralisere rundt kroppene deres av den grunn.

Om noen går med stingbikini på tykkelse med en tanntråd dratt helt opp i rattata så la de da få lov til det uten å tilate øya dine å ramle ut. Du greier å se dit, da greier du også se bort og passe dine egne saker.

Anonymkode: 3de9c...4fc

Så rart det er at det er så vanskelig for noen å ta poenget. 

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...