Gå til innhold

HVORFOR bruke stringbikini og innirævva-tights hvis du IKKE vil bli beglodd?

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er normal folkeskikk å ikke glo på folk, så pass på deg selv og la andre kle seg slik de selv vil.

(Og NEI, jeg kler meg ikke slik beskrivelsen din er, men jeg er godt oppdratt)

Anonymkode: 8abf3...79e

• Liker 25
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet

Enig. Jeg er en av de som bruker løse treningsbukser og kler meg relativt konservativt overalt. Vil ikke bli sett på, men vet at jeg ikke kan styre det. 

Skjønner heller ikke hvorfor folk kler seg i bittesmå klær og ikke vil bli sett på. Enten juger de, eller så har de en skrue løs. 

Bedre at man er ærlig om det. 😀

Anonymkode: 618d8...91e

• Liker 28
  • Hjerte 1
  • Nyttig 13
AnonymBruker
Skrevet

Kler man seg slik ønsker man nok oppmerksomhet på et vis, men man trenger uansett ikke glo.

Anonymkode: fd395...b4e

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Tror de vil bli sett, men forventer folkeskikk. 

Jeg liker å være hot for de jeg vil være hot for, men samtykker ikke til å bli stalket av noen fordi. Husk, ikke av alle, av dem DE liker. Ganske åpnebart.

Anonymkode: 45db2...54b

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Er nok mote.

Anonymkode: 6b144...e60

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Så sant!!! De damene som gjør sånt vil bli glodd på og seksualisert. De gjør det for oppmerksomhet. Er jente selv, 23 år, aldri kunne tenkt meg å gått i sånne klær.

Anonymkode: aebfb...579

• Liker 25
  • Hjerte 1
  • Nyttig 11
AnonymBruker
Skrevet

De liker å vise seg frem. Da får de også tåle at folk ser på. 

Anonymkode: 1fab8...78a

• Liker 14
  • Nyttig 14
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

De liker å vise seg frem. Da får de også tåle at folk ser på. 

Anonymkode: 1fab8...78a

da håper jeg at du stiller opp med tilsvarende iøyenfallende klesplagg selv da. det er jo kjekt å gi litt glo-materiale tilbake.  

Anonymkode: d2ddd...7b8

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Nå er ikke damer et seksuelt objekt heller. Og ikke klær heller! Det er bare menn som ikke er oppegåande nok til å skjønne det selv. Uansett hvordan man kler seg så betyr ikke det at man ønsker å bli glodd på eller noe sånt. 

• Liker 5
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
Iso1 skrev (2 timer siden):

Nå er ikke damer et seksuelt objekt heller. Og ikke klær heller! Det er bare menn som ikke er oppegåande nok til å skjønne det selv. Uansett hvordan man kler seg så betyr ikke det at man ønsker å bli glodd på eller noe sånt. 

Nei? Hvorfor velger man å ikle seg en tights som graver seg inn i rævva og eksponerer cameltoe så det plystrer etter når man skal trene? Uansett vekt, foråsidetsånn. Hvilken funksjon har den tightsen, annet enn eksponering? Helt greit det hvis det er det man ønsker, poenget er hvor teit det er å sutre over å bli beglodd når man ikler seg noe sånt (schtøgt).

Anonymkode: 61aaf...284

• Liker 22
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei? Hvorfor velger man å ikle seg en tights som graver seg inn i rævva og eksponerer cameltoe så det plystrer etter når man skal trene? Uansett vekt, foråsidetsånn. Hvilken funksjon har den tightsen, annet enn eksponering? Helt greit det hvis det er det man ønsker, poenget er hvor teit det er å sutre over å bli beglodd når man ikler seg noe sånt (schtøgt).

Jeg bruker definitivt ikke trange tights fordi jeg vil bli beglodd 🤮Men fordi kompresjonen gjør det lettere å ta knebøy f.eks. Prøv selv, å tren i en slapp joggebukse og sammenlign med kompresjonstights.

Anonymkode: 55859...bb0

• Liker 12
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Verre med de toppene nesten uten rygg. Med silikonpupper langt opp under halsen. Mange menn går vel på trening for å se på lettkledde damer...

Anonymkode: f0a92...196

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg bruker definitivt ikke trange tights fordi jeg vil bli beglodd 🤮Men fordi kompresjonen gjør det lettere å ta knebøy f.eks. Prøv selv, å tren i en slapp joggebukse og sammenlign med kompresjonstights.

Trange tights er én ting og ikke noe å beglo, sånn tights som graver seg opp i rompa og skiller rompeballene noe annet. Det blir så man ser, selv om det ikke er så delikat. Er den hudfarget og ett nummer for liten og kan man med et raskt blikk se den grave seg opp i glufsa og, i tillegg til cellullitter. Handler ikke om at det er lettere å ta knebøy da, selvfølgelig handler det om at man vil bli sett på. 

• Liker 18
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Altså, de vil bli sett, derfor bruker de det 

Anonymkode: 9c16d...422

• Liker 12
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Da bruker du kanskje ikke tights som går langt opp i rumpa? En trenger ikke det for å være behagelig, det er kun for å bli sett, for de VET at de blir sett 

Anonymkode: 9c16d...422

• Liker 7
Skrevet

Hvis man ikke klarer å holde seg fra å glo mangler man viljestyrke og kontroll over driftene sine. Jeg kan fint notere meg at det er flotte kvinnekropper og mannekropper på treningssenter, men da streifer jeg de med blikket. Man står ikke der å 😶 som en neandertaler. 

• Liker 6
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Føler sånne folk har et ønske om å bli sett av de unge veltrente mennene på treningssenteret. Men så er det de gamle tjukke mennene som ser på de istedet

Anonymkode: 99a7b...45e

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Siden når skifta vi fra "det er stygt å glo" til "dE kLeR sEg SåNn, Så Da Må JeG gLo!!!11111"

Skjerp dere. 

• Liker 9
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet

Få som tok poenget. 
Poenget var; 

Hvorfor kle seg i de nevnte plagg hvis man ikke vil beglos?

• Liker 7
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...