AnonymBruker Skrevet 15. august #1 Skrevet 15. august Er for tynn/liten til størrelse 34, og opplever at alle klesmerker stopper der i størrelse. 34 blir litt for stort. Hvor kan voksne damer finne fine klær under str 34? Er femti og orker ikke kjøpe klær i barneavdelingen.. Anonymkode: 39d9a...fde 2
AnonymBruker Skrevet 15. august #2 Skrevet 15. august Nettbutikker som Zalando og Asos har petite "avdeling" Anonymkode: fd59b...e90 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. august #3 Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Nettbutikker som Zalando og Asos har petite "avdeling" Anonymkode: fd59b...e90 Takk for tips! Ser Asos sin petite-kolleksjon er for damer under 1.60. Jeg er er 1.62, og havner kanskje mellom to stoler. Finnes det fysiske butikker der man kan finne str 32? Hadde nok passet perfekt. Anonymkode: 39d9a...fde
AnonymBruker Skrevet 15. august #4 Skrevet 15. august Nelly har gode størrelser på jeans f.eks! Anonymkode: 5d759...850
AnonymBruker Skrevet 15. august #5 Skrevet 15. august Jeg er også liten og tynn. Merker godt at vanity sizing har gjort størrelsene større. Før passet xs min kropp, men nå er mye i xs for stort for meg. Anonymkode: d7ac5...c75 6
AnonymBruker Skrevet 15. august #6 Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Takk for tips! Ser Asos sin petite-kolleksjon er for damer under 1.60. Jeg er er 1.62, og havner kanskje mellom to stoler. Finnes det fysiske butikker der man kan finne str 32? Hadde nok passet perfekt. Anonymkode: 39d9a...fde Du tuller.. Hele 2 centimeter.... Gi deg a. Anonymkode: 75b45...601 19 9
AnonymBruker Skrevet 15. august #7 Skrevet 15. august HM har noen klær ned i 32/xxs. Anonymkode: fe50b...ea7 4 2
AnonymBruker Skrevet 15. august #8 Skrevet 15. august Dyrere klær er ofte mindre i størrelsen, sikkert fordi rike mennesker oftere er slanke/spiseforstyrret. Franske og italienske klesmerker er også ofte små i str. Anonymkode: a5710...d1f 9 1
AnonymBruker Skrevet 15. august #9 Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg er også liten og tynn. Merker godt at vanity sizing har gjort størrelsene større. Før passet xs min kropp, men nå er mye i xs for stort for meg. Anonymkode: d7ac5...c75 Merker motsatt. Jeg har størrelse 38 på f.eks. HM i dag. Men har flere klær derfra som er 15-20 år (Pencil skjørt og bluser uten elastisk) som er i størrelse 34 og 36 som passer meg. Anonymkode: 32c03...7ba 3
AnonymBruker Skrevet 15. august #10 Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Du tuller.. Hele 2 centimeter.... Gi deg a. Anonymkode: 75b45...601 Ok. Skjønner ikke helt hva du vil frem til her. Ts Anonymkode: 39d9a...fde 3
AnonymBruker Skrevet 15. august #11 Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (10 minutter siden): HM har noen klær ned i 32/xxs. Anonymkode: fe50b...ea7 Ok, det skal jeg sjekke ut. Takk! Anonymkode: 39d9a...fde
Thyra Skrevet 15. august #12 Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg er også liten og tynn. Merker godt at vanity sizing har gjort størrelsene større. Før passet xs min kropp, men nå er mye i xs for stort for meg. Anonymkode: d7ac5...c75 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Merker motsatt. Jeg har størrelse 38 på f.eks. HM i dag. Men har flere klær derfra som er 15-20 år (Pencil skjørt og bluser uten elastisk) som er i størrelse 34 og 36 som passer meg. Anonymkode: 32c03...7ba Dette kommer vel helt an på hvilke butikker man handler på. Og også hva slags type klær man handler.
AnonymBruker Skrevet 15. august #13 Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg er også liten og tynn. Merker godt at vanity sizing har gjort størrelsene større. Før passet xs min kropp, men nå er mye i xs for stort for meg. Anonymkode: d7ac5...c75 Jeg opplever også dette, Xs har blitt større. Anonymkode: 39d9a...fde 4
Thyra Skrevet 15. august #14 Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ok. Skjønner ikke helt hva du vil frem til her. Ts Anonymkode: 39d9a...fde Du kan sikkert bruke klær for damer under 160, selv om du er 162. 11 3
AnonymBruker Skrevet 15. august #15 Skrevet 15. august Thyra skrev (1 minutt siden): Dette kommer vel helt an på hvilke butikker man handler på. Og også hva slags type klær man handler. Men klærne i xs i butikker som Cubus og Lindex er for store for meg nå. Omtrent alt. Før kunne jeg kjøpe de minste størrelsene i de butikkene. Kappahl har alltid vært for stort for meg. H&M og Zara har veldig varierende størrelser og det har de alltid hatt, syns jeg. Noen ganger er xs for stort og noen ganger er det for lite. Anonymkode: d7ac5...c75 4
AnonymBruker Skrevet 15. august #16 Skrevet 15. august Thyra skrev (4 minutter siden): Du kan sikkert bruke klær for damer under 160, selv om du er 162. Ok, ja kanskje Anonymkode: 39d9a...fde
AnonymBruker Skrevet 15. august #17 Skrevet 15. august I jeans bør du gå for merker som bruker tomme-størrelser, de går lenger ned enn det som tilsvarer str 34/XS. Mener str 34 er 25, muligens 24-25 tommer, og f.eks Levi's har ofte ned til 23 tommer. Det blir i hvert fall alt for trangt for meg som er str XS i jeans. I tillegg til Zalando ser jeg at Nelly har begynt å få inn str XXS/32 i flere overdeler nå. Tilfeldig strikkegenser som går til str XXS: https://nelly.com/no/produkt/nelly-wide-neck-knit-sweater_261751-1126/ Tilfeldig topp i str 32: https://nelly.com/no/produkt/nelly-dreamy-flounce-blouse_254021-0646/ Tilfeldig cardigan i XXS: https://nelly.com/no/produkt/nelly-fuzzy-knit-cardigan_255664-0395/ Anonymkode: 724ec...1cd 1
AnonymBruker Skrevet 15. august #18 Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men klærne i xs i butikker som Cubus og Lindex er for store for meg nå. Omtrent alt. Før kunne jeg kjøpe de minste størrelsene i de butikkene. Kappahl har alltid vært for stort for meg. H&M og Zara har veldig varierende størrelser og det har de alltid hatt, syns jeg. Noen ganger er xs for stort og noen ganger er det for lite. Anonymkode: d7ac5...c75 Var innom Lindex i dag. Str 34 er altfor stort. Og fant ikke mindre størrelser. Ts Anonymkode: 39d9a...fde
AnonymBruker Skrevet 15. august #19 Skrevet 15. august Newyorker har mye små størrelser! Jeg er str 36, og 163 cm høy,og bruker medium i mye fra newyorker. Noen klær må jeg opp i large på. Anonymkode: 1ec0e...194 3
AnonymBruker Skrevet 15. august #20 Skrevet 15. august Jeg er kjempe lav, har gått på barneavdelingen hele livet, kanskje du også kan se litt der trådstarter? Du må ikke kjøpe en t-skjorte med mini mus, det er nok av nøytrale klær. Anonymkode: 75b45...601 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå