AnonymBruker Skrevet 15. august #1 Skrevet 15. august Og sjekket det for et halvt år siden og da var testen negativ? Anonymkode: ca700...88b
AnonymBruker Skrevet 15. august #3 Skrevet 15. august Hadde jeg ikke visst at det kunne ligge inaktivt i kroppen i årevis før man tester postitivt, så ja. Anonymkode: a0ec7...64f
AnonymBruker Skrevet 15. august #4 Skrevet 15. august Master1 skrev (11 minutter siden): Å wtf er det a........ M@ster. Det er en bakterie som kan smitte ved sex. Noen får symptomer og andre ikke. Ts Anonymkode: ca700...88b
AnonymBruker Skrevet 15. august #5 Skrevet 15. august Nei, ikke egentlig. For alt jeg vet, har jeg hatt dette siden første sexen jeg noen gang hadde. Anonymkode: a1a8e...e53
Master1 Skrevet 15. august #6 Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er en bakterie som kan smitte ved sex. Noen får symptomer og andre ikke. Ts Anonymkode: ca700...88b Noen blir av og til GRAVIDE av å ha helt helt ..NORMAL SEX og................
AnonymBruker Skrevet 15. august #7 Skrevet 15. august Master1 skrev (40 minutter siden): Noen blir av og til GRAVIDE av å ha helt helt ..NORMAL SEX og................ Hæ? Anonymkode: e1d1a...a18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå