AnonymBruker Skrevet 15. august #1 Skrevet 15. august Min mann kommer fra ett annet europeisk land. Han har familien sin der. 2 ganger i året reiser han dit på besøk. Og det unner jeg han. Han savner selvfølgelig familien sin. Men når han er der så hører vi lite fra han. Men når han er hjemme snakker han med familien på telefonen flere ganger om dagen. Dette er kanskje normalt? Hadde du reagert på det? Anonymkode: 8bd34...6e4
AnonymBruker Skrevet 15. august #3 Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Min mann kommer fra ett annet europeisk land. Han har familien sin der. 2 ganger i året reiser han dit på besøk. Og det unner jeg han. Han savner selvfølgelig familien sin. Men når han er der så hører vi lite fra han. Men når han er hjemme snakker han med familien på telefonen flere ganger om dagen. Dette er kanskje normalt? Hadde du reagert på det? Anonymkode: 8bd34...6e4 Hvorfor drar han alene dit? Anonymkode: c5757...fc9
AnonymBruker Skrevet 15. august #4 Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Min mann kommer fra ett annet europeisk land. Han har familien sin der. 2 ganger i året reiser han dit på besøk. Og det unner jeg han. Han savner selvfølgelig familien sin. Men når han er der så hører vi lite fra han. Men når han er hjemme snakker han med familien på telefonen flere ganger om dagen. Dette er kanskje normalt? Hadde du reagert på det? Anonymkode: 8bd34...6e4 Nei det hadde jeg ikke reagert på så sant han ikke er borte i flere måneder om gangen Anonymkode: ed843...3c3 1
AnonymBruker Skrevet 15. august #5 Skrevet 15. august Tenker heller at han også holder på med andre ting der han er... Anonymkode: acb00...582
AnonymBruker Skrevet 15. august #6 Skrevet 15. august Jeg gadde nok ikke akseptert at mannen min snakket i telefonen flere ganger om dagen jeg da😅 Mulig jeg er litt sær, men etter jobb er vi familie, vi sitter ikke og snakker i hver vår telefon Anonymkode: e0cf6...0a3
AnonymBruker Skrevet 15. august #7 Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Min mann kommer fra ett annet europeisk land. Han har familien sin der. 2 ganger i året reiser han dit på besøk. Og det unner jeg han. Han savner selvfølgelig familien sin. Men når han er der så hører vi lite fra han. Men når han er hjemme snakker han med familien på telefonen flere ganger om dagen. Dette er kanskje normalt? Hadde du reagert på det? Anonymkode: 8bd34...6e4 Jeg ville reagert på at enhver person snakker med sine slektninger flere ganger om dagen(!), ja. For en voksen persons søsken, foreldre etc er ikke hans eller hennes «familie». De er slektninger. En voksen persons familie er hans eller hennes partner og/eller barn. Men jeg har ikke et ønske om å etablere noe som helst med en person som ikke mentalt er «flyttet ut» fra barndomshjemmet. Det blir bare bry. Anonymkode: b6ff0...f83 1
Axa Skrevet 15. august #8 Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tenker heller at han også holder på med andre ting der han er... Anonymkode: acb00...582 Tviler. Ser at flere av familien legger ut snap og da er han der 1
AnonymBruker Skrevet 16. august #9 Skrevet 16. august Om han kun ser familien sin et par ganger i året, så skjønner jeg godt at han har mye å ta igjen og ikke vil bruke den lille tiden han har til å snakke med deg. Ikke vondt ment. Men deg ser han hele året ellers. Ikke tolke dette negativt. Min familie bor på andre siden av landet. Og når jeg er der så ønsker jeg å bruke all min tid på å treffe familie og gamle barndomsvenner. Om samboeren ikke er med, så har han full forståelse for at jeg er litt fraværende. Anonymkode: fab41...b18 2
AnonymBruker Skrevet 16. august #10 Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg gadde nok ikke akseptert at mannen min snakket i telefonen flere ganger om dagen jeg da😅 Mulig jeg er litt sær, men etter jobb er vi familie, vi sitter ikke og snakker i hver vår telefon Anonymkode: e0cf6...0a3 Det er sært ja. Stort kontrollbehov? Hva tror du samfunnet generelt hadde sagt om en mann som nektet konen sin å snakke med andre på telefonen? Anonymkode: 657a6...8fa 1
AnonymBruker Skrevet 16. august #11 Skrevet 16. august Han er jo bare med familien sin, det er dem han nesten aldri møter. Hva om det var du som bodde lamgt unna din? Anonymkode: e1e1b...053
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå