kitekatt Skrevet 25. mars 2006 #1 Skrevet 25. mars 2006 (endret) i galleriet Kan likegreit legge det her og *ler* glemte det jeg! Endret 25. mars 2006 av kitekatt
Gjest Gjest_Julibrud_* Skrevet 25. mars 2006 #3 Skrevet 25. mars 2006 Du ble kjempefin!! Å, nå blir jeg spent, skal snart på prøvetime selv!!!
Laini Skrevet 26. mars 2006 #5 Skrevet 26. mars 2006 Det var kjempefint;-) Godt å få en slik prøvetime så vet du at alt klaffer! Skal ha en lignende firsyre jeg også.
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2006 #10 Skrevet 27. mars 2006 Wow! Du blir en kjempefin brud! Kan jeg spørre hvor du har kjøpt de blomstene du har i håret? De var sååå søte :-)
kitekatt Skrevet 28. mars 2006 Forfatter #11 Skrevet 28. mars 2006 (endret) Wow! Du blir en kjempefin brud! Kan jeg spørre hvor du har kjøpt de blomstene du har i håret? De var sååå søte :-) ← De kjøpte jeg på ebay...husker ikke helt hva jeg søkte på da...*hmm* men de var billige og kjempefine! Skal gå inn på ebay i løpet av dagen og se om jeg finner de igjen. Var inne og så nå. Fant faktisk ikke mine der lengre, men de har utrolig mange andre fine. Søk på hairpin eller Hair Jewelery så kommer det opp masse flott Endret 28. mars 2006 av kitekatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå