AnonymBruker Skrevet 18. august #21 Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har oppdatert tråden med bilde av spilleren og at jeg har funnet bruksanvisning. TS Anonymkode: 72c57...41f Du kan bruke USB pinne eller AUX men jeg vil heller anbefale å kjøpe en ny spiller med Bluetooth, da kan du strømme musikk rett fra telefonen og du får Handsfree i samme slengen. Ny spiller får du kjøpt for noen hundrelapper eller 700-800 for en ny Pioneer, er enkel å montere siden den spiller du har bruker standard plugger for kablene. AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Gå ut i bilen og se om du får spilt av musikk fra mobilen via bluetooth. Står i bruksanvisningen hvordan du kobler til. Anonymkode: a2cca...170 Spilleren til TS har ikke BT. Anonymkode: 7bb20...116
newman01 Skrevet 18. august #22 Skrevet 18. august (endret) AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Spilleren til TS har ikke BT. Anonymkode: 7bb20...116 Det er et blåtannsymbol på høyre side rett ved USB-kontakten. Tviler på at de slenger på slike symboler om det ikke er tilfelle Endret 18. august av newman01
AnonymBruker Skrevet 18. august #23 Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Du kan bruke USB pinne eller AUX men jeg vil heller anbefale å kjøpe en ny spiller med Bluetooth, da kan du strømme musikk rett fra telefonen og du får Handsfree i samme slengen. Ny spiller får du kjøpt for noen hundrelapper eller 700-800 for en ny Pioneer, er enkel å montere siden den spiller du har bruker standard plugger for kablene. Spilleren til TS har ikke BT. Anonymkode: 7bb20...116 Den har BT, men jeg bruker aldri det, da jeg har lett for å reagere på trådløst. Nå har jeg mulighet for både å koble til minnepinne og mobil, så jeg klarer meg visst. TS Anonymkode: 72c57...41f
TBL12 Skrevet 19. august #24 Skrevet 19. august Alternativene som finnes er: - USB, for å spille av filer i disse formater: FLAC/WAV/MP3/WMA Maximum USB Memory Size 32GB, USB Flash Drive and Hard FAT16 / FAT32 - Via kabel, "external Aux input". - Bluetooth Audio Streaming A2DP Merk teksten: "This USB only can charge Phones, but cannot play or decode music files stores inside the Smart Phones." Hentet fra: https://files.thg.dk/628cc729-40c1-4484-92b8-f9799c59ce53
tdm900 Skrevet 19. august #25 Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (17 timer siden): Men der står det en minnepinne i ser det ut som. Det er ikke mitt bilde, men samme spiller. TS Anonymkode: 72c57...41f Sett på radio, åpne blåtann på tlf, vent litt og se om Grundig og modellenr kommer opp, blir radio synlig i blåtann innstillingen velger du å koble til. For det er også vist at det er en mikrofon som kan kobles til på baksiden, da har du også handsfree.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå