AnonymBruker Skrevet 15. august #1 Skrevet 15. august Har du noen gode eksempler? Jeg kjenner Inger Johanne som blir kalt for Lisbeth, Alexander for Alex, Hans Kristian blir til HK. Har du noen eksempler? Anonymkode: f754e...056
AnonymBruker Skrevet 16. august #2 Skrevet 16. august Erling = Lingen, jeg trodde søskenbarnet mitt het Lingen til jeg var 14 år, å leste på konfirmasjonkortet. Anonymkode: 708b0...995 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. august #3 Skrevet 16. august Christian og Christoffer får ofte kallenavnet Chris, som enkelte benytter som ekte navn. Anonymkode: bcea3...2aa
AnonymBruker Skrevet 16. august #4 Skrevet 16. august Jeg heter Ulrikke, men har alltid blitt kalt Rikke Anonymkode: 85fd9...114 1
AnonymBruker Skrevet 20. august #6 Skrevet 20. august Sønnen min heter Thorbjørn, som er et navn man kan lage et uendelig antall kallenavn av Han blir kalt bl.a. Thor, Thob, Thobbe, Thobben, Thobbis, TB, Bjørn og Bjørnis. Anonymkode: 8448d...e3f
AnonymBruker Skrevet 20. august #7 Skrevet 20. august Thea, jeg kjente to som hadde kallenavnet Tea/Thea, men egentlig het noe annet da jeg vokste opp. Og folk som het Maria eller Marit som ble kalt Maja. Ellers er det jo mange forkortelser som Chris, Lis, Alex, osv., som kan være hele navnet eller kallenavn. I Sverige er det jo mer vanlig en det motsatte nesten: Lasse, Kalle, Mikke, Hasse, Janne. Anonymkode: 8aa34...690 1
Millimani Skrevet 13 timer siden #11 Skrevet 13 timer siden Kristine = Titti Birgitte = Bibbi Matilde = Tilla Jannike = Nikki Robert = Roberto/Robban Per = Pelle
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #12 Skrevet 10 timer siden Jeg heter Gunhild og jobber i barnehage. Vanskelig navn å uttale så jeg har veldig mange navn i barnehagen. Gulling Gunnling Gullil Gohelg Gulltann Gungun Anonymkode: 708b0...995 2
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #13 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg heter Gunhild og jobber i barnehage. Vanskelig navn å uttale så jeg har veldig mange navn i barnehagen. Gulling Gunnling Gullil Gohelg Gulltann Gungun Anonymkode: 708b0...995 Gohelg og Gulltann--artig! Anonymkode: b75af...9a5 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #14 Skrevet 4 timer siden Vi har en Vilhelm som kalles Ville, det er et vanlig finsk mannsnavn Anonymkode: a06c8...2ae
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #15 Skrevet 4 timer siden Jeg kalte eksen for Kosebamsen Og fy faen, jeg savner den Kosebamsen! Anonymkode: 1a051...eee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå