AnonymBruker Skrevet 15. august #1 Skrevet 15. august I November skal jeg på intim konsert for første gang, hvordan er det vanlig å kle seg? Anonymkode: 64275...c14
AnonymBruker Skrevet 15. august #2 Skrevet 15. august Tja, er det en intim konsert eller en intimkonsert? Det har litt å si Regner med at det er sistnevnte, da. I så fall: ganske uformelt. Anonymkode: 4bf5e...708 6 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. august #3 Skrevet 15. august Helt vanlige konsert klær? Altså klær du ellers ville gått med? Anonymkode: 6b895...e79 1
AnonymBruker Skrevet 15. august #4 Skrevet 15. august Noe sexy til en intim konsert, men vanlig pent tøy til en intimkonsert. Anonymkode: cc034...f47 3
Hareena Skrevet 15. august #5 Skrevet 15. august Det kommer vel an på hvem som holder konserten, jeg mener om det er Kvikksølvguttene eller et par sølvgutter? 1
AnonymBruker Skrevet 15. august #6 Skrevet 15. august Hareena skrev (31 minutter siden): Det kommer vel an på hvem som holder konserten, jeg mener om det er Kvikksølvguttene eller et par sølvgutter? Det er Jarle Bernhoft. Anonymkode: 64275...c14
AnonymBruker Skrevet 15. august #8 Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er Jarle Bernhoft. Anonymkode: 64275...c14 Hadde sikkert vært morsomt å kle seg i identiske klær som Jarle Bernhoft? Anonymkode: 95afc...c7d 1
AnonymBruker Skrevet 15. august #9 Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hadde sikkert vært morsomt å kle seg i identiske klær som Jarle Bernhoft? Anonymkode: 95afc...c7d Jeg er kvinne. Anonymkode: 64275...c14 1
Hareena Skrevet 15. august #10 Skrevet 15. august Jeg ville kledd meg i det samme som om jeg skulle ut "på by'n" med venner om det er en referanse for deg. Det som er en sannhet er at alle andre blåser i hva du går med og vil ikke engang huske det dagen etter. Du må derfor føle deg vel selv og da ser det fint ut på deg. Ps. Ikke kjøp nytt for anledningen, du har garantert noe i skapet. 2
AnonymBruker Skrevet 15. august #11 Skrevet 15. august Hareena skrev (22 minutter siden): Jeg ville kledd meg i det samme som om jeg skulle ut "på by'n" med venner om det er en referanse for deg. Det som er en sannhet er at alle andre blåser i hva du går med og vil ikke engang huske det dagen etter. Du må derfor føle deg vel selv og da ser det fint ut på deg. Ps. Ikke kjøp nytt for anledningen, du har garantert noe i skapet. Da blir det jeans, en pen genser, skinnjakke og boots, Anonymkode: 64275...c14 2
AnonymBruker Skrevet 15. august #12 Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Da blir det jeans, en pen genser, skinnjakke og boots, Anonymkode: 64275...c14 Det høres veldig fint ut 😊 Anonymkode: 223e0...7fd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå