AnonymBruker Skrevet 20. august #21 Skrevet 20. august kan du ikke leie en kjørebil fra en annen kjøreskole da? og heller bruke den til å ta kjøretime sammen med sensor hos Statens Vegvesen? Anonymkode: c0e7c...76f
Cavia Skrevet 21. august #22 Skrevet 21. august https://koer.no/leie-bil Vet ikke hvilket område du er i da. Kan også hende at det med at en med førerkort må leie for deg gjelder alle steder.
AnonymBruker Skrevet 22. august #23 Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (På 15.8.2025 den 20.11): Eg og kjørelæreren bestilte oppkjøring for 2 mnd siden og da sa kjørelæreren ingenting om det og har vært fornøyd med kjøringen min men sist uke hadde eg kartkjøring og da når eg var ferdig så mente han at eg ikke var klar ennå og måtte ha flere kjøretimer før oppkjøring men det har eg ikke råd til. syns eg klarte meg veldig bra og gjorde ingen feil som kunne være fare for andre. Eg har ikke gjort annet en og øvelseskjøre privat og skal fortsette frem til oppkjøring, men om kjørelæreren ikke vil så må eg jo få prøvd og leie bil Anonymkode: 57a7b...1fd Men HVA er det kjørelæreren mener du må øve mer på da? Tenker kjørelæreren bør være konkret på hva, og så øver du spesifikt på det. «Kartkjøring» er veldig udefinert. Var det sikkerhetskurs på vei, aka langkjøring ? Hva skjedde? Ble du stresset av å kjøre feil, ikke finne veien, miste kartet, hva? Kjøre ukjent sted og ikke klare å lese trafikk/skilter tidlig nok? Er det mengdetrening du mangler? Se langt frem? Bare du får vite hva, så kan du jo øve på akkurat det privat. Anonymkode: 501e6...51d
AnonymBruker Skrevet 25. august #24 Skrevet 25. august Jeg hadde oppkjøring under covid-kaoset i Bergen. Det var lange ventelister og vanskelig å få tid for oppkjøring. Kjørelæreren min var enig å bestille tid for oppkjøring ved første og beste ledige tid, fordi det var vanskelig å få time. Hen virket positiv til at det skulle gå, og uken før ble hen plutselig bekymret for at jeg ikke skulle klare det og ville at jeg skulle utsette. Jeg kjørte en del privat og valgte å ta oppkjøringen som avtalt, ellers hadde det tatt mange uker å få ny time. Det gikk bra, jeg sto. Hadde jo blitt mye dyrere om jeg strøk, da måtte jeg hatt flere kjøretimer og betalt oppkjøring på nytt. Jeg tok sjansen og det gikk Anonymkode: 13290...ea5
AnonymBruker Skrevet 25. august #25 Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg hadde oppkjøring under covid-kaoset i Bergen. Det var lange ventelister og vanskelig å få tid for oppkjøring. Kjørelæreren min var enig å bestille tid for oppkjøring ved første og beste ledige tid, fordi det var vanskelig å få time. Hen virket positiv til at det skulle gå, og uken før ble hen plutselig bekymret for at jeg ikke skulle klare det og ville at jeg skulle utsette. Jeg kjørte en del privat og valgte å ta oppkjøringen som avtalt, ellers hadde det tatt mange uker å få ny time. Det gikk bra, jeg sto. Hadde jo blitt mye dyrere om jeg strøk, da måtte jeg hatt flere kjøretimer og betalt oppkjøring på nytt. Jeg tok sjansen og det gikk Anonymkode: 13290...ea5 Vurderte og å ta oppkjøring i en annen by som hadde mer ledig tid. Var mulig å leie bil der, så om du hører med en kjøreskole vil jeg tro det går bra Anonymkode: 13290...ea5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå