AnonymBruker Skrevet 15. august #1 Skrevet 15. august Skal reise alene til Paris i oktober, 4 dager og ønsker tips til et rimelig hotell/herberge/vandrerhjem som ee sentralt. Trenger ikke være fancy i det hele tatt eller med frokost ( det er i såfall et bonus.) Har noen erfaring med herberget The people i Marais? Det frister litt siden det er penger å spare, men det er flere senger i delt rom. Har noen erfaring med det? Har ikke gjort det siden jeg var i begynnelsen av 20årene og hadde mini interail i Tyskland. Kunne selvsagt sett på booking com, men ønsker gjerne å høre personlige erfaringer 😊 Anonymkode: 5eca6...243
AnonymBruker Skrevet 15. august #2 Skrevet 15. august Jeg kan anbefale Hotel George - Astotel. Små rom, men rent, og veldig sentralt. Anonymkode: 5666e...496
AnonymBruker Skrevet 15. august #3 Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg kan anbefale Hotel George - Astotel. Små rom, men rent, og veldig sentralt. Anonymkode: 5666e...496 Tusen takk for tipset, skal se på det Anonymkode: 5eca6...243
AnonymBruker Skrevet 15. august #4 Skrevet 15. august Jeg bodde på et ibis-hotell i nærheten av Moulin rouge og Sacré-Coeur. Rent, gode senger og greie priser for Paris. Jeg synes alltid det er lurt å sjekke ibis-hoteller når jeg skal et sted og vil bo greit, vite ca hva jeg får og ikke bli helt blakk på å bo Anonymkode: d46a0...049 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå