AnonymBruker Skrevet 15. august #1 Skrevet 15. august Dere bor i samme by og har deilig sex med jevne mellomrom. Hvor ofte hadde det vært ideelt for deg å møtes? Dersom du ikke ville møttes oftere enn ca en gang hver mnd, hva kunne årsaken vært til det? Anonymkode: 51067...cb2
AnonymBruker Skrevet 15. august #2 Skrevet 15. august Menn har ulik sexlyst de også og et liv utenfor både sex og annen dating. Om det er en mann du ønsker skal møte deg, plis spør han hvordan det er for han. Han er den eneste som kan svare for seg. Anonymkode: 21b43...225 2
AnonymBruker Skrevet 15. august #3 Skrevet 15. august Fordi han ligger med flere enn deg. Anonymkode: c78a1...daf 5
AnonymBruker Skrevet 15. august #4 Skrevet 15. august Han har 1. Mentale problemer 2. Han har fysiske problemer 3. Han har problemer med familien ellwr venner 4. Han har økonomiske problemer 5. Han har bla bla bla 6. Han har 600 andrw problemer Hvorfor er det så vanskelig for kvinner å kommunisere, stiløe spørsmål direkte til den det angår i stedet for dette tullet med å spekulere og anta med alle andre? Prøv i det minste å lev opp til at dere er så gode på å kommunisere en gang i blant Anonymkode: 5fd04...6c0 5
AnonymBruker Skrevet 15. august #5 Skrevet 15. august Flere ganger hver dag, en gang i mnd hvis jeg knullet flere andre. Anonymkode: edf45...a47
AnonymBruker Skrevet 15. august #6 Skrevet 15. august Kanskje hver dag i starten. Men når jeg er singel kan jeg også gå månedsvis uten sex. ( Anonymkode: cd294...5c8
AnonymBruker Skrevet 15. august #7 Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Flere ganger hver dag, en gang i mnd hvis jeg knullet flere andre. Anonymkode: edf45...a47 Vet damene om hverandre, eller sier du at dere er eksklusive? Jeg dømmer ingen, er bare nysgjerrig:) ts Anonymkode: 51067...cb2
AnonymBruker Skrevet 16. august #8 Skrevet 16. august Det er en oppskrift på såre følelser å møtes ofte/jevnlig om man ikke er interessert i noe forhold/følelser. Anonymkode: 958ae...07d 1
AnonymBruker Skrevet 16. august #9 Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (9 timer siden): Vet damene om hverandre, eller sier du at dere er eksklusive? Jeg dømmer ingen, er bare nysgjerrig:) ts Anonymkode: 51067...cb2 De fleste sier at de er eksklusive, men unngår å vise seg offentlig med deg og viser ingen tegn på sosiale medier at dere er i en connection. Hvis de innrømmer at de ligger med andre, blir de jo droppa tvert (av jentene med selvrespekt iallfall). Ved å si de ikke ligger med andre, får de i pose og sekk. Mange driver på slik, dessverre. Anonymkode: 82666...12e
AnonymBruker Skrevet 16. august #10 Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (34 minutter siden): De fleste sier at de er eksklusive, men unngår å vise seg offentlig med deg og viser ingen tegn på sosiale medier at dere er i en connection. Hvis de innrømmer at de ligger med andre, blir de jo droppa tvert (av jentene med selvrespekt iallfall). Ved å si de ikke ligger med andre, får de i pose og sekk. Mange driver på slik, dessverre. Anonymkode: 82666...12e Det er dette som stresser meg. Når man tror man er eksklusiv, og lever etter dette selv, men kan aldri helt vite hva den andre holder på med… Man kan si at joda man må kommunisere..men man har jo ingen garanti for at den andre er ærlig. Jeg leser mye her inne og ser at ikke engang ektefolk/samboere over mange år kan stole på hverandre. Anonymkode: 51067...cb2 1
Strigiformes Skrevet 16. august #11 Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Det er dette som stresser meg. Når man tror man er eksklusiv, og lever etter dette selv, men kan aldri helt vite hva den andre holder på med… Man kan si at joda man må kommunisere..men man har jo ingen garanti for at den andre er ærlig. Jeg leser mye her inne og ser at ikke engang ektefolk/samboere over mange år kan stole på hverandre. Anonymkode: 51067...cb2 Man må våge å spørre, og man må kunne klare og tro på det de sier om de virker autentiske, ekte og åpne... Virker de ikke troverdige så er det en annen sak... Er man så mistenksom som i dette innlegget så bør man holde seg til vennskap. Det er ikke noen vits i å etterspørre eksklusivitet om man ikke klarer å tro på det selv...Det blir for dumt.. 1
AnonymBruker Skrevet 16. august #12 Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er dette som stresser meg. Når man tror man er eksklusiv, og lever etter dette selv, men kan aldri helt vite hva den andre holder på med… Man kan si at joda man må kommunisere..men man har jo ingen garanti for at den andre er ærlig. Jeg leser mye her inne og ser at ikke engang ektefolk/samboere over mange år kan stole på hverandre. Anonymkode: 51067...cb2 Erfaringsmessig, så er det dessverre ofte slik at dersom man lever i forvirring i en relasjon over lengre tid, så er det mest sannsynlig magefølelsen som plukker opp på noe du ikke ønsker å se. Anonymkode: 82666...12e
AnonymBruker Skrevet 16. august #13 Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er en oppskrift på såre følelser å møtes ofte/jevnlig om man ikke er interessert i noe forhold/følelser. Anonymkode: 958ae...07d Jeg har møtt mine elskere jevnlig i mange år. I flere år var det bare en. Det blir hva man gjør det til, ikke alle er like. Anonymkode: 71fd5...5e6
AnonymBruker Skrevet 16. august #14 Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (17 timer siden): Dersom du ikke ville møttes oftere enn ca en gang hver mnd, hva kunne årsaken vært til det? Anonymkode: 51067...cb2 Finnes flere fisk i havet. Anonymkode: ce72e...f0e
AnonymBruker Skrevet 16. august #15 Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (17 timer siden): Dere bor i samme by og har deilig sex med jevne mellomrom. Hvor ofte hadde det vært ideelt for deg å møtes? Dersom du ikke ville møttes oftere enn ca en gang hver mnd, hva kunne årsaken vært til det? Anonymkode: 51067...cb2 Jeg kan mer eller mindre ha sex med min kone når jeg vil. På 20+ år har jeg ikke opplevd avvisning en, eneste gang ved initiativ. Det betyr ikke at jeg vil ha sex ofte. Jeg har tilgang på sjokolade også akkurat når jeg vil. Spiser det svært sjeldent. Føler nesten jeg burde ha dårlig samvittighet som faktisk og ikke bare i teorien kan ha sex mer eller mindre når jeg vil, men veldig sjeldent gidder. Anonymkode: 9022f...6d3
Topper og daler Skrevet 16. august #16 Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (15 timer siden): Flere ganger hver dag, en gang i mnd hvis jeg knullet flere andre. Det gjorde du ikke, for så god sjans på damer har du ikke.
AnonymBruker Skrevet 16. august #17 Skrevet 16. august Da jeg traff min mann var han 32 og jeg 36. Vi møttes så ofte vi kunne, det kunne være daglig eller går 2-3 dager i mellom. Hadde sex HELE tiden i starte. Kunne være våken omtrent hele natten og gå på jobb og være litt småsliten😆 Nå 3 barn senere er det ikke mye aktuelt å være våken hele natten for å pule, hahaha. Men nå er vi 39 og 43 og i natt hadde vi sex i 03 tiden, vi skulle egentlig da vi la oss, men sloknet. Bortsett fra det er vi gode på å ha sex jevnlig og ukentlig. Håper det varer. I mitt første ekteskap som varte i 13 år hadde vi ikke sex de 7 siste årene fordi han ikke ville. Anonymkode: 50a6e...552
feliek54 Skrevet 22. august #18 Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (På 15.8.2025 den 19.10): Dere bor i samme by og har deilig sex med jevne mellomrom. Hvor ofte hadde det vært ideelt for deg å møtes? Dersom du ikke ville møttes oftere enn ca en gang hver mnd, hva kunne årsaken vært til det? Anonymkode: 51067...cb2 om hun ikke bodde for langt unna så minst en gang hver uke
AnonymBruker Skrevet 22. august #19 Skrevet 22. august Om en fyr ikke vil knulle deg oftere enn én gang per mnd så er det fordi du er langt langt ned på lista over damer han er interessert i. Og du er den han knuller når det ikke blir napp hos noen andre. Anonymkode: b6625...644
AnonymBruker Skrevet 22. august #20 Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (På 15.8.2025 den 19.10): Dere bor i samme by og har deilig sex med jevne mellomrom. Hvor ofte hadde det vært ideelt for deg å møtes? Dersom jeg hadde hatt sex regelmessig med en kvinne, ville jeg etter en stund hatt behov for å treffe henne mer enn dette. Jeg regner jo med at hvis jeg ville hatt sex over tid med henne, ville jeg også likt henne og likt å være sammen med henne. Da ville jeg automatisk ha utviklet en trang til å være sammen med henne mer enn bare når vi skulle ha sex. Jeg legger altså inn et premiss om at det finnes en tiltrekning her som ville gjort forholdet til noe mer. I så fall, dersom vi ble noe mer, ville svaret på spørsmålet vært så mye og ofte som praktisk mulig i en hverdag. Hvis en forelskelse førte til at vi flyttet sammen, ville hver kveld og hver morgen syv dager i uken være et nokså sannferdig svar. Hvis det likevel bare dreide seg om å være fuck friends, ville én til tre ganger i uken være et greit gjennomsnitt. Hvis en av oss lå over, ville jo morgen og kveld telt som to ganger, antar jeg. AnonymBruker skrev (På 15.8.2025 den 19.10): Dersom du ikke ville møttes oftere enn ca en gang hver mnd, hva kunne årsaken vært til det? Det ville vært fordi jeg egentlig ikke var så tiltrukket og ikke ønsket en for tett relasjon, men der sexen likevel var behagelig nok til at jeg ville ligge med henne innimellom. Sex er jo sex og en kvinne som vil ligge med meg er jo interessant uansett. Anonymkode: b8668...827 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå