AnonymBruker Skrevet 16. august #21 Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (1 time siden): 10% av mennene i finnmark er uføretrygda, https://www.nav.no/no/nav-og-samfunn/statistikk/aap-nedsatt-arbeidsevne-og-uforetrygd-statistikk/tabeller/mottakere-av-uforetrygd-som-andel-av-befolkningen--etter-fylke-og-kjonn.pr.30.06.2016-2025.prosent De har lavest utdannelse i landet https://www.ssb.no/utdanning/utdanningsniva/statistikk/befolkningens-utdanningsniva Det er en grunn til at mennene blir igjen i nord mens kvinnene drar derfra... Anonymkode: 79017...a2f Nå er jo Nord Norge ganske mye mer enn bare finnmark da… Og så bør du kanskje se på antall innbyggere pr. fylke. Er en kunst å lese statistikk korrekt. Anonymkode: 3b7c9...0b3 2
AnonymBruker Skrevet 16. august #22 Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (10 timer siden): For BI og OsloMet jo. Er ikke akkurat som "Det Arktiske" universitet. eller nord universitet er høyt anerkjente universiteter. Anonymkode: 512ec...f33 Har til gode å høre at BI og OsloMet er anerkjente :). Joda, mulig OsloMet har gode fagmiljøer grunnet geografi, men at de har noe anerkjennelse i utlandet? BI er vel mest kjent for forringing av akademiske standarder. Anonymkode: cb30f...d7f 2 2
AnonymBruker Skrevet 16. august #23 Skrevet 16. august Synes nord norske menn kan bli for brautende og uromantiske😁 Anonymkode: c8c83...652 1
AnonymBruker Skrevet 16. august #24 Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (10 timer siden): Herregud så mange fordommer.. jo, de nordnorske mennene er stort sett kjekke og barske, har humor og alvor på de rette plassene, de har omsorg, alltid tid og hjelp til familie og venner. Ikke drikker han spesielt mye heller. De er rett fram og går ikke rundt grøten, de jobber hardt og kan det meste. Anonymkode: f9c3b...7fe Dette klinger som rent gull i ørene! Anonymkode: 74f15...a36 2
AnonymBruker Skrevet 16. august #25 Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (4 timer siden): Synes nord norske menn kan bli for brautende og uromantiske😁 Anonymkode: c8c83...652 De mangler de stakkarslige og femi kvalitetene til Oslo mennene ja, og godt er det. Anonymkode: 74f15...a36 3 1
AnonymBruker Skrevet 16. august #26 Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (16 timer siden): Har vært på ferietur for første gang nordpå i sommer. Og herregud så mange flotte menn! Kjekke, sterke, humor med futt i, og gode på å snakke om alt! Snadder!! Og de blir bedre for lenger opp i landet man kommer. Planlegger tur til Kirkenes i høstferien. Satser på å møte min kommende ektemann. Misunner de nordnorske kvinnene som har denne tilgangen. Anonymkode: 74f15...a36 Huff da. Anonymkode: b475d...534
AnonymBruker Skrevet 16. august #27 Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (8 timer siden): Nå er jo Nord Norge ganske mye mer enn bare finnmark da… Og så bør du kanskje se på antall innbyggere pr. fylke. Er en kunst å lese statistikk korrekt. Anonymkode: 3b7c9...0b3 Selvsagt er nord-norge mer enn bare Finnmark. Men nå henviste ts til Kirkenes som er i Finnmark. Derfor tok jeg det med. Jeg er selv fra Finnmark. Og mennene der er alt annet enn hotte. De fleste har gammeldagse holdninger og er giftige som f*** som de skjuler med denne såkalte humoren. Anonymkode: 79017...a2f 1
AnonymBruker Skrevet 16. august #28 Skrevet 16. august Hahaha. Altså, heller en finnmarking enn en fra Oslo vest, men helst ingen av delene 😛 finnmarkingene er ihvertfall ikke en homogen gruppe. men er ikke glad i norske menn generelt. Mye jeg avskyr. Anonymkode: 54ebd...83a
AnonymBruker Skrevet 16. august #29 Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): men er ikke glad i norske menn generelt. Mye jeg avskyr. Hva da for eksempel? Anonymkode: 74f15...a36
Himmelen_91 Skrevet 16. august #30 Skrevet 16. august Synes norske menn e kjekke, spesielt når dem runder 40 🥰🥰! 1
AnonymBruker Skrevet 16. august #31 Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hahaha. Altså, heller en finnmarking enn en fra Oslo vest, men helst ingen av delene 😛 finnmarkingene er ihvertfall ikke en homogen gruppe. men er ikke glad i norske menn generelt. Mye jeg avskyr. Anonymkode: 54ebd...83a Stakkars deg som bor i en verden hvor menn har gitt deg alt. Du får ta med deg feminist vennene dine ut i skogen for å lage et perfekt samfunn fra bunn med pinner og stein. Anonymkode: db34d...ff1 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. august #32 Skrevet 16. august Synest at menn fra Nord-Norge er brautete og lite sjarmerende. Humor er typ «kuk og fitte» og de har liksom en kort og bred rygg som ikke passer til føttene på en måte…… Anonymkode: ca0f6...b99
AnonymBruker Skrevet 16. august #33 Skrevet 16. august Synes de er platte og storkjeftet Anonymkode: 7771a...031
AnonymBruker Skrevet 16. august #34 Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Synest at menn fra Nord-Norge er brautete og lite sjarmerende. Humor er typ «kuk og fitte» og de har liksom en kort og bred rygg som ikke passer til føttene på en måte…… Anonymkode: ca0f6...b99 Fysikken deres er jo fette najs for å si det sånn. Anonymkode: 74f15...a36
AnonymBruker Skrevet 16. august #35 Skrevet 16. august Har vi vært i samme Nord-Norge? Jeg har helt motsatt opplevelse. Anonymkode: 4394c...ee7
Perelandra Skrevet 20. august #36 Skrevet 20. august Tråden er ryddet for innlegg på dialekt og svar til dette Perelandra, mod.
AnonymBruker Skrevet 22. august #37 Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (På 16.8.2025 den 12.01): Hva da for eksempel? Anonymkode: 74f15...a36 Helgefylla, lite romantiske, og mye stereotypiske menn ute og går.. AnonymBruker skrev (På 16.8.2025 den 12.12): Stakkars deg som bor i en verden hvor menn har gitt deg alt. Du får ta med deg feminist vennene dine ut i skogen for å lage et perfekt samfunn fra bunn med pinner og stein. Anonymkode: db34d...ff1 Menn har gitt meg alt..😂 alt jeg har, er til tross for menn, ikke på grunn av. Anonymkode: 54ebd...83a
AnonymBruker Skrevet 22. august #38 Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (På 16.8.2025 den 7.37): Har til gode å høre at BI og OsloMet er anerkjente :). Joda, mulig OsloMet har gode fagmiljøer grunnet geografi, men at de har noe anerkjennelse i utlandet? BI er vel mest kjent for forringing av akademiske standarder. Anonymkode: cb30f...d7f Nei dem er ikke anerkjent, men av en eller annen rar årsak er det dit dem vil. Tror det har noe med å gjøre budsjettene dem har på reklame. Og folk som har diplom fra de plassene vil helst ansette andre fra de plassene, så derfor må vennene også gå der. Anonymkode: 512ec...f33
AnonymBruker Skrevet 23. august #39 Skrevet 23. august Nord-norske menn er helt klart best. Barske og ikke sytete femi-menn. Anonymkode: 13adb...a25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå