AnonymBruker Skrevet 15. august #1 Skrevet 15. august Har datet en mann i sommer, og siden begge har hatt fri og vært mye hjemme har vi fort sett hverandre 3-5 dager i uken. Lite overnattinger pga forpliktelser som gjør at begge helst bør sove hos seg selv. plutselig var hverdagen her med heftig oppstart på jobb. Jeg har likevel tatt initiativ til å møtes to ganger, men han har visstnok vært opptatt, så greie avvisninger men jeg savner litt «hva med fredag?» eller noe sånt. nå er helgen her, og jeg har ikke sett han siden søndag. Kjenner på mye uro for om han er lei av meg? Var det bare en sommerflørt? Eller overtenker jeg? Har ikke lyst å ta mer initiativ nå siden jeg føler at jeg har blitt avvist mange nok ganger. Nå er det hans tur å ta kontakt…. Anonymkode: b4f61...e64
AnonymBruker Skrevet 15. august #2 Skrevet 15. august Jeg ville ha ventet på han. Vet med meg selv at det er heftig mye å gjøre etter 3-4 ukers ferie og lite ork til å gjøre noe annet enn å komme i rutine igjen. Kanskje det er det ? Når typen min er stresset eller det er mye å gjøre, kommer jeg "sist" .Han har rett og slett ikke kapasitet til å gjøre "alt" i enkelte perioder og spesielt i høysesong nå for han, som er bonde. Da må jeg faktisk smøre meg med tålmodighet, ikke mase ellers vil det ikke funke. Anonymkode: c2a52...9dd 1
TomKrus Skrevet 15. august #3 Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har datet en mann i sommer, og siden begge har hatt fri og vært mye hjemme har vi fort sett hverandre 3-5 dager i uken. Lite overnattinger pga forpliktelser som gjør at begge helst bør sove hos seg selv. plutselig var hverdagen her med heftig oppstart på jobb. Jeg har likevel tatt initiativ til å møtes to ganger, men han har visstnok vært opptatt, så greie avvisninger men jeg savner litt «hva med fredag?» eller noe sånt. nå er helgen her, og jeg har ikke sett han siden søndag. Kjenner på mye uro for om han er lei av meg? Var det bare en sommerflørt? Eller overtenker jeg? Har ikke lyst å ta mer initiativ nå siden jeg føler at jeg har blitt avvist mange nok ganger. Nå er det hans tur å ta kontakt…. Anonymkode: b4f61...e64 Ikke gi mer en du får ! Det er en sannhet ! En mann som er virkelig interessert vil treffes stort sett hele tiden, eller rettere sagt du er hans første prioritet. Er det ikke slik ? Det er lett å la seg lure å havne i et hekt ! Nei du overtenker ikke, det er helt normale følelser og det bør vedkommende ta inn over seg. Du får se da ! Endrer det seg de neste månedene ? Om ikke, interessen er bare ikke sterk nok, og da må du ta dine valg. 2 2
AnonymBruker Skrevet 15. august #4 Skrevet 15. august Jeg har datet en mann i snart 6 mnd og vi treffes så ofte vi kan. Noen ganger blir det 2 ganger i uka andre ganger blir det kanskje bare 1. Det har også gått opptil 10 dager før vi har møttes pga mye jobb og barn. Vi har begge barn og både hans og mine bor fast på ett sted så er ikke alltid så lett å finne tid men vi gjør så godt vi kan. En gang så møtte vi til en kjapp lunch i jobbtida. Blei bare 40 min men det var fine 40 min:) Men vi snakker sammen hver dag:) Anonymkode: d4894...a45 1
AnonymBruker Skrevet 15. august #5 Skrevet 15. august Min erfaring er at om han virkelig er interessert, så tar han kontakt, og han prioriterer deg. Nest etter jobb og evt. barn, selvfølgelig. Det at han ikke kan avtale å møtes en dag er dessverre et dårlig tegn. Anonymkode: 7e873...f60 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå