Gå til innhold

MI?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg har aldri gått der, men jeg kjenner noen som gikk på journalistikk på MI og var ganske misfornøyde. De hadde ikke praksis (det kan være endret nå), og det er jo veldig viktig i det faget. I tillegg får man ikke vekttall for å gå på MI, så studiet gir ikke uttelling i en universitetsgrad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har gått der i to år og er ikke fornøyd! Jeg gikk der i to år for jeg ville nå fullføre det jeg var begynt på, men som sagt, ikke fornøyd! En får ikke vekttall, det er nå en ting, en annen ting er at det er den mest amatørmessige skolen jeg har vært borti!! De rotet i opptaket når jeg skulle komme inn på andre året så det var rett før jeg ikke kom inn, selvom jeg hadde karakterer til å komme inn. De rotet vekk eksamenen min etter en omsensur. Denne skolen unner jeg ingen. Dessuten har den ikke noe godt rykte ute i bedrifter heller har jeg hørt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

I disse vanskelige tider på arbeidsmarkedet, så refereres studenter fra slike skoler til som "halvstuderte røvere". Ivertfall når det gjelder datafag. Isåfall bør du bygge på med mer etterpå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...