AnonymBruker Skrevet 15. august #1 Skrevet 15. august Jeg er en kvinne på 36 som nå skal begynne prosessen med å få barn alene. Har pcos, men har relativ regelmessig syklus. Lurer litt på hvilken behandling andre kvinner på min alder er blitt anbefalt? Og om dere stod lenge i kø i det offentlige (som singel) eller valgte å gjøre det privat? Anonymkode: 52417...85b
mommyaka Skrevet 15. august #2 Skrevet 15. august Iui er iallfall billigere. Jeg har pcos og gift. Og ble gravid etter 9 mnd med letzerol etc
AnonymBruker Skrevet 15. august #3 Skrevet 15. august mommyaka skrev (6 minutter siden): Iui er iallfall billigere. Jeg har pcos og gift. Og ble gravid etter 9 mnd med letzerol etc Ja, vet det er billigere. Men samtidig er sjansen for å bli gravid pr forsøk lavere. Håper selvsagt at gynekologen mener at det er den beste løsningen. Anonymkode: 52417...85b 1
AnonymBruker Skrevet 15. august #4 Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er en kvinne på 36 som nå skal begynne prosessen med å få barn alene. Har pcos, men har relativ regelmessig syklus. Lurer litt på hvilken behandling andre kvinner på min alder er blitt anbefalt? Og om dere stod lenge i kø i det offentlige (som singel) eller valgte å gjøre det privat? Anonymkode: 52417...85b Jeg er i helt lik situasjon som deg, bare at min syklus er ikke-eksisterende. Jeg har blitt anbefalt å teste to iui-forsøk før jeg går over til ivf. Jeg går privat og skal i gang med første iui-forsøk om noen uker. Anonymkode: 3cdb0...6fb 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. august #5 Skrevet 18. august Hei! Jeg har fått barn alene. St. Olavs anbefalte IVF med en gang. Jeg har endimetriose. Har ei venninne som har gjort det samme på samme plass. Hun ble gikk også rett på IVF selv om det ikke feiler henne noe og hun er under 30. Anonymkode: 2fc7c...b2a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå