Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har i dag sextet med typen i flere timer mens han har vært på jobb. med sterke skildringer av hva både jeg og han vil gjøre når han kommer hjem fra jobb. har laget til ett nydelig måltid, tent lys og dekket bordet. bare minutter igjen til han kommer hjem. Mine barn er hos faren sin så blir nok heftig i kveld. Har også tatt en skylling bak så bakdøren er åpen om han ønsker. jeg er en kvinne som kan sette enorm pris på analsex så lenge til ligger til rette for det. 

ville bare få det ut. kribler i hele meg nå. Takk for i KG. 

Anonymkode: fd62c...ea4

• Liker 1
  • Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du burde vel passe på at maten ikke blir kald i stedet for å lage innlegg her på KG

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Herlig 🫠

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Har i dag sextet med typen i flere timer mens han har vært på jobb. med sterke skildringer av hva både jeg og han vil gjøre når han kommer hjem fra jobb. har laget til ett nydelig måltid, tent lys og dekket bordet. bare minutter igjen til han kommer hjem. Mine barn er hos faren sin så blir nok heftig i kveld. Har også tatt en skylling bak så bakdøren er åpen om han ønsker. jeg er en kvinne som kan sette enorm pris på analsex så lenge til ligger til rette for det. 

Hvilken jobb har typen hvis dere har sextet i flere timer. Noen burde si ifra til arbeidsgiver.

Anonymkode: 9ce8f...b88

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Så deilig!! Kos deg 🥰

Anonymkode: 56ad0...066

• Liker 1
Skrevet

NYT  NYT nyt 

Du lever bare en gang 

FØL

NYT

DEN I 

FITTA ELLER ROMPA

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Hvilken jobb har typen hvis dere har sextet i flere timer. Noen burde si ifra til arbeidsgiver.

Andre burde få seg en hobby..🙄

Anonymkode: 8953e...fb2

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg er absolutt for sexting, men å bruke arbeidstida på det, synes jeg er helt uakseptabelt. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Æsj hoe

Anonymkode: 83ab0...45b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Hadde gitt dg pikk med en eneste gang jeg kom inn i gangen 😙

Anonymkode: 1eb66...b32

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Hadde blåst ut lysene å varmt maten i mikroen etterpå 😈

Anonymkode: 41a2b...a09

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Arbeidsgiver burde bare være glad for kåte menn øker som regel effektiviteten 😂

• Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
Strigiformes skrev (11 timer siden):

Ikke hvis han har sextet i flere timer når han egentlig skal jobbe. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ikke hvis han har sextet i flere timer når han egentlig skal jobbe. 

En klok mann klarer det meste 😆😆😆

Skrevet
Strigiformes skrev (11 timer siden):

Ja.. og tilfredstilte damer gir et mye bedre innemiljø😅

• 2 uker senere...
Skrevet

Hvordan gikk det?😉

Anonymkode: 3740f...157

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvordan gikk det?😉

Anonymkode: 3740f...157

gikk fint det. både mat og sex ble suksess. 

• Hjerte 1
Skrevet

Kunne ønske typen min kunne gjøre dette med meg. Blir bare enveis. Skikkelig kjedelig.

Anonymkode: f3143...411

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kunne ønske typen min kunne gjøre dette med meg. Blir bare enveis. Skikkelig kjedelig.

Anonymkode: f3143...411

Enig, dette savner jeg fra mannen min også. Det hadde vært med på å gi sexlivet litt ekstra piff. For det er utrolig pirrende, og hadde gitt oss muligheten til å glede oss til det som kommer. Men det fungerer dårlig alene.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Cam03 skrev (3 timer siden):

Enig, dette savner jeg fra mannen min også. Det hadde vært med på å gi sexlivet litt ekstra piff. For det er utrolig pirrende, og hadde gitt oss muligheten til å glede oss til det som kommer. Men det fungerer dårlig alene.

Sender kos i form av bilder til min kjæreste hver uke. Ikke klart meg uten ei som ikke liker det i forhold.  Det skal sies at vi bor et stykke fra hverandre så kanskje ekstra stas pga det men veldig pirrende for begge. 

Anonymkode: 1eb66...b32

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...