AnonymBruker Skrevet 15. august #1 Skrevet 15. august Har i dag sextet med typen i flere timer mens han har vært på jobb. med sterke skildringer av hva både jeg og han vil gjøre når han kommer hjem fra jobb. har laget til ett nydelig måltid, tent lys og dekket bordet. bare minutter igjen til han kommer hjem. Mine barn er hos faren sin så blir nok heftig i kveld. Har også tatt en skylling bak så bakdøren er åpen om han ønsker. jeg er en kvinne som kan sette enorm pris på analsex så lenge til ligger til rette for det. ville bare få det ut. kribler i hele meg nå. Takk for i KG. Anonymkode: fd62c...ea4 1 4
Erfarenmann Skrevet 15. august #2 Skrevet 15. august Du burde vel passe på at maten ikke blir kald i stedet for å lage innlegg her på KG 3 2
AnonymBruker Skrevet 15. august #4 Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (7 timer siden): Har i dag sextet med typen i flere timer mens han har vært på jobb. med sterke skildringer av hva både jeg og han vil gjøre når han kommer hjem fra jobb. har laget til ett nydelig måltid, tent lys og dekket bordet. bare minutter igjen til han kommer hjem. Mine barn er hos faren sin så blir nok heftig i kveld. Har også tatt en skylling bak så bakdøren er åpen om han ønsker. jeg er en kvinne som kan sette enorm pris på analsex så lenge til ligger til rette for det. ville bare få det ut. kribler i hele meg nå. Takk for i KG. Anonymkode: fd62c...ea4 Hvilken jobb har typen hvis dere har sextet i flere timer. Noen burde si ifra til arbeidsgiver. Anonymkode: 9ce8f...b88 1
AnonymBruker Skrevet 15. august #5 Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (7 timer siden): Har i dag sextet med typen i flere timer mens han har vært på jobb. med sterke skildringer av hva både jeg og han vil gjøre når han kommer hjem fra jobb. har laget til ett nydelig måltid, tent lys og dekket bordet. bare minutter igjen til han kommer hjem. Mine barn er hos faren sin så blir nok heftig i kveld. Har også tatt en skylling bak så bakdøren er åpen om han ønsker. jeg er en kvinne som kan sette enorm pris på analsex så lenge til ligger til rette for det. ville bare få det ut. kribler i hele meg nå. Takk for i KG. Anonymkode: fd62c...ea4 Så deilig!! Kos deg 🥰 Anonymkode: 56ad0...066 1
Master1 Skrevet 15. august #6 Skrevet 15. august NYT NYT nyt Du lever bare en gang FØL NYT DEN I FITTA ELLER ROMPA 1
AnonymBruker Skrevet 15. august #7 Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Hvilken jobb har typen hvis dere har sextet i flere timer. Noen burde si ifra til arbeidsgiver. Anonymkode: 9ce8f...b88 Andre burde få seg en hobby..🙄 Anonymkode: 8953e...fb2 1 3
Phitta Phjong Skrevet 15. august #8 Skrevet 15. august Jeg er absolutt for sexting, men å bruke arbeidstida på det, synes jeg er helt uakseptabelt. 1
AnonymBruker Skrevet 16. august #10 Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (17 timer siden): Har i dag sextet med typen i flere timer mens han har vært på jobb. med sterke skildringer av hva både jeg og han vil gjøre når han kommer hjem fra jobb. har laget til ett nydelig måltid, tent lys og dekket bordet. bare minutter igjen til han kommer hjem. Mine barn er hos faren sin så blir nok heftig i kveld. Har også tatt en skylling bak så bakdøren er åpen om han ønsker. jeg er en kvinne som kan sette enorm pris på analsex så lenge til ligger til rette for det. ville bare få det ut. kribler i hele meg nå. Takk for i KG. Anonymkode: fd62c...ea4 Hadde gitt dg pikk med en eneste gang jeg kom inn i gangen 😙 Anonymkode: 1eb66...b32
AnonymBruker Skrevet 16. august #11 Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (18 timer siden): Har i dag sextet med typen i flere timer mens han har vært på jobb. med sterke skildringer av hva både jeg og han vil gjøre når han kommer hjem fra jobb. har laget til ett nydelig måltid, tent lys og dekket bordet. bare minutter igjen til han kommer hjem. Mine barn er hos faren sin så blir nok heftig i kveld. Har også tatt en skylling bak så bakdøren er åpen om han ønsker. jeg er en kvinne som kan sette enorm pris på analsex så lenge til ligger til rette for det. ville bare få det ut. kribler i hele meg nå. Takk for i KG. Anonymkode: fd62c...ea4 Hadde blåst ut lysene å varmt maten i mikroen etterpå 😈 Anonymkode: 41a2b...a09
Strigiformes Skrevet 16. august #12 Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hvilken jobb har typen hvis dere har sextet i flere timer. Noen burde si ifra til arbeidsgiver. Anonymkode: 9ce8f...b88 Arbeidsgiver burde bare være glad for kåte menn øker som regel effektiviteten 😂 1 3
AnonymBruker Skrevet 16. august #13 Skrevet 16. august Strigiformes skrev (11 timer siden): Arbeidsgiver burde bare være glad for kåte menn øker som regel effektiviteten 😂 Ikke hvis han har sextet i flere timer når han egentlig skal jobbe. Anonymkode: 9ce8f...b88 1
Strigiformes Skrevet 16. august #14 Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ikke hvis han har sextet i flere timer når han egentlig skal jobbe. Anonymkode: 9ce8f...b88 En klok mann klarer det meste 😆😆😆
Bamseklemmer Skrevet 16. august #15 Skrevet 16. august Strigiformes skrev (11 timer siden): Arbeidsgiver burde bare være glad for kåte menn øker som regel effektiviteten 😂 Ja.. og tilfredstilte damer gir et mye bedre innemiljø😅
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:09 #16 Skrevet søndag kl 21:09 Hvordan gikk det?😉 Anonymkode: 3740f...157
AnonymBruker Skrevet mandag kl 05:32 #17 Skrevet mandag kl 05:32 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvordan gikk det?😉 Anonymkode: 3740f...157 gikk fint det. både mat og sex ble suksess. Anonymkode: fd62c...ea4 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:10 #18 Skrevet mandag kl 08:10 Kunne ønske typen min kunne gjøre dette med meg. Blir bare enveis. Skikkelig kjedelig. Anonymkode: f3143...411 1 1
Cam03 Skrevet mandag kl 10:49 #19 Skrevet mandag kl 10:49 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kunne ønske typen min kunne gjøre dette med meg. Blir bare enveis. Skikkelig kjedelig. Anonymkode: f3143...411 Enig, dette savner jeg fra mannen min også. Det hadde vært med på å gi sexlivet litt ekstra piff. For det er utrolig pirrende, og hadde gitt oss muligheten til å glede oss til det som kommer. Men det fungerer dårlig alene. 1 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:34 #20 Skrevet mandag kl 14:34 Cam03 skrev (3 timer siden): Enig, dette savner jeg fra mannen min også. Det hadde vært med på å gi sexlivet litt ekstra piff. For det er utrolig pirrende, og hadde gitt oss muligheten til å glede oss til det som kommer. Men det fungerer dårlig alene. Sender kos i form av bilder til min kjæreste hver uke. Ikke klart meg uten ei som ikke liker det i forhold. Det skal sies at vi bor et stykke fra hverandre så kanskje ekstra stas pga det men veldig pirrende for begge. Anonymkode: 1eb66...b32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå