AnonymBruker Skrevet 15. august #1 Skrevet 15. august Jeg vil tro dette er en film jeg så på sent 90 eller tidlig 2000-tallet. Jeg husker ganske lite fra handlingen, men det handlet om en gutt som reiste for å besøke et søskenbarn og tanten (?). Og dette søskenbarnet oppførte seg veldig dårlig mot han, men også sin egen mor. Filmen endte med at moren hadde valget mellom å hjelpe enten sønnen eller nevøen da de holdt på å falle fra et stup og hun valgte da nevøen fordi hun skjønte at sønnen var ondskapsfull? Dette var verdens verste forklaring, men jeg husker liksom bare sånne smådetaljer 😅 Tror begge guttene hadde lyst hår og jeg tror filmen var amerikansk. Anonymkode: bedeb...78c
AnonymBruker Skrevet 15. august #2 Skrevet 15. august Synes det høres ut som filmen The Good Son Anonymkode: 1ed0f...31d
AnonymBruker Skrevet 15. august #3 Skrevet 15. august Dette kan du plotte inn hos chatgpt for eks, og den vil finne filmen for deg. Anonymkode: dc04b...cd0
RaulAngelsk Skrevet 15. august #4 Skrevet 15. august (endret) Lær deg å google: https://www.imdb.com/title/tt0107034/ Dette var søkestrengen: "film boy travel aunt the son treat his mother bad choice between falling or saving son or nephew" Endret 15. august av RaulAngelsk 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå