AnonymBruker Skrevet 15. august #1 Skrevet 15. august Jeg vil tro dette er en film jeg så på sent 90 eller tidlig 2000-tallet. Jeg husker ganske lite fra handlingen, men det handlet om en gutt som reiste for å besøke et søskenbarn og tanten (?). Og dette søskenbarnet oppførte seg veldig dårlig mot han, men også sin egen mor. Filmen endte med at moren hadde valget mellom å hjelpe enten sønnen eller nevøen da de holdt på å falle fra et stup og hun valgte da nevøen fordi hun skjønte at sønnen var ondskapsfull? Dette var verdens verste forklaring, men jeg husker liksom bare sånne smådetaljer 😅 Tror begge guttene hadde lyst hår og jeg tror filmen var amerikansk. Anonymkode: bedeb...78c
AnonymBruker Skrevet 15. august #2 Skrevet 15. august Synes det høres ut som filmen The Good Son Anonymkode: 1ed0f...31d
AnonymBruker Skrevet 15. august #3 Skrevet 15. august Dette kan du plotte inn hos chatgpt for eks, og den vil finne filmen for deg. Anonymkode: dc04b...cd0
RaulAngelsk Skrevet 15. august #4 Skrevet 15. august (endret) Lær deg å google: https://www.imdb.com/title/tt0107034/ Dette var søkestrengen: "film boy travel aunt the son treat his mother bad choice between falling or saving son or nephew" Endret 15. august av RaulAngelsk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå