Gå til innhold

P-ring, mensen litt fortere?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

På Nuvaring skal man jo ha ringen inne i 3 uker, deretter ta den ut, så får man mensen. Nå har det seg sånn at jeg skal til varmere strøk og vil nødig ha mensen de nede.. :forvirret: Kan jeg ta ut ringen etter to uker, og få mensen da? Kommer den til å komme? Eller må jeg ha den inne i 3uker først? Blir glad for hjelp! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Aner ikke om du vil få mensen som vanlig dersom du tar ut ringen etter to uker, men kan man ikke hoppe over mensen med p-ring også? Mener å ha lest at man kan gå rett på neste ring uten en ukes opphold i mellom.

Skrevet

Det er samme prinsipp som p-piller. Får du mensen fortere om du kutter ut å ta p-pilla? Nei.

Det du bør gjøre er å sette inn en ny ring etter de tre ukene du skal ha den inne, og heller utsette mensen litt.

Gjest Gjest
Skrevet
Får du mensen fortere om du kutter ut å ta p-pilla? Nei.

Jo!

Skrevet
Jo!

Ok, er du trådstarter?

Gjest Gjest
Skrevet
Ok, er du trådstarter?

Nei. Spiller det noen rolle?

Gjest Gjest
Skrevet

Trådstarter her..

Noen som vet om det går å få mensen fortere slik jeg lurte på? :)

Skrevet

Har utsatt med p-ring et par ganger. Setter da bare inn en ny med en gang når jeg har tatt den ut - istedenfor å gå uten en uke. Det har virket veldig bra. Vet ikke hva som skjer om du tar den ut før - tror jeg ville satset på å sette inn en ny og heller utsette den et par uker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...