Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2006 #1 Skrevet 25. mars 2006 På Nuvaring skal man jo ha ringen inne i 3 uker, deretter ta den ut, så får man mensen. Nå har det seg sånn at jeg skal til varmere strøk og vil nødig ha mensen de nede.. Kan jeg ta ut ringen etter to uker, og få mensen da? Kommer den til å komme? Eller må jeg ha den inne i 3uker først? Blir glad for hjelp!
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2006 #2 Skrevet 25. mars 2006 Aner ikke om du vil få mensen som vanlig dersom du tar ut ringen etter to uker, men kan man ikke hoppe over mensen med p-ring også? Mener å ha lest at man kan gå rett på neste ring uten en ukes opphold i mellom.
Midnattsol Skrevet 25. mars 2006 #3 Skrevet 25. mars 2006 Det er samme prinsipp som p-piller. Får du mensen fortere om du kutter ut å ta p-pilla? Nei. Det du bør gjøre er å sette inn en ny ring etter de tre ukene du skal ha den inne, og heller utsette mensen litt.
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2006 #4 Skrevet 25. mars 2006 Får du mensen fortere om du kutter ut å ta p-pilla? Nei. ← Jo!
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2006 #6 Skrevet 26. mars 2006 Ok, er du trådstarter? ← Nei. Spiller det noen rolle?
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2006 #8 Skrevet 26. mars 2006 Trådstarter her.. Noen som vet om det går å få mensen fortere slik jeg lurte på?
Mrs. B Skrevet 26. mars 2006 #9 Skrevet 26. mars 2006 Har utsatt med p-ring et par ganger. Setter da bare inn en ny med en gang når jeg har tatt den ut - istedenfor å gå uten en uke. Det har virket veldig bra. Vet ikke hva som skjer om du tar den ut før - tror jeg ville satset på å sette inn en ny og heller utsette den et par uker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå