Gå til innhold

Har alle vesker fra Tiry Burch serial code?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Jeg har sett for meg en fin bruktveske fra Tory B. fra Ebay. Denne har en fin pris men har ikke en seriel code. Jeg googlet på andre vesker fra dette merket og noen har mens noen har ikke. Har noen kjøpt vesker fra dette merket i norge, ala zalando eller liknende og kan si om de SKAL ha denne lappen eller ikke? Den jeg skal ha er ikke en gammel modell. 

Anonymkode: 88c90...338

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva heter modellen?

AnonymBruker
Skrevet

Tory Burch Handbag Shoulder Bag 2-Way Leather Switchable Light Blue Htw001

Denne er fra ebay. Har kontaktet selgeren og hen sier arlt denne har ikke serial number eller tag hvor det står "made in xxx". 

AnonymBruker
Skrevet

..

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.8.2025 den 16.11):

Denne er fra ebay. Har kontaktet selgeren og hen sier arlt denne har ikke serial number eller tag hvor det står "made in xxx". 

Farvel penger.

Anonymkode: 1443c...ace

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Farvel penger.

Anonymkode: 1443c...ace

Har du ikke lest eller klarer du ikke å lese? Jeg vurderer- vurderer å kjøpe. Har ikke kjøpt enda.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det denne fra Japan? Mistenkelig lav pris, og han har prøvd å selge denne vesken før fra flere eBay kontoer.

Gå til eBay Community, post bilder eller link til annonsen og spør. Du får ganske fort et utfyllende svar.

https://community.ebay.com/t5/Handbags/bd-p/luxury-handbags

Anonymkode: b662b...881

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke hvor selgeren er fra. Men jeg har kontaktet flere selgere med tory burch vesker som ikke har tags, de mener noen modeller har ikke det.

AnonymBruker
Skrevet

Til den prisen så syntes jeg det er rart da. Hvis dem ikke er lattelig billig fra før av. Men det er ikke så mye penger å tape hvis den ikke er ekte da. 

Anonymkode: c9be0...b91

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg vet ikke hvor selgeren er fra. Men jeg har kontaktet flere selgere med tory burch vesker som ikke har tags, de mener noen modeller har ikke det.

Det står jo "Located in:" under Shipping.

Anonymkode: b662b...881

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...