Violetta Skrevet 15. august #1 Skrevet 15. august Altså, alle typer sandaler uten hælreim? De er jo ikke gode å gå med,føttene blir ødelagt. Jeg skjønner det bare ikke. 2 1
AnonymBruker Skrevet 15. august #2 Skrevet 15. august Det er lettvint og enkelt, i tillegg behagelig og mange modeller ser i tillegg veldig bra ut også Anonymkode: 62ee1...99f 3
Violetta Skrevet 15. august Forfatter #3 Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er lettvint og enkelt, i tillegg behagelig og mange modeller ser i tillegg veldig bra ut også Anonymkode: 62ee1...99f Har sett mange typer, har enda til gode å se noen fine. 2 1
Phoenix Heart Skrevet 15. august #4 Skrevet 15. august Greie å trø i når man skal hente posten eller ut med søpla, 2
AnonymBruker Skrevet 15. august #5 Skrevet 15. august Mange synes de er gode å gå med. Selv om ikke du gjør det... Anonymkode: 784bd...b77 2 2
AnonymBruker Skrevet 15. august #6 Skrevet 15. august Ser trashy ut, og er på alle måter dårlige for føttene. Anonymkode: 0e0e3...29e 2 2
AnonymBruker Skrevet 15. august #7 Skrevet 15. august Lettvint, behagelig inntil en viss mengde bruk. Lette å pakke med i bagasjen er en hovedårsak for meg. En del av de ser helt OK ut, har 2-3 par som funker fint til kjole. Anonymkode: 3ac5f...fde 1
Violetta Skrevet 15. august Forfatter #8 Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Mange synes de er gode å gå med. Selv om ikke du gjør det... Anonymkode: 784bd...b77 https://www.nrk.no/vestfoldogtelemark/hvorfor-flip-flops-kan-skade-fottene-dine_-ekspertens-advarsler-1.17500977 Men de kan ødelegge føttene. 1
AnonymBruker Skrevet 15. august #9 Skrevet 15. august Violetta skrev (1 time siden): Har sett mange typer, har enda til gode å se noen fine. Disse her er jo bare😍😍 Anonymkode: 62ee1...99f
AnonymBruker Skrevet 15. august #11 Skrevet 15. august Capazitet skrev (22 minutter siden): Dette er jo sandaler TS skriver jo alle typer sandaler uten hæl reim i HI Anonymkode: 62ee1...99f
AnonymBruker Skrevet 15. august #12 Skrevet 15. august De er kjekke til sitt bruk. Jeg går ikke langt på mine, men til strandbruk er de veldig kjekke. Eller til en tur ned i søpla. Anonymkode: de6b0...03c
AnonymBruker Skrevet 15. august #13 Skrevet 15. august Jeg pleier ikke å betegne Birkenstock som Flip-flops men viss kriteriet til ts er fottøy uten helrem så vil de jo falle under denne definisjonen. Må si jeg har svært lykkelig føtter som har gått milevis i Birkenstock og kommer til å fortsette med det. Helt klart. Fottøy som jeg selv betegner som Flip-flops bruker jeg kun på badet, svømmehallen, spa, stranden og lignende. Vil ikke tro jeg har et stort behov for noe mer enn Flip-flops til disse aktivitetene. Anonymkode: dffa3...3ec
AnonymBruker Skrevet 24. august #14 Skrevet 24. august Ser svært mange ungdommer gå i flipflops med hvite sokker i. Vanligvis Nike. Noen av kompisene til sønnen min bruker to par sokker i. Mulig det hjelper noe. Personlig synes jeg de er ubehagelige. Men jeg klarer ikke Converse eller Adidas Superstars heller. Altfor flate såler. Og null demping. Anonymkode: 8a4e3...50d
AnonymBruker Skrevet 24. august #15 Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (På 15.8.2025 den 20.43): Disse her er jo bare😍😍 Anonymkode: 62ee1...99f Uenig Anonymkode: 2e434...3c0
AnonymBruker Skrevet 24. august #16 Skrevet 24. august Happyflops har blitt en motegreie. De er myke å gå med enn noe andre sko. Anonymkode: ad654...9c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå