Gå til innhold

Kan dere anbefale en sittering/sittepute med hull?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal ha en underlivsoperasjon hvor jeg vil bli veldig sår nedentil. Hva bør jeg gå for av slike produkter? jeg får antakelig ingen mulighet til å prøvesitte først , så vil prøve å unngå en bomtur. 

Anonymkode: 94476...28b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg brukte slike nakkepute for å sove på bil/fly. At den ikke var full ring var bare positivt da jeg kunne plassere åpningen der jeg ville ha minst trykk. 

Anonymkode: 1bccd...da5

AnonymBruker
Skrevet

Sikker på at du trenger det? Jeg har hatt både labiaplastikk (reduksjon av kjønnslepper) og 2x hemoroideoorasjoner. Ikke trengt sånn pute noen av gangene

Anonymkode: 12500...2bc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg brukte slike nakkepute for å sove på bil/fly. At den ikke var full ring var bare positivt da jeg kunne plassere åpningen der jeg ville ha minst trykk. 

Anonymkode: 1bccd...da5

Takk for tips. Gikk til innkjøp av en slik nakkepute nå. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Sikker på at du trenger det? Jeg har hatt både labiaplastikk (reduksjon av kjønnslepper) og 2x hemoroideoorasjoner. Ikke trengt sånn pute noen av gangene

Anonymkode: 12500...2bc

Vet ikke men kan like så godt prøve. Kontorstolen min er uansett ikke så behagelig å sitte på.

Skrevet

På jobb anbefaler vi alltid å kjøpe badering for barn, for de som ikke klarer å sitte vanlig etter operasjoner. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...