AnonymBruker Skrevet 15. august #1 Skrevet 15. august Jeg skal ha en underlivsoperasjon hvor jeg vil bli veldig sår nedentil. Hva bør jeg gå for av slike produkter? jeg får antakelig ingen mulighet til å prøvesitte først , så vil prøve å unngå en bomtur. Anonymkode: 94476...28b
AnonymBruker Skrevet 15. august #2 Skrevet 15. august Jeg brukte slike nakkepute for å sove på bil/fly. At den ikke var full ring var bare positivt da jeg kunne plassere åpningen der jeg ville ha minst trykk. Anonymkode: 1bccd...da5
AnonymBruker Skrevet 15. august #3 Skrevet 15. august Sikker på at du trenger det? Jeg har hatt både labiaplastikk (reduksjon av kjønnslepper) og 2x hemoroideoorasjoner. Ikke trengt sånn pute noen av gangene Anonymkode: 12500...2bc
AnonymBruker Skrevet 15. august #4 Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg brukte slike nakkepute for å sove på bil/fly. At den ikke var full ring var bare positivt da jeg kunne plassere åpningen der jeg ville ha minst trykk. Anonymkode: 1bccd...da5 Takk for tips. Gikk til innkjøp av en slik nakkepute nå. Anonymkode: 94476...28b
AnonymBruker Skrevet 15. august #5 Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Sikker på at du trenger det? Jeg har hatt både labiaplastikk (reduksjon av kjønnslepper) og 2x hemoroideoorasjoner. Ikke trengt sånn pute noen av gangene Anonymkode: 12500...2bc Vet ikke men kan like så godt prøve. Kontorstolen min er uansett ikke så behagelig å sitte på. Anonymkode: 94476...28b
pia mater Skrevet 16. august #6 Skrevet 16. august På jobb anbefaler vi alltid å kjøpe badering for barn, for de som ikke klarer å sitte vanlig etter operasjoner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå