Gå til innhold

Tesla og dating

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg er altså en mann, som nå har fått seg en ny bil og det er en Tesla.

Hva tenker dere? Er valg av bil noe noen bryr som om i dagens datingverden? 

Anonymkode: 9c534...37e

Å kjøpe det som for tiden er Norges mest solgte nybil skriker ikke akkurat unik. Men helt ordinær er helt ok.

Anonymkode: 733da...2f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å eie en Tesla er mye verre enn utroskap. Så finner du en dame som aksepterer deg selv om du har Tesla kan du også ligge rundt 

Skrevet

Hvordan vil det påvirke mine muligheter innen dating? Valget av bil er jo mest fordi jeg fikk en veldig god deal med 0-rente, så for meg var det mest økonomi som avgjorde valget av bil. 

Dårlig trolle forsøk. 1/10

Anonymkode: e9ab1...6da

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Føler overraskende mange misforstår deg her. For du mener ikke om kvinner syns du har en attraktiv bil, eller en dyr/sjelden bil.

mer at du er bevisst på at mange mener det er umusikalsk å kjøpe Tesla i 2025 av politiske årsaker, eller?

For min del ville det blitt ett gnagsår, da jeg har erfart at jeg sliter med å forholde meg til bilen din som bare en bil, og valget ditt basert på at det var økonomisk gunstig for deg. Jeg anerkjenner at det kan være ett godt valg, særlig med dealen du tok. Videre om fremtidig adferd kan forutses med tidligere adferd ville jeg tenkt det kan overføres til andre valg, og at vi ville blitt for forskjellige.

men som du ser i tråden går det over hode på mange, og statistikken i Norge viser vi ikke syns det er så viktig særlig om det er en god deal. 

Anonymkode: 4a6df...fe4

Kjære vene.. Håper ikke du har noe fra Kina, for det et mange ganger verre enn Tesla..

Virker som om mange tror at Musk ER Tesla, og glemmer at bilene vi kjøper her i Norge ikke en gang er produsert i Amerika. 

Anonymkode: a33cd...0f0

• Liker 1
Skrevet

Hvordan vil det påvirke mine muligheter innen dating? Valget av bil er jo mest fordi jeg fikk en veldig god deal med 0-rente, så for meg var det mest økonomi som avgjorde valget av bil. 

Skal også svare deg seriøst (selv om det er åpenbart at det er trolling) hvordan bil er ikke noe mange i dagens dating verden bryr seg om

Gjest romerskbetong
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Skal også svare deg seriøst (selv om det er åpenbart at det er trolling) hvordan bil er ikke noe mange i dagens dating verden bryr seg om

Visst er det mange som bryr seg! Nett som kva slags sko ein bruker signaliserar bilval mykje om personlegheita til vedkomande.

Skrevet

Du har en bil med 4 hjul. Regner med at den triller og går. For meg er det likegyldig om du kjører en Tesla eller en gammel Volvo. Vi prioriterer hva vi vil bruke penger på selv. 

Anonymkode: 1d437...cb4

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg ser på det som ren idioti å kjøpe en helt ny bil, uansett merke. Verditapet i starten av en bils "liv" er så stort at fordelen med 0 % rente på lånet blir spist opp ørten ganger allerede i det du kjører ut av porten hos forhandleren.

Kjøp heller en som er noen år gammel kontant.

Anonymkode: 91835...bf0

Sant at bil er tapsprosjekt, og elbiler taper seg muligens fortere enn diesel. Men forrige gang jeg kjøpte en ny dieselbil, så orienterte jeg meg i bruktmarkedet og fant da ut at bilene falt ganske lineært. På ett eller annet tidspunkt øker også vedlikeholdskostnadene drastisk. Da endte jeg med å kjøpe ny bil.

Det jeg ser med elbiler er at høy km-stand reduserer prisene vesentlig mer enn på fossile biler.

Anonymkode: 86400...4fa

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg liker fine biler. Men Musk.. og hørt at Tesla har mange feil.

Anonymkode: e5cd2...767

Henger nok igjen fra "gamle dager" med S og X produsert i USA i hovedsak. Kona sin gamle Model 3 som ble solgt etter 5 år hadde da vært på verksted én gang. Min snart 2 år gamle Y har aldri vært på verkstedet. Jeg har hatt BMW og Volkswagen tidligere, der var verkstedsfrekvensen langt høyere.

Model Y blir forresten produsert i Tyskland, i Berlin. 

Endret av -jk-
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kjære vene.. Håper ikke du har noe fra Kina, for det et mange ganger verre enn Tesla..

Virker som om mange tror at Musk ER Tesla, og glemmer at bilene vi kjøper her i Norge ikke en gang er produsert i Amerika. 

Anonymkode: a33cd...0f0

Du kom bare for stråmannen du. Allers helst ikke en kinesisk produsent Tesla. Kjipt å bli saksøkt fordi kvaliteten var for dårlig. 

Anonymkode: 4a6df...fe4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...