Gå til innhold

Tesla og dating

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja altså en Tesla er jo en materialistisk ting.

Anonymkode: 9c534...37e

Vet du virkelig ikke hva overført betydning er? 

Anonymkode: 2d616...6e5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bryr meg virkelig ikke om type bil. Det er så mye annet som kommer foran akkurat det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvilken tesla var det? Ford mondeo familiepakke eller Ford mustang?

Anonymkode: c2d77...3ec

Jeg er kjøpt den mest folkelige Teslaen du får. Da den passet mine behov mest og jeg i utgangspunktet ikke har noe behov for å kjøpe dyrere bil enn jeg må ha. 

Bil betyr veldig lite for meg, men liker at den er ny og det gir meg forutsigbarhet. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Jeg syns Tesla er skikkelig harry, så det er turn off for meg. 

Anonymkode: 7e428...d7c

Så hvis en du dater har Tesla, så dropper du ham? Modent :) 

Anonymkode: a1854...fec

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er kjøpt den mest folkelige Teslaen du får. Da den passet mine behov mest og jeg i utgangspunktet ikke har noe behov for å kjøpe dyrere bil enn jeg må ha. 

Bil betyr veldig lite for meg, men liker at den er ny og det gir meg forutsigbarhet. 

Da kjører du en vanlig elektrisk golf. Ikke noe mer enn det. Tror ikke du får noen mer eller mindre damer. De mindre damene du eventuelt får, er ikke noe å ha 😄 Som regel dieselpurker fra landet og annet merkelig skabb.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vet du virkelig ikke hva overført betydning er? 

Joda, kanskje jeg gjorde meg litt vanskelig, beklager det. 

Jeg mener ikke det er noe materialistisk ved Tesla, som i status. Jeg mener generelt bare at det er en materialistisk ting akkurat som fine bukser, en klokke eller bosted en viss adresse i byen eller andre ting som egentlig ikke sier noe om hvordan du er som person eller menneske på et ja, personlig nivå. 

• Nyttig 1
Skrevet

Nå har jo Tesla blitt veldig «harry stemplet», uavhengig av modell. Om merkelappen er fortjent eller ikke kan jo diskuteres. Tror heller ts må jobbe med selvtilliten. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så hvis en du dater har Tesla, så dropper du ham? Modent :) 

Det er dine ord, ikke mine. 

Anonymkode: 7e428...d7c

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Spørs hvilke type mann kvinnen ser etter. Modell y og 3 er kjedelige, billige og kjipe biler. Der man får fornuftig bil for lite penger. Vitner gjerne om at eieren er det samme. Kjedelig, gnien og følger saueflokken. En modell X er litt bedre, men er vel ikke mulig å få tak i ny. 

Anonymkode: aff65...882

Vitner om at eieren er kjedelig, følger flokken osv? Mye rart skal man høre :) 

Vi har en bil til nærmere 1 million og en Tesla model y som jeg bruker til jobb... Vi er verken gnien, kjedelig eller følger saueflokken... 

Skrevet

Samboerne min har en gammel model s P100D, kjører som faen, jeg elsker den store skjermen og spotify og forskjellige AC innstillingene. Men den har veldig minimalistisk innredning. Men karusellfølelsen man får i den når man akselerere er en stor bonus 😄😄 Trodde det ikke var så morsomt å sitte i en bil 😄😄

Gjest romerskbetong
Skrevet

Toyota Hilux Classic Cars for Sale - Classic Trader

Dette er bilen me ynskjer at karfolk skal køyre.

Skrevet

De færreste kvinner bryr seg om bil. Bilen har nok større betydning om du skal date en mann.

Anonymkode: 8b168...bd2

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Vitner om at eieren er kjedelig, følger flokken osv? Mye rart skal man høre :) 

Vi har en bil til nærmere 1 million og en Tesla model y som jeg bruker til jobb... Vi er verken gnien, kjedelig eller følger saueflokken... 

Tror de fleste driter i hvilken bil du har og hva den koster. At du er en sau beviste du nettopp.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det teller kanskje negativt…

Anonymkode: 9e69d...072

• Liker 3
Gjest Gentleman59
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Jeg er altså en mann, som nå har fått seg en ny bil og det er en Tesla.

Hvordan vil det påvirke mine muligheter innen dating? Valget av bil er jo mest fordi jeg fikk en veldig god deal med 0-rente, så for meg var det mest økonomi som avgjorde valget av bil. 

Hva tenker dere? Er valg av bil noe noen bryr som om i dagens datingverden? 

M66: Er du seriøs eller troller du? 
Hvis noen velger meg bort på  grunn av bilene mine så er det helt  fint. da har jeg ikke interesse av dem. 
Hvis jeg hadde samlet på  frimerker eller samlet på fjelltoppturer og noen hadde valgt meg bort på grunn av det så hadde det vært samme sak. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Ingen ordentlige kvinner bryr seg om hvilken bil du kjører... Tror du virkelig det er DET som avgjør om de dater deg eller ikke? Hvor dum tror du kvinner er?

Anonymkode: f068c...f12

Tja..man kan jo lure utifra svarene her..

Anonymkode: 7a98a...dd8

• Nyttig 1
Skrevet

Ville kjøpt det obligatoriske klistremerket alle Teslaer må ha nå.

Er verdt å minne om at Elon Musk kun eier +/- 13% av aksjene i Tesla. 
Selv om han kanskje har stått for «98%» av omdømmetapet og børsfallet 📉🤭

Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Jeg er altså en mann, som nå har fått seg en ny bil og det er en Tesla.

Hvordan vil det påvirke mine muligheter innen dating? Valget av bil er jo mest fordi jeg fikk en veldig god deal med 0-rente, så for meg var det mest økonomi som avgjorde valget av bil. 

Hva tenker dere? Er valg av bil noe noen bryr som om i dagens datingverden? 

Jeg hadde nok kanskje, muligens gitt deg en sjanse om jeg var på dater'n. Men hadde vært skeptisk også, da jeg egentlig ikke kan fordra Tesla som bil 😄

Jeg kjører selv elbil (ikke Tesla selvfølgelig) og hva slags bil en mann evt. kjører er ikke det viktigste kriteriet mitt 😊 

• Nyttig 1
Skrevet

Hvem vil ha en kvinne som er full av fordommer uansett?

Tesla er en helt vanlig bil i dag.  Det sier ingen ting om eieren. Verken positivt eller negativt. 

Anonymkode: a95a0...1b4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...