AnonymBruker Skrevet 15. august #1 Skrevet 15. august Jeg er altså en mann, som nå har fått seg en ny bil og det er en Tesla. Hvordan vil det påvirke mine muligheter innen dating? Valget av bil er jo mest fordi jeg fikk en veldig god deal med 0-rente, så for meg var det mest økonomi som avgjorde valget av bil. Hva tenker dere? Er valg av bil noe noen bryr som om i dagens datingverden? Anonymkode: 9c534...37e 2
Snublefot62 Skrevet 15. august #2 Skrevet 15. august Så nå har du en bil som skal konkurrere mot sexleketøyet til datene om ledig ladekontakt? Og du tror de velger deg først? 5 3
AnonymBruker Skrevet 15. august #3 Skrevet 15. august Jeg syns Tesla er skikkelig harry, så det er turn off for meg. Anonymkode: 7e428...d7c 13 3
AnonymBruker Skrevet 15. august #4 Skrevet 15. august Hvis noen dumper deg fordi du kjører Tesla er de ikke noe å beholde uansett. Anonymkode: c2b3e...776 8 10
AnonymBruker Skrevet 15. august #5 Skrevet 15. august Tesla 😂. Det er den nye folkevognen. Om du har en god personlighet og byr på deg selv kan du like gjerne ha en opel manta. Få kvinner imponeres av en gjennomsnittlig bil. Anonymkode: 2d616...6e5 1 3
AnonymBruker Skrevet 15. august #6 Skrevet 15. august Vet du hvor mange Teslaer jeg talte på veien da jeg kjørte i 40 minutter? 35 stykk! Anonymkode: 4a73e...966 1
AnonymBruker Skrevet 15. august #7 Skrevet 15. august For min del, som ikke er på datingmarkedet, vitner det kun at du har lav moral. Tesla nå??? Anonymkode: 1042a...224 7 2
AnonymBruker Skrevet 15. august #8 Skrevet 15. august Snublefot62 skrev (14 minutter siden): Så nå har du en bil som skal konkurrere mot sexleketøyet til datene om ledig ladekontakt? Og du tror de velger deg først? Tenkte aldri på det, men håper det holder AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg syns Tesla er skikkelig harry, så det er turn off for meg. Anonymkode: 7e428...d7c Ikke sant, her vises det jo at for noen så er materialistiske ting viktig. AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tesla 😂. Det er den nye folkevognen. Om du har en god personlighet og byr på deg selv kan du like gjerne ha en opel manta. Få kvinner imponeres av en gjennomsnittlig bil. Anonymkode: 2d616...6e5 Jeg føler det er den nye golfen. Jeg liker å tro at jeg ikke er noen dårligere deal pga valg av bil, men som en annen i tråden svarte så kan materialisme spille en rolle. Det er jo trist på en måte likevel. Anonymkode: 9c534...37e
AnonymBruker Skrevet 15. august #9 Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): For min del, som ikke er på datingmarkedet, vitner det kun at du har lav moral. Tesla nå??? Anonymkode: 1042a...224 Hvilket bilmerke må man kjøpe for å ha god moral ifølge deg? Anonymkode: 9c534...37e 3
AnonymBruker Skrevet 15. august #10 Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Vet du hvor mange Teslaer jeg talte på veien da jeg kjørte i 40 minutter? 35 stykk! Anonymkode: 4a73e...966 Sikkert folkevogn teslaer og ikke de dyre. Anonymkode: c2d77...3ec
AnonymBruker Skrevet 15. august #11 Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tenkte aldri på det, men håper det holder Ikke sant, her vises det jo at for noen så er materialistiske ting viktig. Jeg føler det er den nye golfen. Jeg liker å tro at jeg ikke er noen dårligere deal pga valg av bil, men som en annen i tråden svarte så kan materialisme spille en rolle. Det er jo trist på en måte likevel. Anonymkode: 9c534...37e Materialisme kan selvsagt spille en rolle. Men en Tesla… Jeg kjøper vanligvis buksene mine på H&M men nå har jeg slått på stortromma og kjøpt meg en Levis bukse. Vil det øke sjansen min på damer? Anonymkode: 2d616...6e5 1
AnonymBruker Skrevet 15. august #12 Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg er altså en mann, som nå har fått seg en ny bil og det er en Tesla. Hvordan vil det påvirke mine muligheter innen dating? Valget av bil er jo mest fordi jeg fikk en veldig god deal med 0-rente, så for meg var det mest økonomi som avgjorde valget av bil. Hva tenker dere? Er valg av bil noe noen bryr som om i dagens datingverden? Anonymkode: 9c534...37e En tesla er ikke bare en tesla, akkurat som alle andre biler er det billige og dyre modeller. Så kommer det an på hvilken tesla du kjøpte. Regner med det ikke er plaid. Anonymkode: c2d77...3ec
AnonymBruker Skrevet 15. august #13 Skrevet 15. august Spørs hvilke type mann kvinnen ser etter. Modell y og 3 er kjedelige, billige og kjipe biler. Der man får fornuftig bil for lite penger. Vitner gjerne om at eieren er det samme. Kjedelig, gnien og følger saueflokken. En modell X er litt bedre, men er vel ikke mulig å få tak i ny. Anonymkode: aff65...882
AnonymBruker Skrevet 15. august #14 Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): For min del, som ikke er på datingmarkedet, vitner det kun at du har lav moral. Tesla nå??? Anonymkode: 1042a...224 Du slipper hvertfall å date konspirasjonsfolk, hippier og raddiser hvis du eier Tesla, så det er jo positivt. Anonymkode: d1f3a...30a 2
AnonymBruker Skrevet 15. august #15 Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Spørs hvilke type mann kvinnen ser etter. Modell y og 3 er kjedelige, billige og kjipe biler. Der man får fornuftig bil for lite penger. Vitner gjerne om at eieren er det samme. Kjedelig, gnien og følger saueflokken. En modell X er litt bedre, men er vel ikke mulig å få tak i ny. Anonymkode: aff65...882 Hadde han kjøpt plaid hadde han nok skrytt. Nå kjører han nok en Nissan leaf tesla. Anonymkode: c2d77...3ec
AnonymBruker Skrevet 15. august #16 Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du slipper hvertfall å date konspirasjonsfolk, hippier og raddiser hvis du eier Tesla, så det er jo positivt. Anonymkode: d1f3a...30a Ja, fordelene er store der. Anonymkode: c2d77...3ec 1
AnonymBruker Skrevet 15. august #17 Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Materialisme kan selvsagt spille en rolle. Men en Tesla… Jeg kjøper vanligvis buksene mine på H&M men nå har jeg slått på stortromma og kjøpt meg en Levis bukse. Vil det øke sjansen min på damer? Anonymkode: 2d616...6e5 Ja altså en Tesla er jo en materialistisk ting. Anonymkode: 9c534...37e
AnonymBruker Skrevet 15. august #18 Skrevet 15. august Ingen ordentlige kvinner bryr seg om hvilken bil du kjører... Tror du virkelig det er DET som avgjør om de dater deg eller ikke? Hvor dum tror du kvinner er? Anonymkode: f068c...f12 4 1
AnonymBruker Skrevet 15. august #19 Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ingen ordentlige kvinner bryr seg om hvilken bil du kjører... Tror du virkelig det er DET som avgjør om de dater deg eller ikke? Hvor dum tror du kvinner er? Anonymkode: f068c...f12 Vanskelig for meg å mene så mye, men jeg ønsket å ta opp problemstillingen her fordi jeg oppriktig lurer. Vet det kan fremstå litt fleipete, men det er også en seriøs tone bak. Ut i fra svarene så langt, så kan det ha noe å si. Selv utgjør materialistiske ting veldig lite når jeg dater, men interessant å høre med andre hva de mener. Anonymkode: 9c534...37e
AnonymBruker Skrevet 15. august #20 Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vanskelig for meg å mene så mye, men jeg ønsket å ta opp problemstillingen her fordi jeg oppriktig lurer. Vet det kan fremstå litt fleipete, men det er også en seriøs tone bak. Ut i fra svarene så langt, så kan det ha noe å si. Selv utgjør materialistiske ting veldig lite når jeg dater, men interessant å høre med andre hva de mener. Anonymkode: 9c534...37e Hvilken tesla var det? Ford mondeo familiepakke eller Ford mustang? Anonymkode: c2d77...3ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå