AnonymBruker Skrevet 15. august #1 Skrevet 15. august Jeg har de siste årene gått ned svært mye i vekt, og er nå normalvektig. Pga livsstilsendring går jeg fortsatt ned bittelitt nå og da i et sakte tempo, selv om jeg ikke lenger prøver på det. Men, jeg har lagt merke til at de gangene jeg skeier ut med kake/godteri etc, da spretter vekta gjerne ned en halvkilo. Det virker ikke å være tilfeldig. Noen som vet hvorfor? Anonymkode: 934b6...f7b
Snublefot62 Skrevet 15. august #2 Skrevet 15. august Umulig å kunne si noe bestemt ut fra det lille her. Men en mulighet kan jo være at du spiser mindre før/etterpå ubevisst og at du derfor totalt sett fikk mindre kalorier i deg. Eller kanskje kroppen din reagerer med å kvitte seg med vann når du spiser noe veldig søtt. Eller kanskje du fyrer av en reaksjon som gjør at forbrenningen øker for å håndtere kaloriinntaket og i samme slengen flyttes langtidslagret energi over til musklene hvor de blir brukt etter kort tid. Bare noen tanker. Tror jeg ville puttet spørsmålet inn til ChatGPT og sett hvilke svar en får
AnonymBruker Skrevet 15. august #3 Skrevet 15. august Jeg tipper da at kroppen har vært litt i hvilemodus og holdt litt igjen, også får den litt kickstart. Så tror egentlig ikke det er så dumt. Jeg har merket det samme. Anonymkode: f6467...051
AnonymBruker Skrevet 15. august #4 Skrevet 15. august Har akkurat samme opplevelse ifbm min vektnedgang. Hver søndag var jeg plutselig gått ned masse 😄 Anonymkode: dc731...477
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå