Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Ester
Skrevet (endret)

Jeg skjønner meg ikke på dere som elsker å shoppe og har det som en slags hobby! Blir helt utslitt etter å ha vært inne i to butikker, jeg. Om ettemiddagen og på lørdager er det jo så mye folk over alt! Og jeg må føle meg litt fresh og være nysminket, ellers blir jeg bare sur av å se meg i speilet. Hvor går dere som bor i Oslo og har en litt rocka stil når dere handler? Har litt problemer med å finne butikker som har en stil som er meg. Nå trenger jeg flere nye belter og vesker, men det kan jeg vel handle på nettet. Har noen adresse til noen ok sider? Trenger sko og jakker også, som jeg kan bruke utover nå... Tror jeg må få meg personal shopper, jeg! Er helt lost i shoppeverden. :forvirret:

Endret av Ester
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først og fremst, dropp å gå i butikker på lørdager. Det er rett og slett slitsomt, det tror jeg de fleste er enig i. På kveldene fra 18-20 føler jeg at det ikke er så veldig travelt, i allefall her jeg bor. Du kan jo prøve rett etter butikkene åpner også, om du har mulighet til det. Du kan jo også gå i butikker som ligger på gatenivå, og ikke i senterene.

Hvilken rocka stil har du da?

Sjekk ebay.co.uk/com, der kan du finne alt mulig til en rimelig penge. Bruk litt tid på å "sondere terrenget", så finner du ut hvordan det fungerer. Der er mange butikker som kjører forskjellige stiler.

www.asos.com har mye fint.

Gjest Tristessa
Skrevet

Jeg hatet også shopping inntil for en stund siden. Egentlig er du jo heldig da, man sparer i alle fall en del penger på det! Mitt beste råd er å ikke gå midt på dagen i helgene, eller rett etter vanlig jobbtid.

Beste shoppingtid for min del er fredag tidlig formiddag, rett etter at butikkene har åpnet, eller etter klokken seks (bare ikke på torsdager, det er en del butikker som har lenger åpent da). Det gjelder å ta seg litt tid, og ikke være fullstendig oppsatt på å få tak i noe der og da. Murphys lov gjelder alltid for shopping. De dagene jeg bare vil innom H&M for moro skyld uka før lånekassen er generøs igjen finner jeg alltid masse jeg ikke kan leve uten, og de gangene jeg har bestemt meg for å bruke masse penger står det helt stille.

Det du kan gjøre for å bygge opp stilen din, er å bruke enten internett eller magasiner, se på folk som du synes har en kul stil. Hvilke fellestrekk går igjen? Farger, fasonger på klær, detaljer og tilbehør. Det finnes ofte noen felles elementer man faller for. Prøv å tenk litt helhetlig når du handler klær, dette gjelder alle stiler i grunn.

Gjest Ester
Skrevet
www.asos.com har mye fint.

Ja, fant mye fint der, men når jeg skal gå til kassa får jeg opp en melding om at sertifikatet til dette webstedet er utløpt og at det kan være en sikkerhetsrisiko å handle der fordi det kan være noen andre som utgir seg for å være asos.com! Har du handlet der i det siste?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...