AnonymBruker Skrevet 15. august #1 Skrevet 15. august Er av typen som bare MÅ ha noe på føttene i sko. Har fått tak i noen sokker som jeg synes er behagelige med litt bomull i under sålen. Om sommeren og nå i august når det er for varmt til å ha på strømpebukse, er det greit å bruke slike sokker til skjørtet? 10 par med kvinners silke nylon korte ankelsokker (hud) | Fyndiq Anonymkode: a7fbc...d3f
AnonymBruker Skrevet 15. august #2 Skrevet 15. august Det kommer an på om du går for kun komfort eller om du vil at det skal se bra ut også? Personlig hadde jeg ikke vist meg utenfor huset med slike sokker til skjørt/kjole. Må jeg ha sokker bruker jeg ankelsokker som så vidt titter opp av skoene. Sandaler og åpne sko er selvfølgelig uten sokker. Anonymkode: 41c08...7fa 3
AnonymBruker Skrevet 15. august #3 Skrevet 15. august Bruker steps til kjole. Anonymkode: b72d7...eee 2
AnonymBruker Skrevet 15. august #4 Skrevet 15. august Det vil ikke se fint ut. Dersom du er ok med at det ikke ser bra ut er alt lov. Jeg ville personlig heller sett etter sandaler som har en behagelig såle slik at du klarer deg uten sokker. Anonymkode: 94560...5ba 2
AnonymBruker Skrevet 15. august #5 Skrevet 15. august Jeg har slike tynne nylon sokker i dag til bukse. Ikke noe med stil, bare for at jeg ikke liker å være helt barbent i sko. De passer jo bedre til skjørt enn med vanlige sokker, det er kræsj i mitt hode. Eller om du har tynne knestrømper i nylon. Anonymkode: 74c68...0ef
AnonymBruker Skrevet 15. august #6 Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har slike tynne nylon sokker i dag til bukse. Ikke noe med stil, bare for at jeg ikke liker å være helt barbent i sko. De passer jo bedre til skjørt enn med vanlige sokker, det er kræsj i mitt hode. Eller om du har tynne knestrømper i nylon. Anonymkode: 74c68...0ef Ja, var slik jeg tenkte. Nå har jeg liggende noen par av disse, og synes de er behagelige å gå med. Men enig, knestrømper er også et alternativ. Anonymkode: a7fbc...d3f
AnonymBruker Skrevet 15. august #7 Skrevet 15. august Både de sokkene du lenker til og knestrømper i nylon er noe av det verste jeg ser. Jeg er faktisk 100% uenig i at de passer bedre til skjørt enn vanlige sokker (eller ankelsokker, for den del). Velg heller steps av den typen som ikke stikker opp av skoen i det hele tatt. De finnes i bomullsvarianter, eller med bomull under foten og blonde på oversiden. Se eksemplene fra Lindex: https://www.lindex.com/no/p/8404059-80-svart-usynlige-sokker-med-blonder?hl=nb https://www.lindex.com/no/p/8609164-70-hvit-usynlig-sokker-med-silikonhal?hl=nb Anonymkode: b3d0f...c72 3
AnonymBruker Skrevet 15. august #8 Skrevet 15. august Har bare lave ankelsokker til kjoler/skjørt som så og si ikke synes i skoene. Anonymkode: 6df2d...db6 2
AnonymBruker Skrevet 15. august #9 Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Både de sokkene du lenker til og knestrømper i nylon er noe av det verste jeg ser. Jeg er faktisk 100% uenig i at de passer bedre til skjørt enn vanlige sokker (eller ankelsokker, for den del). Velg heller steps av den typen som ikke stikker opp av skoen i det hele tatt. De finnes i bomullsvarianter, eller med bomull under foten og blonde på oversiden. Se eksemplene fra Lindex: https://www.lindex.com/no/p/8404059-80-svart-usynlige-sokker-med-blonder?hl=nb https://www.lindex.com/no/p/8609164-70-hvit-usynlig-sokker-med-silikonhal?hl=nb Anonymkode: b3d0f...c72 Vel, la oss være enige om å være uenige om hva som er fint da. Jeg kommer til å bruke det jeg er komfortabel med, så får andre mene hva de vil. Anonymkode: a7fbc...d3f 1
Daisy-love Skrevet 15. august #10 Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Vel, la oss være enige om å være uenige om hva som er fint da. Jeg kommer til å bruke det jeg er komfortabel med, så får andre mene hva de vil. Anonymkode: a7fbc...d3f Høres ut som du har bestemt deg, og du går med det du ønsker og er komfortabel med 😊 Personlig bruker jeg ankelsokker som så vidt synes eller ikke i det hele tatt, til skjørt og kjoler. Har også noen korte vanlige sokker som passer godt til å vises nederst på leggen/ankelen, for en mer sporty look. 1
AnonymBruker Skrevet 15. august #11 Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Vel, la oss være enige om å være uenige om hva som er fint da. Jeg kommer til å bruke det jeg er komfortabel med, så får andre mene hva de vil. Anonymkode: a7fbc...d3f Da lurer jeg på hvorfor du spør når du allerede er fast bestemt på disse. Mulig de er komfortable, men de er drit stygge til kjoler og skjørt. Anonymkode: 41c08...7fa 4
AnonymBruker Skrevet 15. august #12 Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Vel, la oss være enige om å være uenige om hva som er fint da. Jeg kommer til å bruke det jeg er komfortabel med, så får andre mene hva de vil. Anonymkode: a7fbc...d3f Ja, alle har rett til å ha forskjellig smak. Det skader jo ingen at du går i de sokkene, og de er sikkert behagelige. Hvorfor du spør når du egentlig har bestemt deg, er en annen sak. Anonymkode: b3d0f...c72 1
AnonymBruker Skrevet 15. august #13 Skrevet 15. august Er alltid artig å høre hva andre synes. Men påvirket av mitt valg blir jeg ikke. Utrolig at noen kan kalle andres valg av sokker for "drit stygt". Hadde de vert skitne eller hullete så ja, men det er snakk om helt nye, rene sokker. Anonymkode: a7fbc...d3f 1
AnonymBruker Skrevet 15. august #14 Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Vel, la oss være enige om å være uenige om hva som er fint da. Jeg kommer til å bruke det jeg er komfortabel med, så får andre mene hva de vil. Anonymkode: a7fbc...d3f Helt ok at du gjør det men litt spesielt å starte en tråd om temaet med spørsmålet, "er det greit å bruke slike sokker til skjørtet?" Ingen dør om du gjør det. Synlige sokker er på moten men akkurat de du linker til vil ikke løfte antrekket på noen som helst måte. Heller motsatt. Må mann se bra ut når mann går ut døra? Absolutt ikke. Gjør det som gjør deg lykkelig. Anonymkode: b54fc...d82 1
AnonymBruker Skrevet 15. august #15 Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Er alltid artig å høre hva andre synes. Men påvirket av mitt valg blir jeg ikke. Utrolig at noen kan kalle andres valg av sokker for "drit stygt". Hadde de vert skitne eller hullete så ja, men det er snakk om helt nye, rene sokker. Anonymkode: a7fbc...d3f Sier ikke at dit valg av sokker er drit stygt, sier at de sokkene til kjole og skjørt er drit stygt. Slike sokker er ikke ment å synes. Anonymkode: 41c08...7fa
AnonymBruker Skrevet 15. august #16 Skrevet 15. august Jeg går ikke uten sokker i sko, uansett. Jeg liker heller ikke den type sokker som er laget for å bare dekke tærene, liksom, som ofte ikke dekker hele hælen. Det gnager og er ubehagelig. Jeg går med ankelsokker til skjørt og kjole om sommeren, og ja, de stikker alltid opp over kanten på skoen og er litt synlig. Jeg er heller "mindre stilig" enn å få gnagsår og ha det ukomfortabelt. Jeg bruker helt vanlige bomullsokker. Jeg synes ikke det er noe fint med nylonsokker som stikker opp, og det blir forferdelig klamt med nylon i varmen. Bomull puster, det gjør ikke nylon. Jeg matcher som regel sokkene til skoene, da, så de synes minst mulig. Jeg går ikke med hvite sokker til svarte sko, for eksempel. Komfort kommer før stil, for min del. Det er ikke stilig å halte avgårde pga blemmer heller... Anonymkode: 43489...a02
AnonymBruker Skrevet 15. august #17 Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Jeg går ikke uten sokker i sko, uansett. Jeg liker heller ikke den type sokker som er laget for å bare dekke tærene, liksom, som ofte ikke dekker hele hælen. Det gnager og er ubehagelig. Jeg går med ankelsokker til skjørt og kjole om sommeren, og ja, de stikker alltid opp over kanten på skoen og er litt synlig. Jeg er heller "mindre stilig" enn å få gnagsår og ha det ukomfortabelt. Jeg bruker helt vanlige bomullsokker. Jeg synes ikke det er noe fint med nylonsokker som stikker opp, og det blir forferdelig klamt med nylon i varmen. Bomull puster, det gjør ikke nylon. Jeg matcher som regel sokkene til skoene, da, så de synes minst mulig. Jeg går ikke med hvite sokker til svarte sko, for eksempel. Komfort kommer før stil, for min del. Det er ikke stilig å halte avgårde pga blemmer heller... Anonymkode: 43489...a02 Det var jo bemerket at disse sokkene hadde bomull under sålene? Vel, jeg synes faktisk nylonsokker er finere en vanlige sokker, hadde ingen brukt de hadde de neppe blitt lagd heller? Anonymkode: a7fbc...d3f
AnonymBruker Skrevet 15. august #18 Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Det var jo bemerket at disse sokkene hadde bomull under sålene? Vel, jeg synes faktisk nylonsokker er finere en vanlige sokker, hadde ingen brukt de hadde de neppe blitt lagd heller? Anonymkode: a7fbc...d3f Selvfølgelig brukes de, til bukser. Du vil bruke de til skjørt og kjoler, men da må du regne med at folk ser rart på deg. Jeg ville trodde du kanskje bodde på en institusjon eller ikke var helt god, dersom jeg hadde sett deg. Anonymkode: 6fdd7...404
AnonymBruker Skrevet 15. august #19 Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (51 minutter siden): hadde ingen brukt de hadde de neppe blitt lagd heller? De lages til og brukes til antrekk de ikke synes, som f.eks bukser som ligger over skoene. De eneste jeg har sett bruke slike til kjoler og skjørt er gamle damer med altfor mye vann i beina. Anonymkode: 41c08...7fa 1
AnonymBruker Skrevet 15. august #20 Skrevet 15. august Nå bruker jeg mest sandaler, og da uten sokker. Bruker jeg joggesko til kjole, så bruker jeg steps i bomull. synes ikke de du linket til, var noe fine til kjoler. Anonymkode: 3f610...848 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå