AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #1 Skrevet 19 timer siden Hvis en mann har hatt "trekant" med en dame som blir pult først av en annen mann og så av ham selv. Har han da per definisjon hatt sex eller delt seksualitet med med en mann? de har jo hatt "trekant" sammen. Hvis de først drev og tok på dama samtidig før de pulte henne etter hverandre. Hvis ikke sex, så hvert fall noe seksuelt med en mann. Anonymkode: 1787c...bbd
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #3 Skrevet 19 timer siden Jeg tenker at dersom tre personer er i samme rom samtidig og har sex med hverandre, da er det en trekant. Da mener jeg alle tre må ha en aktiv rolle i sexen. Hvis en av de bare ser på uten å delta, er det ikke trekant, mener jeg. Anonymkode: d9649...bd7 1
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #4 Skrevet 18 timer siden Høres mer ut som de har knulla henne etter tur. Som også er innafor. Bra jobba av dama hvertfall. Anonymkode: f17e6...6b8 1
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #5 Skrevet 18 timer siden Du leter egentlig etter en mulighet for å kalle to menn i trekant for homo? 🤦♀️ Hva er damene i en trekant med to damer da? Definisjonen på en trekant er en situasjon der tre personer deltar i en seksuell aktivitet samtidig. Om en av mennene ser på, og nyter synet, mens den andre knuller dama, er han fortsatt deltakende i den seksuelle aktiviteten. Anonymkode: 59456...285 1
Hunmedham Skrevet 18 timer siden #6 Skrevet 18 timer siden Hvis mennene har sex med dama etter tur er det ikke trekant, slik jeg ser det. Men idet hun f.eks. suger den ene mens den andre knuller henne, blir det trekant. Det er ikke nødvendig at mennene gjør noe seksuelt med hverandre.
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #7 Skrevet 17 timer siden I en trekant må alle linjene berøre to andre. Dvs. at som minimum må alle 3 kroppene være i berøring til enhver tid. Om du blir pult av en samtidig som du suger en annen, så skal strengt tatt mennene tafse på hverandre for at trekanten skal være lukket. I praksis skjer nok det oftest i trekant der det er 2 kvinner og en mann. Jeg har aldri sugd kuk når vi har vært 2 menn, men jentene har alltid slikket hverandre når de har vært 2 jenter. Anonymkode: aaea7...290
Even Tuell Skrevet 7 timer siden #8 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hvis en mann har hatt "trekant" med en dame som blir pult først av en annen mann og så av ham selv. Har han da per definisjon hatt sex eller delt seksualitet med med en mann? de har jo hatt "trekant" sammen. Hvis de først drev og tok på dama samtidig før de pulte henne etter hverandre. Hvis ikke sex, så hvert fall noe seksuelt med en mann. Anonymkode: 1787c...bbd Sex handler veldig lite om spissede definisjoner. Det er meningsløst å komme drassende med "teknisk sett" og "aaaachully". Høres mer ut som du leter etter en bortforklaring eller noe annet fjas. Har de hatt sex samtidig, så har de hatt en trekant. Det spiller liten rolle om de teknisk sett hadde pikkene i dama samtidig eller bare rett etter hverandre, eller om blei sugd og den andre pult, eller begge sugd eller alle andre kombinasjoner. Alle tre i samme sted og tid, nakne og i en seksuell setting = trekant. 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #9 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Høres mer ut som de har knulla henne etter tur. Som også er innafor. Bra jobba av dama hvertfall. Anonymkode: f17e6...6b8 Jeg tenker at en trekant egentlig innebærer at alle har vært seksuelt fysisk med hverandre. Anonymkode: 7f49c...8f6
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #10 Skrevet 7 timer siden De som har tvilling fantasier, driver de tvillingene med insest da i en trekant? Anonymkode: d4329...2ad
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #11 Skrevet 6 timer siden For meg er det trekant når tre stykker er aktive samtidig, men alle må ikke holde på med hverandre. Altså kan mennene være i hver sin ende/hvert sitt hull, eller den ene ligge ved siden av og slikke, kose med pupper etc mens den andre holder på, og de bytter på. Mannfolka må ikke røre hverandre hvis de ikke vil. Samme med to damer som ikke ønsker å holde på med hverandre, men de begge holder på med mannen. Fortsatt trekant. Derimot, hvis den ene forlater situasjonen når den andre begynner, eller hvis den ene bare sitter og ser på hele tiden. Da kaller jeg det ikke trekant. Da er det mer hotwife eller å bli tatt etter tur. Anonymkode: 28541...58e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå