AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:29 #1 Skrevet torsdag kl 22:29 Når venner/kollegaer/familie forsøker å få dere til å bli sammen med noen, eller vekke interesse hos den andre? Anonymkode: 5ba95...3a0
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 23:35 #2 Skrevet torsdag kl 23:35 Gift nå, men hatet det. Eneste blind date jeg har vært på var med mann venner mente jeg absolutt måtte møte. Vi skulle passe så godt sammen, liksom. Eller kan man kalle det en date når han bare dro meg rundt for å skryte av bil, hus og penger, og jeg stakk av i det den egentlige avtalen (å spise ute) skulle ha startet? Om vi passet sammen måtte jeg være overfladisk idiot, og det er jeg ikke. Anonymkode: 60507...318 3
BobTheNoob Skrevet fredag kl 04:51 #3 Skrevet fredag kl 04:51 Det kan være ok det. Spørs hva man gjør og hvordan man gjør det. Jeg har blitt spleiset et par ganger på den måten at venner inviterte både meg og ei dame bevisst til samme tilstelninger for å sørge for at vi traff hverandre. Men de spilte mer rollen som "hand of fate" - og la ikke noe innsats i å "selge" oss til hverandre. Av og til trenger skjebnen litt håndtlanging. 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl 05:55 #4 Skrevet fredag kl 05:55 Jeg hater det. Det får alle piggene ut hos meg. Dessverre, for jeg vet det er i beste mening. Jeg har gitt venner beskjed om det, så opplever ikke at noen gjør det lenger. 😉 Anonymkode: b7164...063 1 1
Hannabanna Skrevet fredag kl 06:02 #5 Skrevet fredag kl 06:02 Ble prøvd spleist med mannen jeg er gift med ett par ganger..😅 Synes det var kleint og ble ikke noe før vi ble kjent utenom. 2
Beloved Skrevet fredag kl 06:04 #6 Skrevet fredag kl 06:04 Hadde en kamerat som absolutt skulle spleise seg med vennen sin - vi måtte visstnok passe perfekt sammen, for vi elsket dyr begge to! Det var det ENESTE han hadde å si om den saken også. Jeg takket nei, jeg.
AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:20 #7 Skrevet fredag kl 12:20 Jeg håper noen kunne foreslått spleising. Om noen ser at noen de kjenner kunne passet godt sammen med meg hadde jeg mye heller prøvd det er de forbanna håpløse appene. Å date noen som noen jeg kjenner kan gå god for er et mye bedre utgangspunkt. Anonymkode: 1cf39...569 4 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:07 #8 Skrevet fredag kl 13:07 Så lenge det ikke blir for åpenbart synes jeg det er greit. At man f.eks. har ei singel venninne man tar med innom en venn av seg, og på en måte mest gjør det for at de uansett skulle besøkt han. Likevel kjekt å ha med ei som han kanskje har ymtet fram på at han liker. Litt hjelp må det gå an å gi eller få, uten at det skal være noe press. 🥰 Anonymkode: 26f21...d37 3 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:12 #9 Skrevet fredag kl 13:12 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Når venner/kollegaer/familie forsøker å få dere til å bli sammen med noen, eller vekke interesse hos den andre? Anonymkode: 5ba95...3a0 Jeg sier alltid JA til en blindate eller at ett vennepar inviterer en kar de ønsker at jeg skal bli kjent med når jeg skal på middag dit uansett., men er ikke interessert i tvangsgiftig som det høres ut som i HI. Anonymkode: 35be6...aa5 5
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:13 #10 Skrevet fredag kl 13:13 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Når venner/kollegaer/familie forsøker å få dere til å bli sammen med noen, eller vekke interesse hos den andre? Anonymkode: 5ba95...3a0 Absolutt ikke fan av det. Har en venninne som tror hun vet hvilken fyrer jeg liker, men hun tar så feil hver gang😂 Anonymkode: e36b8...7d9 1
FrkSolsikke Skrevet fredag kl 13:15 #11 Skrevet fredag kl 13:15 Spleising er bare hyggelig. Da har man jo felles kjente og vet litt om hverandre fra før. Og så er det jo bare å bli kjent, og er det ikke noen gnist der, så er du jo bare å gå tilbake til å være bekjente igjen. 😀 3 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:16 #12 Skrevet fredag kl 13:16 Etter å ha kysset altfor mange frosker overlater jeg gjerne jobben til noen andre, de kan umulig gjøre en verre jobb en jeg selv klarer 😂 Ble vel faktisk spleiset med eksen min, når jeg tenker meg om, og selv om vi kanskje ikke var den beste matchen i det lange løp så ble det et fem år langt forhold og et nydelig barn ut av det 😊 Anonymkode: b25d1...5b0 1 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:18 #13 Skrevet fredag kl 13:18 Nei takk, legger ikke mine preferanser i andres hender. Anonymkode: e6bc2...575
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:19 #14 Skrevet fredag kl 13:19 Jeg synes det bare er hyggelig. Men så har jeg bare blitt utsatt for det 2 ganger, og jeg ble kjæreste med begge. Anonymkode: ca33b...69e 1 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:24 #15 Skrevet fredag kl 13:24 Kleint. Skulle en gang være med på et opplegg på jobb der jeg skulle spleise to ekstravakter. Den ene ekstravakt uttalt at en annen vikar var søt. Søt, det var det. Så tente en annen kollega på å spleise de to. Så jeg skulle skrive telefonnummeret til den ene på en lapp og si så høyt at ingen kunne la være å få det med seg, at nummeret hans ligger på en lapp på kontoret. Tror hun synes det hele ble både invaderende og sært for lappen med nummeret ble liggende Anonymkode: e2d27...4ab 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:24 #16 Skrevet fredag kl 13:24 Det spørs jo på måten det gjøres på. Blir det for hardt press og for mye innsalg, så blir det kleint. Det spørs også på hvor godt blikk vennene dine har for hvem som faktisk passer sammen. 😆 Noen ganger er det skikkelig flaut og en ordentlig skivebom. Men å sørge for at to single venner blir presentert for hverandre må være helt greit. Blind date KAN også være ok. Jeg er over 50, og mye av den tida som ble brukt til førstegangs etablering i vennekretsen var før nettdating og sjekke-apper ble så vanlig. Jeg kjenner faktisk ganske mange par som ble spleiset, for 25 år siden og deromkring, og som holder sammen fremdeles. Mannen min og jeg ble også sånn halvveis spleiset for over 20 år siden. Vi møttes i et selskap gjennom felles venner, og det var visst ikke helt ubevisst at vi ble plassert ved samme bord. Anonymkode: a4333...f2e 2 1
Strigiformes Skrevet fredag kl 13:27 #17 Skrevet fredag kl 13:27 Ikke tale om 😂 Det hadde føltes så påtatt, platt, kunstig og ikke minst flaut. Jeg blir så utrolig fort flau så det hadde bare aldri fungert 😂
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:28 #18 Skrevet fredag kl 13:28 Tja, åpen for tanken, men har aldri opplevd det. Anonymkode: 567e7...ace
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:16 #19 Skrevet fredag kl 15:16 Aldri opplevd. Det kunne gått alle veier. Er en sjangse jeg har følt det har vært ekkelt om jeg ikke føler noe å nå har de satt meg i en posisjon hvor jeg må avslå. Kanskje har det vært med en jeg hadde hatt et godt øye til, men føler det er noe lott kjipt over at han ikke selv ønsnet å date meg og vi ikke fikk det valget. Vet ikke. Ok det er en mulighet for noen. Anonymkode: 164b5...7b3
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:52 #20 Skrevet fredag kl 16:52 Har forsøkt det 1 gang. Det gikk katastrofalt. Aldri igjen. Anonymkode: 02754...577
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå