Mhairi Skrevet 23 timer siden #21 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hvilken maske bruker du nå da, og hvordan foretrekker du å ligge? Jeg har vent meg til å sovne på magen ila sommeren(i håp om å snorke litt mindre...), men ender ofte opp på siden eller ryggen ila natta. Har vurdert å venne meg til å sovne på ryggen sånn at maska blir liggende mest mulig "i fred", men er usikker på hvor lurt det er? Eller har det noe å si? (Eller overtenker jeg nå? Adhd-overtenking er noe dritt sånn sett🫣😆) Høres herlig ut å kunne våkne uthvilt, ja. Har hørt det samme fra flere andre også. Anonymkode: 04a67...de1 Sover med putemaske, den som dekker munnen med hull under nesa, nesa er altså ikke inne i maska. Ligger ikke helt på magen, men veldig over på siden med ansiktet litt utenfor kanten av puta. Litt vrient å forklare😅 Opplevde at jeg ikke kunne variere liggemåte like mye med helmaske. Aller best er vel nesemaske for variasjon i måten man sover på, men greier ikke å holde munnen igjen. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå