Kiara8 Skrevet 14. august #1 Skrevet 14. august Hei. Har hatt 4 spontanaborter før uke 12, og den 4.gangen fikk jeg progesterontabletter Utrogestan. Pga spontanaborten har jeg mange tabletter igjen. Er nå 4dpo, og lurer på om noen i samme situasjon har startet opp med progesteron så tidlig? Og uten å spørre legen om det først?
AnonymBruker Skrevet 14. august #2 Skrevet 14. august Jeg hadde glatt tatt det ja, det skader ikke. Jeg gikk på det til uke 12. Anonymkode: 40b58...9db 1
AnonymBruker Skrevet 14. august #3 Skrevet 14. august Jepp, flere ganger. Da jeg senere nevnte det til gynekologen så hevet hun ikke øyenbrynene en gang. Tror det er en veldig harmløs ting å ta. Anonymkode: ca5c2...0bb 1
AnonymBruker Skrevet 15. august #4 Skrevet 15. august Ingen problem med å starte opp så tidlig med progesteron. Man starter med progesteron for innsett ved IVF f.eks. Anonymkode: 12700...234 1
AnonymBruker Skrevet 15. august #5 Skrevet 15. august Jeg fikk beskjed med gyn om å begynne på utrogestan to dager etter eggløsning. Ble gravid på første forsøk med det 🩷 Det står foreskrevet at jeg skal ta det ut uke 6 men jeg tror at jeg bare fortsetter til uke 10-12 jeg 🙈 Anonymkode: 73508...505 1
AnonymBruker Skrevet 16. august #6 Skrevet 16. august Vent til du vet at eggløsning er over, eller så kan det hemme eggløsning. Men start med det så fort du vet at den er over. Anonymkode: fb399...eda 1
_popcorn_ Skrevet 17. august #7 Skrevet 17. august Ryddet for diskusjon om medisindosering. _popcorn_, adm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå