AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:23 #1 Skrevet torsdag kl 20:23 Sønnen min på 14 har fått en skikkelig dun-bart som han vil ha bort 😅 Hva bruker man? Jeg kjøpte Gillette høvel og Gillette barberskum, men han syntes det var vanskelig. Jeg er bare vant med å bruke barberhøvel i dusjen selv, så syns det er vanskelig å rådgi ham. Er det bedre med barbermaskin, i så fall hvilken? (Han mistet faren sin i kreft for 4 år siden, så vi har ingen å spørre om slike ting.) Anonymkode: 50e28...d47
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:18 #2 Skrevet torsdag kl 21:18 Jeg har kjøpt disse face shaver bladene for damer. Av denne typen. De er ansikts dun. Han liker å bruke barberskum til så har det i tillegg. https://www.kicks.no/real-techniques/hudpleie/ansiktspleie/ansikstverktoy-rollers/real-techniques-face-brow-razors-light-peach?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=DD | NO | S | PMax | Sale&gad_source=1&gad_campaignid=17049619191&gclid=CjwKCAjwkvbEBhApEiwAKUz6-y5A54mmXFFkBnJrCWJcRlSmkMcpGVwG-BqNQJjqv4WL-Kh0NtCT5RoCuPwQAvD_BwE https://estrid.com/en-no/products/precision-razor Tenker å kjøpe klassisk barberhøvel når det blir ordentlig hårvekst og ikke bare dun. Anonymkode: 06f3e...245 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:50 #3 Skrevet torsdag kl 21:50 Det er ikke så vanskelig, spesielt når det bare er myk pubertetsbart. Kan det hende han prøver å gjøre det uten skikkelig fukt i barten og at det fjør vondt? Du kan kanskje råde han til å gjøre det rett etter en dusj. Da vil barten være mykere og veldig behagelig å få bort med vanlig Gillette blad. Anonymkode: a2e06...330 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:51 #4 Skrevet torsdag kl 21:51 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er ikke så vanskelig, spesielt når det bare er myk pubertetsbart. Kan det hende han prøver å gjøre det uten skikkelig fukt i barten og at det fjør vondt? Du kan kanskje råde han til å gjøre det rett etter en dusj. Da vil barten være mykere og veldig behagelig å få bort med vanlig Gillette blad. Anonymkode: a2e06...330 Og ikke sånn engangs høvler er du snill. De er grusomme 😊 Anonymkode: a2e06...330 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:54 #5 Skrevet torsdag kl 21:54 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Og ikke sånn engangs høvler er du snill. De er grusomme 😊 Anonymkode: a2e06...330 Jeg må inn med enda en melding så du får svar på barbermaskin spørsmålet også. Barbermaskin klarer ikke å ta det tett nok etter min erfaring. Har prøvd alt fra billige merker til dyre merker. Ingenting kan sammenligne seg med en god gilette høvel. Anonymkode: a2e06...330 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå