AnonymBruker Skrevet 14. august #1 Skrevet 14. august Nettopp hadde jeg og mannen en kjempedeilig runde med puling. Vi startet med riding utenpå tøyet for å få stemningen opp, for så å ta av boxeren for å gni pikken inn mot ei våt fitte. Vi snakket litt om sexklubben vk skal på i morgen, og hvilke forventninger vi har til det. Det tok ikke lange tiden for mannen ble steinhard av kåthet og MÅTTE trenge inn Mannen fikk otgasme etter kort tid, og spruta på en hard klitt. Han fortsatte så å pule meg, frem til han fikk 3 orgasmer tll og jeg også fikk en sterk orgasme. Etter begge var ferdige falt det seg naturlig å snakke om takknemlighet over at vi er seksuelt kompatible, har begynt på sexklubb sammen og er nyforelsket pga det. Så sånn kan man gjøre gjøre en takknemlighetskveld Anonymkode: 3d1ec...1ee 2 1
cmd Skrevet 15. august #2 Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (9 timer siden): Nettopp hadde jeg og mannen en kjempedeilig runde med puling. Vi startet med riding utenpå tøyet for å få stemningen opp, for så å ta av boxeren for å gni pikken inn mot ei våt fitte. Vi snakket litt om sexklubben vk skal på i morgen, og hvilke forventninger vi har til det. Det tok ikke lange tiden for mannen ble steinhard av kåthet og MÅTTE trenge inn Mannen fikk otgasme etter kort tid, og spruta på en hard klitt. Han fortsatte så å pule meg, frem til han fikk 3 orgasmer tll og jeg også fikk en sterk orgasme. Etter begge var ferdige falt det seg naturlig å snakke om takknemlighet over at vi er seksuelt kompatible, har begynt på sexklubb sammen og er nyforelsket pga det. Så sånn kan man gjøre gjøre en takknemlighetskveld Anonymkode: 3d1ec...1ee Bra. Det er bare å fortsette med forskjellige metoder, forskjellige områder, forskjellige stillinger etc. Stå på.
AnonymBruker Skrevet 15. august #3 Skrevet 15. august cmd skrev (23 minutter siden): Bra. Det er bare å fortsette med forskjellige metoder, forskjellige områder, forskjellige stillinger etc. Stå på. Takk. Fint med takknemlighetskveld! Anonymkode: 3d1ec...1ee
Bamseklemmer Skrevet 15. august #4 Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (9 timer siden): Nettopp hadde jeg og mannen en kjempedeilig runde med puling. Vi startet med riding utenpå tøyet for å få stemningen opp, for så å ta av boxeren for å gni pikken inn mot ei våt fitte. Vi snakket litt om sexklubben vk skal på i morgen, og hvilke forventninger vi har til det. Det tok ikke lange tiden for mannen ble steinhard av kåthet og MÅTTE trenge inn Mannen fikk otgasme etter kort tid, og spruta på en hard klitt. Han fortsatte så å pule meg, frem til han fikk 3 orgasmer tll og jeg også fikk en sterk orgasme. Etter begge var ferdige falt det seg naturlig å snakke om takknemlighet over at vi er seksuelt kompatible, har begynt på sexklubb sammen og er nyforelsket pga det. Så sånn kan man gjøre gjøre en takknemlighetskveld Anonymkode: 3d1ec...1ee Enig.. tørrjokking er sååå tennende.. og jeg er alltid like takknemlig❣️ Når jeg vil vise min takknemlighet for vennskapet, så gir jeg et fotbad. Hun sitter i godstolen, og jeg sitter på gulvet foran henne.. Og når jeg er ferdig med vaskingen masserer jeg føttene og leggene, og fortsetter oppover lårene til hun svelger oftere. Hun kremter mere, og blir litt rød i ansiktet. Hun sprer bena litt og stryker meg over håret, og drar hodet mitt litt nærmere underlivet. Hun er fullstendig klar over hva som kommer til å skje, vi er begge like takknemlig og glad i vennskapet vårt. Tørrjokking og fotbad er ypperlig forspill, samtidig som det føles ut som en spa opplevelse.. Sexen er jo bare et påfunn for å vise ekstra takknemlighet, og fordi vi fortjener det😄👏 1
Christina82 Skrevet 15. august #5 Skrevet 15. august Ryddet for spekulasjoner, brukerdebatt, tilsvar til dette og avsporinger. Christina82, mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå