Gå til innhold

Første sex med daten ble veldig smertefullt🙈

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har datet en fyr litt.

så skulle vi ha sex for første gang.jeg har delt at jeg kan like litt dominanse og miste litt kontroll.men at det skal være lov si stopp.

han ville ha anal.for meg ble det veldig smertefullt da jeg til tider sliter med hemorider.denne gang gjor det intenst vondt og jeg gav beskjed at de var jævlig.

han sa «du klarer nå litt til, kom igjen «

så skulle jeg suge men hver gang pulte han den munnen min så hardt og brutalt at jeg fikk skamvondt i halsen og kasta opp flere ganger .

han fant frem pisk i doggy.piska meg veldig veldig hardt uten å prøve seg fem.ble skam rød og så ville han ta bilde av det🙈

når jeg sa sugingen var litt for brutal sa han «har jeg sagt du skal slutte suge « å så måkte han på igjen🙈dette ble ingen god opplevelse i det hele .

Kjenner jeg ikke har lyst møte fyren igjen..samtidig tok han bare hånd om sin egen nytelse og at han selv fikk til komme 

Anonymkode: e15af...1cf

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det å lure på her?

• Liker 26
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet

Hold deg langt unna heretter! 😱 Fy for en mann!

Anonymkode: b00a5...117

• Liker 10
  • Nyttig 5
Skrevet

Det der er ikke «dominanse», det er en sjuk fyr du skal holde deg langt unna.

• Liker 19
  • Nyttig 7
Skrevet

Som man må jeg bare si: Men hva i helvete! 

Snakker om tulling. Helt greit med litt dominans, jeg kan godt slenge dama litt rundt og styre showet om hun vil det, men fokus er alltid 100% på hennes nytelse hele tiden. Denne mannen har ikke skjønt greia i det hele tatt, og tenker som du sier kun på seg selv. Dette er ikke oppskriften på et godt forhold, så her er det bare å løpe med en gang. 

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette skriver jeg som en kvinne som har hatt lignende seksuelle preferanser og prøvd meg frem, og blitt utsatt for det samme… Det tok lang tid for meg å innse det selv, men..

Du har blitt utsatt for overgrep. Ikke møt ham igjen. 

Det er kanskje tøft å høre, men det er sannheten. Ta vare på deg selv ❤️

Anonymkode: 1523a...626

• Liker 17
  • Hjerte 3
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Ikke møt han igjen. Nå ser du heldigvis tidlig hvilken type han er. Helt respektløs. Vær glad du kommer deg bort fra det så tidlig.

Anonymkode: 38e5e...eee

• Liker 3
Skrevet

Selfølgelig skal du ikke møte han på ny, han høres jo ikke frisk ut. Denne typen tråder har en tendens til å dra frem alle de verste trollene på KG, så kansje du skal snake med noen andre heller? Fadtlegen din bør kunne henvise deg til noen som kan hjelpe deg å bearbeide det, for det høres ikke ut som en god opplevelse. Uanset hva du gjør, ikke kontakt han igjend! Bloker, bloker og bloker! Fyren er skadet og det vil bare bli være om du ser han igjend!!!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er veldig stort gap mellom hva du har gitt tillatelse til og det du beskriver her. 

Jeg ville aldri møtt denne fyren igjen.

Selv tenner jeg på å bli dominert, lett smerte, men venter med å ymte frempå om det til alt annet er på plass. Kommunikasjon er så viktig, og det å like/tenne på bdsm gir ikke grønt lys og fripass for voldtekt.

Anonymkode: 7eafb...971

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Herregud! Han der bør du si noen klare og tydelige sannhetens ord til om at det er meningen at begge to skal nyte sex, og så dumpe ham tvert. Her er det så dårlig seksuell forståelse at jeg iallefall ikke hadde orket å begynne med seksuell opplæring av en slik. Det er for stor differanse mellom det han gjør til det som er ok til å tenke at det er mulig å få han der bra. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke møt han igjen. Nå ser du heldigvis tidlig hvilken type han er. Helt respektløs. Vær glad du kommer deg bort fra det så tidlig.

Anonymkode: 38e5e...eee

Takk for gode svar 😁ja det var ikke noen god opplevelse i det hele 🙈jeg har blitt dominert før men på en fin og spennende og pirrende måte 😍

dette var noe helt annet 🥲vinner opp med vondt over alt 

• Hjerte 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

eg har delt at jeg kan like litt dominanse og miste litt kontroll.

Der la du egget. Lær til neste nye date: Ikke legg ut på forhånd, del etter hvert når du er trygg i forholdet.

Anonymkode: 43583...993

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette er voldtekt… 

Anonymkode: 96da9...0a9

• Liker 8
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
-jk- skrev (3 minutter siden):

Som man må jeg bare si: Men hva i helvete! 

Snakker om tulling. Helt greit med litt dominans, jeg kan godt slenge dama litt rundt og styre showet om hun vil det, men fokus er alltid 100% på hennes nytelse hele tiden. Denne mannen har ikke skjønt greia i det hele tatt, og tenker som du sier kun på seg selv. Dette er ikke oppskriften på et godt forhold, så her er det bare å løpe med en gang. 

Takk for fin melding fra et mans ståsted 🥲men han klaga på tennene mine traff penisen min å sa «faen du skraper jo opp hele pikken»men det var jo han så bare måkte den nedi munnen min konstant og ville jeg skulle brekke meg mye 

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Der la du egget. Lær til neste nye date: Ikke legg ut på forhånd, del etter hvert når du er trygg i forholdet.

Anonymkode: 43583...993

Så sant😁har du helt rett i 😁

AnonymBruker
Skrevet

Han der er det jo bare å droppe. En no-brainer. Han kan godt få tydelig beskjed om hvorfor også.

Anonymkode: 2886a...ab9

• Liker 7
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Har nå blokka han..🙈kjente bare det ble helt feil fortsette..jeg bare delte for jeg har en tendens til tro alltid at det er jeg som er urimelig 

Anonymkode: b02a5...a74

• Liker 9
  • Hjerte 9
AnonymBruker
Skrevet

Hvis han fortsatte med anal etter at du sa det var jævlig, og fortsetter i munnen din etter at du kaster opp, er jo dette et overgrep. 😳

Anonymkode: bb597...6c7

• Liker 18
  • Nyttig 16
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvis han fortsatte med anal etter at du sa det var jævlig, og fortsetter i munnen din etter at du kaster opp, er jo dette et overgrep. 😳

Anonymkode: bb597...6c7

Ja 🥲desverre .men har en tendens til gjøre saker til en bagatell inni meg🙈men ja det var ingen fin opplevelse av sex og litt dominanse.har aldri opplevd det på den måten før.tidligere har stopp aldri måtte være i bruk en gang fordi partner har vært hensynsfull 

Anonymkode: b02a5...a74

• Hjerte 3
Skrevet

Altså, når du sier stopp og nei, og han bruker dominanse på den måten er det et overgrep. Godt du blokkerte han. Vis du vil kan du selvsagt også anmelde, men man vet jo hvordan politiet håndterer sånne saker.. Snakk med noen om du trenger!

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...