Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De siste årene så har det vært sommer kun tre uker i året. Med meg er sommer de dagene man kan dra på stranda og bade uten å fryse altså over 24 grader. I Norge så har det kun vært det tre uker og det er kun tre uker jeg går i shorts og singlet. Resten av sommeren har jeg brukte lange bukser og t shirt eller tynn genser eller regnjakke og fleecetøy.

Da jeg var barn så husker jeg at jeg brukte shorts mye mere og ofte i tre måneder av gangen. Har det generelt blitt kaldere i Norge? 

Anonymkode: 00ffd...87f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 24c0b...5ec

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har samme erfaring, syns det var varmere somre på 70-tallet.

Anonymkode: d0e38...6ee

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

I år var eg jævli nøgd med sumaren.

Anonymkode: 9bd07...518

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

I år var eg jævli nøgd med sumaren.

Men den varte kun tre uker i juli.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.8.2025 den 21.20):

De siste årene så har det vært sommer kun tre uker i året. Med meg er sommer de dagene man kan dra på stranda og bade uten å fryse altså over 24 grader. I Norge så har det kun vært det tre uker og det er kun tre uker jeg går i shorts og singlet. Resten av sommeren har jeg brukte lange bukser og t shirt eller tynn genser eller regnjakke og fleecetøy.

Da jeg var barn så husker jeg at jeg brukte shorts mye mere og ofte i tre måneder av gangen. Har det generelt blitt kaldere i Norge? 

Jeg har gått i korte bukser hver dag siden mai, så det handler om å ikke være så pinglete. 

Anonymkode: e05ee...ea7

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det kommer jo helt an på hvor du bor da.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei eg hadde fin sumar heile mai, ein del i juni og jaggu har august bydd på gode dagar og. Ikkje minst er det no meldt flott minst ei veke framover.

Dette er gildt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt en nydelig sommer og kost meg med fine kjoler hver dag.

Anonymkode: 5c4fe...cbf

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.8.2025 den 21.20):

Ja, det har åpenbart blitt kaldere vær og mer regn her jeg bor. Jeg har sjekket historiske klimadata på 80-tallet og selv om årets sommer var ganske bra noen uker så var det MANGE flere soldager gjennom sommeren da enn i år. Da var det rett og slett SOMMER.

Nå er vi jo tilbake på 8 grader og regn, så ganske normalt for den tiden vi lever i.

Anonymkode: dac5f...cef

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Det handler om å ikke være så forbanna sur og bortskjemt! 

Anonymkode: e05ee...ea7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...