AnonymBruker Skrevet 14. august #1 Skrevet 14. august De siste årene så har det vært sommer kun tre uker i året. Med meg er sommer de dagene man kan dra på stranda og bade uten å fryse altså over 24 grader. I Norge så har det kun vært det tre uker og det er kun tre uker jeg går i shorts og singlet. Resten av sommeren har jeg brukte lange bukser og t shirt eller tynn genser eller regnjakke og fleecetøy. Da jeg var barn så husker jeg at jeg brukte shorts mye mere og ofte i tre måneder av gangen. Har det generelt blitt kaldere i Norge? Anonymkode: 00ffd...87f
AnonymBruker Skrevet 14. august #3 Skrevet 14. august Jeg har samme erfaring, syns det var varmere somre på 70-tallet. Anonymkode: d0e38...6ee 2
AnonymBruker Skrevet 15. august #4 Skrevet 15. august I år var eg jævli nøgd med sumaren. Anonymkode: 9bd07...518
AnonymBruker Skrevet 15. august #5 Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (4 timer siden): I år var eg jævli nøgd med sumaren. Anonymkode: 9bd07...518 Men den varte kun tre uker i juli. Anonymkode: 00ffd...87f 1
AnonymBruker Skrevet 15. august #6 Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (På 14.8.2025 den 21.20): De siste årene så har det vært sommer kun tre uker i året. Med meg er sommer de dagene man kan dra på stranda og bade uten å fryse altså over 24 grader. I Norge så har det kun vært det tre uker og det er kun tre uker jeg går i shorts og singlet. Resten av sommeren har jeg brukte lange bukser og t shirt eller tynn genser eller regnjakke og fleecetøy. Da jeg var barn så husker jeg at jeg brukte shorts mye mere og ofte i tre måneder av gangen. Har det generelt blitt kaldere i Norge? Anonymkode: 00ffd...87f Jeg har gått i korte bukser hver dag siden mai, så det handler om å ikke være så pinglete. Anonymkode: e05ee...ea7
Lofilteret Skrevet 15. august #7 Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Men den varte kun tre uker i juli. Anonymkode: 00ffd...87f Det kommer jo helt an på hvor du bor da.
AnonymBruker Skrevet 15. august #8 Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men den varte kun tre uker i juli. Anonymkode: 00ffd...87f Nei eg hadde fin sumar heile mai, ein del i juni og jaggu har august bydd på gode dagar og. Ikkje minst er det no meldt flott minst ei veke framover. Dette er gildt. Anonymkode: 9bd07...518
AnonymBruker Skrevet 16. august #9 Skrevet 16. august Jeg har hatt en nydelig sommer og kost meg med fine kjoler hver dag. Anonymkode: 5c4fe...cbf 1
AnonymBruker Skrevet 16. august #10 Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (På 14.8.2025 den 21.20): De siste årene så har det vært sommer kun tre uker i året. Med meg er sommer de dagene man kan dra på stranda og bade uten å fryse altså over 24 grader. I Norge så har det kun vært det tre uker og det er kun tre uker jeg går i shorts og singlet. Resten av sommeren har jeg brukte lange bukser og t shirt eller tynn genser eller regnjakke og fleecetøy. Da jeg var barn så husker jeg at jeg brukte shorts mye mere og ofte i tre måneder av gangen. Har det generelt blitt kaldere i Norge? Anonymkode: 00ffd...87f Ja, det har åpenbart blitt kaldere vær og mer regn her jeg bor. Jeg har sjekket historiske klimadata på 80-tallet og selv om årets sommer var ganske bra noen uker så var det MANGE flere soldager gjennom sommeren da enn i år. Da var det rett og slett SOMMER. Nå er vi jo tilbake på 8 grader og regn, så ganske normalt for den tiden vi lever i. Anonymkode: dac5f...cef
AnonymBruker Skrevet 16. august #11 Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (17 timer siden): Men den varte kun tre uker i juli. Anonymkode: 00ffd...87f Det handler om å ikke være så forbanna sur og bortskjemt! Anonymkode: e05ee...ea7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå